Case study: OE Industry stawia na rozwój > Blog Intellect
Wciśnij enter, aby wyszukać
Blog Intellect / Biznes  / Case study: OE Industry stawia na rozwój
OE industry

Case study: OE Industry stawia na rozwój

Częścią etapowej współpracy z OE Industry było stworzenie serwisu korporacyjnego, opartego o dedykowany CMS. Sprawdź, w jaki sposób przyczyniliśmy się do rozwoju firmy!

OE industry

Określenie potrzeb i planu działań

Naszym kolejnym klientem została firma OE Industry – pierwszomontażowy dostawca dla przemysłu i motoryzacji, oferujący pojedyncze komponenty oraz kompletne rozwiązania inżynieryjne w zakresie systemów oświetlenia oraz chłodzenia, jeden z liderów w swojej branży. Realizacja serwisu korporacyjnego, opartego o dedykowany CMS, to część większej współpracy z tym partnerem. Nasze działania objęły także między innymi przeprowadzenie warsztatów oraz badań, będących preludium do stworzenia serwisu oraz przygotowania do potencjalnego zbudowania platformy sprzedażowej b2b.

Serwis korporacyjny szyty na miarę

Dla naszego partnera stworzyliśmy serwis korporacyjny oparty o dedykowany CMS. OE Industry to firma działająca na rynku b2b – istotne były więc nie tylko estetyka, intuicyjna obsługa i łatwe wyszukiwanie produktów, ale także możliwość dotarcia do ściśle określonej grupy docelowej klienta. To kolejny projekt szyty na miarę, z którego jesteśmy dumni, ponieważ w pełni spełnił nie tylko oczekiwania naszego klienta, ale także  naszych ambicji. Dostarczyliśmy serwis, który:

  • Posiada dedykowane opcje, istotne z punktu widzenia specyfiki działalności: np. wizualizator lamp i porównywanie wiązek światła,
  • Po zalogowaniu pozwala klientom związanym z branżą projektowania pojazdów pobranie materiałów, potrzebnych do realizacji projektu oświetlenia dla pojazdu
  • Umożliwia klientom wysłanie zapytania ofertowego
  • Wpisuje się w ogólną wizję firmy – podkreślając istotne dla niej wartości, takie jak wysoka jakość i innowacyjność.

OE Industry2

Realizacja wspólnych celów biznesowych

Klient pierwotnie zgłosił się do nas z potrzebą stworzenia serwisu korporacyjnego oraz sprzedażowej platformy b2b. Współpracę rozpoczęliśmy od warsztatów – na których chcieliśmy nie tylko lepiej poznać partnera i jego oczekiwania, ale także dowiedzieć się więcej o firmie, branży oraz grupie docelowej. To dla nas już codzienność! Realizacja projektu w duchu wzajemnego zrozumienia to dla nas priorytet. Dzięki temu udało nam się wspólnie wypracować plan działań i zadecydować o przeprowadzeniu badań pośród dotychczasowych klientów OE Industry. Miał on na celu przede wszystkim nadać kierunek dalszych prac. Zebrany feedback dostarczył nam informacji, dzięki którym zweryfikowaliśmy pierwotne pomysły, a także stał się cenną bazą wiedzy w procesie tworzenia serwisu.

OE Industry

Zespół SCRUM oraz zwinne podejście

Pracujemy w duchu Agile – i przy tworzeniu projektu dla OE Industry również postawiliśmy na zwinność. Na czas projektu zespół specjalistów (programiści, UX designer oraz SCRUM Master) został oddelegowany na wyłączność do tworzenia serwisu. Nasi developerzy działali w SCRUM, pracując w sprintach i stale utrzymując kontakt z reprezentantami klienta. Bieżąca wymiana informacji oraz wspólna weryfikacja prac pozwoliły nam zrozumieć oczekiwania zamawiającego i szybko reagować na potrzebę zmian. Dzięki temu udało się nam w pełni zrealizować wizję klienta i dostarczyć mu dokładnie taki produkt, jakiego potrzebował.

Magdalena Kubasiewicz

Product Manager


Brak komentarzy

Napisz komentarz