Biznes > Blog Intellect
Wciśnij enter, aby wyszukać

Biznes

SystemB2B
Biznes, Technologie
Platforma sprzedażowa b2b dla hurtowni, czyli sprawne przeniesienie sprzedaży do internetu!

E-commerce rozwija się dynamicznie nie tylko w handlu b2c, ale także – b2b. Jakie zalety może mieć przeniesienie sprzedaży b2b do internetu, z jakich rozwiązań można skorzystać i w jaki sposób powinna zostać zaprojektowana funkcjonalna platforma b2b?

jak usprawnić obieg dokumentów
Biznes
W jaki sposób usprawnić obieg dokumentów w firmie? Sprawdź, jak może pomóc w tym system dedykowany

Utrzymanie sprawnego obiegu dokumentów jest dla wielu firm prawdziwą bolączką – zwłaszcza dla większych przedsiębiorstw, w których przewijają się setki faktur i umów. Jakie można podjąć działania, aby zarządzanie dokumentacją stało się szybsze i bardziej efektywne?

jak pracować zdalnie
Biznes
Jak zorganizować pracę zdalną w firmie? Sprawdź, jak zrobiliśmy to w Intellect!

Możliwość pracy zdalnej od lat jest częścią kultury pracy naszej firmy. Wypracowaliśmy rozwiązania, które pozwalają nam działać zwinnie i skutecznie, choć nasze biura mieszczą się w trzech lokacjach, a część pracowników stale działa w trybie home office. Dzięki temu nawet sytuacja, w której wszyscy zatrudnieni muszą pracować zdalnie nie jest dla nas problemem. Sprawdź, w jaki sposób udało nam się zorganizować sprawny system pracy zdalnej!

Czym jest pozycjonowanie stron Google i SEO - banner główny
Biznes
Pozycjonowanie stron internetowych w Google – czym jest i jak wykonać je skutecznie?

Pozycjonowanie stron to jedna z najskuteczniejszych form marketingu internetowego. Na czym dokładnie polegają działania SEO, dlaczego warto je prowadzić, co wpływa na miejsce strony w wynikach wyszukiwania? Nasz artykuł odpowiada na te i inne pytania dotyczące każdego tego zagadnienia, szczególnie w wyszukiwarce Google. 

seo pozycjonowanie w transporcie
Biznes
Jak pozyskać klientów z Google w branży transportowej w 3 miesiące? Przykład realizacji usługi SEO / Pozycjonowania dla naszego klienta

Wiele jest mitów na temat pozycjonowania w Google. Jest także taki, że na efekty trzeba długo czekać. Czy tak jest naprawdę? W tym artykule pokazujemy, jak dla naszego klienta osiągnęliśmy wysokie pozycje oraz pozyskaliśmy wartościowy ruch na stronie już w 3 miesiące. Zobacz, jak się nam to udało!

Grafika tytułowa - Case study kampanii Google Ads dla Świat Obrazów
Biznes
Jak zwiększyliśmy ilość zakupów o 400% w sklepie Świat Obrazów? Case study.

Świat Obrazów to jeden z wielu sklepów internetowych działających w branży dekoracji wnętrz. Współpracę z Klientem w zakresie reklamy Google Ads rozpoczęliśmy we wrześniu 2017 roku i trwa ona do dziś. W tym czasie dzięki przemyślanym działaniom podnieśliśmy ilość transakcji z Google Ads o ponad 400%. Sprawdź, jak udało nam się to osiągnąć!

Zmiany w Google Maps
Biznes
Zmiany w płatnościach Google Maps. Co zrobić, by dalej korzystać z Map Google za darmo?

Na początku maja ogłoszono nadejście nowej odsłony Google Maps. Udoskonalonej, oferującej większe możliwości oraz… płatnej wedle nowego planu taryfowego dla firm. Co zrobić, aby korzystać z Google Maps API i jak będą wyglądać rozliczenia? Czy dalej możesz wyświetlać położenie swojej firmy na Google Maps za darmo? Na te pytania znajdziesz odpowiedź w naszym artykule!

typy stron
Biznes
Rodzaje stron internetowych – jakiego typu strony www potrzebujesz?

Przejrzyste i dokładne uporządkowanie typów stron internetowych to trudne zadanie, zwłaszcza biorąc pod uwagę ciągły rozwój Internetu i branży IT. Strona internetowa to wizytówka firmy i podstawa marketingu internetowego, dlatego software house’y prześcigają się w wynajdywaniu nowych, coraz ciekawszych rozwiązań. Poznaj typy stron www i wybierz najlepszą dla swoich potrzeb.

ABC projektowania serwisów korporacyjnych
Biznes
Jak zbudować nowoczesny serwis korporacyjny? Dobre praktyki i trendy

Budowa profesjonalnego serwisu korporacyjnego to szczególne wyzwanie dla projektantów witryn internetowych. Z jednej strony musimy pamiętać o spójności wizerunkowej całej grupy kapitałowej i przestrzegać wymogów prawnych oraz zasad panujących w danej organizacji, z drugiej zadbać także o aspekt związany z użytecznością, atrakcyjnym designem oraz wysokim poziomem bezpieczeństwa serwisu. Dodatkowo projekty tego typu nierzadko wymagają ustaleń z wieloma działami firmy lub akcjonariuszami, co jeszcze bardziej komplikuje cały proces, gdyż bierze w nim udział wiele osób decyzyjnych, których interesy mogą być wzajemnie sprzeczne. Z dzisiejszego wpisu dowiecie się, co powinien zawierać profesjonalny serwis korporacyjny, na co zwrócić uwagę projektując jego architekturę informacji oraz poznacie inne dobre praktyki związane z realizacją witryn dużych przedsiębiorstw.