Wciśnij enter, aby wyszukać

Blogujemy Bardziej

Witaj na blogu agencji interaktywnej Intellect, która już od 2005 roku tworzy strony i sklepy internetowe oraz prowadzi skuteczny marketing internetowy dla Klientów z całego świata. Jeśli szukasz nowinek branżowych, wartościowych informacji o IT i marketingu albo chcesz więcej dowiedzieć się o naszych projektach oraz zespole – dobrze trafiłeś. Na naszym blogu znajdziesz masę wiedzy, która pomoże Ci w budowaniu i promocji Twojej marki, poznasz kulisy najciekawszych realizacji zespołu Intellectu, jak również tajniki naszej pracy oraz garść informacji o tym, kim jesteśmy i jak wygląda codzienne życie agencji interaktywnej. Zapraszamy do lektury!

Jakie zmiany zaszły na Facebooku
Agencyjny lifestyle
Zmiany na Facebooku w 2018 roku: nowe algorytmy news feeda i ochrona prywatności po aferze Cambridge Analytica

Ostatnie miesiące to czas wielkich zmian na Facebooku. Stale pojawiają się nowe algorytmy, nowe możliwości i… nowe ograniczenia, dotyczące przede wszystkim reklamodawców oraz firm zbierających dane użytkowników. Wiele wprowadzanych rozwiązań zdaje się być pokłosiem sprawy Cambridge Analytica, co potwierdził Mark Zuckerberg na przesłuchaniu w Kongresie. Jakie będzie nowe oblicze Facebooka i w jaki sposób zachodzące zmiany mogą utrudnić lub ułatwić życie reklamodawcom, ale i samym użytkownikom? O tym opowiemy w poniższym artykule!

Content marketing, Wideo Marketing
Najlepsze reklamy Super Bowl ostatnich lat!

Reklamy Super Bowl zyskały już, nie tylko w branży marketingowej, miano kultowych. Ze względu na ogromną konkurencję i coraz bardziej zaskakujące pomysły marek, bardzo trudno wybrać faworyta, szczególnie z ostatnich lat. Chcemy jednak przybliżyć Wam klimat ostatnich reklamowych zmagań Super Bowl – być może za rok, tak jak my będziecie czekać z niecierpliwością na to wydarzenie!

Content marketing, SEO/SEM, Social Media, Strony www
W jaki sposób promować stronę www w sieci?

Chcesz, by Twoja marka była lepiej rozpoznawalna, a sprzedaż wyższa? Myślę, że odpowiedź jest oczywista, to przecież główny cel działań w każdej firmie! Ale jak tego dokonać? Kluczem do osiągnięcia najlepszych efektów jest dotarcie do odpowiedniego odbiorcy i przekonanie go o wartościach naszej marki i jej usług lub produktów. Właśnie w tym celu powstał marketing internetowy. W dzisiejszych czasach prowadzenie promocji jedynie za pośrednictwem tradycyjnych kanałów marketingowych staje się coraz trudniejsze – w przypadku niektórych branż wręcz niemożliwe. W tym artykule wyjaśniamy, w jaki sposób zwiększyć popularność strony www i co za tym idzie, także całej firmy.

ABC projektowania serwisów korporacyjnych
Strony www
Jak zbudować nowoczesny serwis korporacyjny? Dobre praktyki i trendy

Budowa profesjonalnego serwisu korporacyjnego to szczególne wyzwanie dla projektantów witryn internetowych. Z jednej strony musimy pamiętać o spójności wizerunkowej całej grupy kapitałowej i przestrzegać wymogów prawnych oraz zasad panujących w danej organizacji, z drugiej zadbać także o aspekt związany z użytecznością, atrakcyjnym designem oraz wysokim poziomem bezpieczeństwa serwisu. Dodatkowo projekty tego typu nierzadko wymagają ustaleń z wieloma działami firmy lub akcjonariuszami, co jeszcze bardziej komplikuje cały proces, gdyż bierze w nim udział wiele osób decyzyjnych, których interesy mogą być wzajemnie sprzeczne. Z dzisiejszego wpisu dowiecie się, co powinien zawierać profesjonalny serwis korporacyjny, na co zwrócić uwagę projektując jego architekturę informacji oraz poznacie inne dobre praktyki związane z realizacją witryn dużych przedsiębiorstw.

