Rozprzestrzenianie koronawirusa oraz związane z nim ograniczanie przemieszczania sprawiło, że dla wielu firm jedyną szansą na utrzymanie funkcjonowania stało się korzystanie z nowoczesnych technologii. W jaki sposób firmy reagują na pandemię?
Rozprzestrzenianie koronawirusa oraz związane z nim ograniczanie przemieszczania sprawiło, że dla wielu firm jedyną szansą na utrzymanie funkcjonowania stało się korzystanie z nowoczesnych technologii. W jaki sposób firmy reagują na pandemię?
Systemy sprzedażowe b2b umożliwiają nie tylko dotarcie do nowych klientów i usprawnienie procesu sprzedaży, ale także – zbieranie danych i generowanie raportów, przydatnych przy dokonywaniu analiz i podejmowaniu decyzji biznesowych.
Tworzymy dedykowane systemy sprzedażowe online dla największych polskich firm, oferujących towary i usługi b2b. Klienci decydują się na tę opcję, ponieważ chcą usprawnić firmowe procesy oraz realizację zamówień – a dzięki temu zwiększyć zyski. W dzisiejszym artykule wyjaśniamy, w jaki sposób inwestycja w platformę b2b może pomóc zoptymalizować budżet przedsiębiorstwa.
Jedną z podstawowych zalet platform sprzedażowych b2b jest przyspieszenie dokonywania zamówień oraz ich realizacji. Chęć usprawnienia procesu sprzedaży to jeden z najczęstszych powodów, dla których firmy oferujące produkty b2b (np. hurtownie) decydują się na wdrożenie tego typu systemów.
E-commerce rozwija się dynamicznie nie tylko w handlu b2c, ale także – b2b. Jakie zalety może mieć przeniesienie sprzedaży b2b do internetu, z jakich rozwiązań można skorzystać i w jaki sposób powinna zostać zaprojektowana funkcjonalna platforma b2b?
Dla jednej z największych hurtowni spożywczych w naszym kraju – firmy BZOMEX – stworzyliśmy nowoczesny system sprzedaży B2B, zintegrowany z oprogramowaniem ERP Klienta, pozwalający na komfortowe złożenie zamówienia przez sklepy stale współpracujące z hurtownią. Jak wyglądał proces realizacji projektu? Zapraszamy do zapoznania się z kulisami oraz efektami naszej pracy.