Biznes > Blog Intellect
Wciśnij enter, aby wyszukać

Biznes

Czym jest pozycjonowanie stron Google i SEO - banner główny
Biznes
Pozycjonowanie stron internetowych w Google – czym jest i jak wykonać je skutecznie?

Pozycjonowanie stron to jedna z najskuteczniejszych form marketingu internetowego. Na czym dokładnie polegają działania SEO, dlaczego warto je prowadzić, co wpływa na miejsce strony w wynikach wyszukiwania? Nasz artykuł odpowiada na te i inne pytania dotyczące każdego tego zagadnienia, szczególnie w wyszukiwarce Google. 

seo pozycjonowanie w transporcie
Biznes
Jak pozyskać klientów z Google w branży transportowej w 3 miesiące? Przykład realizacji usługi SEO / Pozycjonowania dla naszego klienta

Wiele jest mitów na temat pozycjonowania w Google. Jest także taki, że na efekty trzeba długo czekać. Czy tak jest naprawdę? W tym artykule pokazujemy, jak dla naszego klienta osiągnęliśmy wysokie pozycje oraz pozyskaliśmy wartościowy ruch na stronie już w 3 miesiące. Zobacz, jak się nam to udało!

Grafika tytułowa - Case study kampanii Google Ads dla Świat Obrazów
Biznes
Jak zwiększyliśmy ilość zakupów o 400% w sklepie Świat Obrazów? Case study.

Świat Obrazów to jeden z wielu sklepów internetowych działających w branży dekoracji wnętrz. Współpracę z Klientem w zakresie reklamy Google Ads rozpoczęliśmy we wrześniu 2017 roku i trwa ona do dziś. W tym czasie dzięki przemyślanym działaniom podnieśliśmy ilość transakcji z Google Ads o ponad 400%. Sprawdź, jak udało nam się to osiągnąć!

Zmiany w Google Maps
Biznes
Zmiany w płatnościach Google Maps. Co zrobić, by dalej korzystać z Map Google za darmo?

Na początku maja ogłoszono nadejście nowej odsłony Google Maps. Udoskonalonej, oferującej większe możliwości oraz… płatnej wedle nowego planu taryfowego dla firm. Co zrobić, aby korzystać z Google Maps API i jak będą wyglądać rozliczenia? Czy dalej możesz wyświetlać położenie swojej firmy na Google Maps za darmo? Na te pytania znajdziesz odpowiedź w naszym artykule!

typy stron
Biznes
Rodzaje stron internetowych – jakiego typu strony www potrzebujesz?

Przejrzyste i dokładne uporządkowanie typów stron internetowych to trudne zadanie, zwłaszcza biorąc pod uwagę ciągły rozwój Internetu i branży IT. Strona internetowa to wizytówka firmy i podstawa marketingu internetowego, dlatego software house’y prześcigają się w wynajdywaniu nowych, coraz ciekawszych rozwiązań. Poznaj typy stron www i wybierz najlepszą dla swoich potrzeb.

ABC projektowania serwisów korporacyjnych
Biznes
Jak zbudować nowoczesny serwis korporacyjny? Dobre praktyki i trendy

Budowa profesjonalnego serwisu korporacyjnego to szczególne wyzwanie dla projektantów witryn internetowych. Z jednej strony musimy pamiętać o spójności wizerunkowej całej grupy kapitałowej i przestrzegać wymogów prawnych oraz zasad panujących w danej organizacji, z drugiej zadbać także o aspekt związany z użytecznością, atrakcyjnym designem oraz wysokim poziomem bezpieczeństwa serwisu. Dodatkowo projekty tego typu nierzadko wymagają ustaleń z wieloma działami firmy lub akcjonariuszami, co jeszcze bardziej komplikuje cały proces, gdyż bierze w nim udział wiele osób decyzyjnych, których interesy mogą być wzajemnie sprzeczne. Z dzisiejszego wpisu dowiecie się, co powinien zawierać profesjonalny serwis korporacyjny, na co zwrócić uwagę projektując jego architekturę informacji oraz poznacie inne dobre praktyki związane z realizacją witryn dużych przedsiębiorstw.

Biznes
Przygotuj swój sklep internetowy na Święta!

Z badań rynkowych jednoznacznie wynika, że polscy konsumenci z roku na rok już nie tylko coraz częściej planują, ale i finalizują zakupy świąteczne poprzez kanał internetowy – tak jest często wygodniej i szybciej, bo możemy m.in. uniknąć tłoku i długich kolejek w centrach handlowych w tym gorącu okresie. Trend ten uwidacznia się również bardzo dobrze z perspektywy samych sprzedających – gorączka świątecznych zakupów i wydarzenia takie jak Black Friday (w tym roku przypada na 24 listopada) potrafią na ogół wygenerować o kilkadziesiąt procent wyższą sprzedaż w stosunku do pozostałych okresów w roku. Dlatego też właściciele e-commerce’ów powinni zrobić wszystko, aby wykorzystać tę handlową szansę jak najlepiej. Na naszym blogu znajdziecie więc dziś garść porad, które pozwolą skutecznie przygotować wasze sklepy internetowe do świątecznych żniw.

Biznes
Start-up Bartosza Michałka – iniJOB.com – rusza z akcją crowdfundingową! W planach ekspansja zagraniczna

Od 11 kwietnia każdy może stać się współwłaścicielem portalu iniJOB – unikalnego serwisu społecznościowego, który pozwala pracownikom wpływać pozytywnie na ich miejsce pracy. Na com rusza właśnie pierwsza emisja akcji spółki. Dzięki finansowaniu pozyskanemu z emisji iniJOB planuje stworzenie anglojęzycznej wersji serwisu, ekspansję na rynki zagraniczne i uruchomienie nowych funkcjonalności. Inwestycja w iniJOB jest wyjątkowa, bo każdy akcjonariusz może łatwo wpłynąć na wzrost wartości spółki. Wystarczy, że będzie promował ją wśród potencjalnych użytkowników i pracodawców.

Biznes
Przygotuj się do realizacji projektu e-commerce – brief na sklep internetowy

Każdy projekt internetowy wymaga odpowiedniego przygotowania i opracowania merytorycznego briefu, który sprecyzuje nasze cele, wymagania oraz potrzeby. Na tej podstawie firma wdrożeniowa opracuje strategię działań, dobierze optymalne rozwiązania oraz przedstawi kosztorys prac. Oczekując dobrej i trafiającej w nasze oczekiwania oferty, musimy przygotować jak najlepszy opis wymagań dla planowanego przedsięwzięcia, dlatego w dzisiejszym artykule staramy się zebrać w jednym miejscu najważniejsze pytania, które z pewnością zada Ci agencja interaktywna bądź software house, któremu chcesz powierzyć swój e-commerce’owy projekt.