Strony www
Jak wygląda tworzenie strony przez agencję interaktywną?

Planujesz zlecić stworzenie strony www? Zastanawiasz się, czym wyróżni się strona przygotowana przez agencję interaktywną? Przede wszystkim, będzie nie tylko atrakcyjna wizualnie i użyteczna dla internautów, ale też stworzona z myślą o wspieraniu długofalowej strategii marketingu internetowego. Cechy charakterystyczne agencji interaktywnych – a więc kompleksowość działań i indywidualne podejście – gwarantują, że zaprojektowana przez nią strona stanie się odpowiedzią na potrzeby firmy i jej klientów oraz pozytywnie wpłynie na widoczność marki w sieci i poza nią. W tym artykule pokażemy krok po kroku, jak wygląda projektowanie strony internetowej przez agencję interaktywną.

Agencyjny lifestyle
Czym zajmuje się agencja interaktywna?

Większości z nas agencja interaktywna kojarzy się ze stronami internetowymi. I słusznie, gdyż podstawowymi usługami wykonywanymi przez tego typu firmy, jest właśnie tworzenie witryn, jak również ich promocja, czyli prowadzenie marketingu internetowego w oparciu o potrzeby klienta. Poprzez łączenie tych dwóch elementów agencja interaktywna dąży do realizacji swojego głównego celu: zapewnienia klientowi spójnej i skutecznej komunikacji z grupą odbiorców. Brzmi skomplikowanie? Wyjaśnijmy zatem, czym zajmuje się agencja interaktywna, a wszystko stanie się jasne.

Agencyjny lifestyle
Agencja interaktywna to ludzie. Kto pracuje nad sukcesem Twojego projektu internetowego?

Jakiś czas temu pisaliśmy o zasadach tworzenia wartościowych briefów projektowych, a także o skutecznych sposobach zbierania wymagań biznesowych. Dobry brief i specyfikacja to z całą pewnością fundament każdego przedsięwzięcia IT czy marketingowego, jednak bez odpowiedniego zespołu projektowego nawet najlepiej dopracowany plan działania nie pomoże w realizacji finalnego produktu zgodnego z założonymi celami. Co to znaczy odpowiedni zespół projektowy? Przede wszystkim zgrany, doświadczony i posiadający specjalistów z różnymi kompetencjami, które wymagane są przy tworzeniu profesjonalnych produktów digitalowych. Z naszego dzisiejszego wpisu dowiecie się więc, jaki jest typowy skład takiego zespołu projektowego i za co odpowiadają poszczególni specjaliści lub działy w agencji interaktywnej.

Content marketing, Wideo Marketing
Poznajcie najlepsze świąteczne reklamy ostatnich lat!

Wielkimi krokami zbliża się czas Świąt Bożego Narodzenia – spadnie śnieg (miejmy nadzieję!), w sklepach pojawiają się choinki, w domu wielkie przygotowania, a w telewizji, oprócz Kevina samego w domu, wzruszające reklamy! Postanowiliśmy dla Was zebrać 10 najlepszych naszym zdaniem reklam świątecznych ukazanych na przestrzeni ostatnich lat. W tym zestawieniu nie zabrakło miejsca dla tych, które swoją premierę mają dopiero w tym roku.

E-commerce
Przygotuj swój sklep internetowy na Święta!

Z badań rynkowych jednoznacznie wynika, że polscy konsumenci z roku na rok już nie tylko coraz częściej planują, ale i finalizują zakupy świąteczne poprzez kanał internetowy – tak jest często wygodniej i szybciej, bo możemy m.in. uniknąć tłoku i długich kolejek w centrach handlowych w tym gorącu okresie. Trend ten uwidacznia się również bardzo dobrze z perspektywy samych sprzedających – gorączka świątecznych zakupów i wydarzenia takie jak Black Friday (w tym roku przypada na 24 listopada) potrafią na ogół wygenerować o kilkadziesiąt procent wyższą sprzedaż w stosunku do pozostałych okresów w roku. Dlatego też właściciele e-commerce’ów powinni zrobić wszystko, aby wykorzystać tę handlową szansę jak najlepiej. Na naszym blogu znajdziecie więc dziś garść porad, które pozwolą skutecznie przygotować wasze sklepy internetowe do świątecznych żniw.