Blogujemy Bardziej > Blog Agencji Intellect
Wciśnij enter, aby wyszukać

Blogujemy Bardziej

Witaj na blogu agencji interaktywnej Intellect, która już od 2005 roku tworzy strony i sklepy internetowe oraz prowadzi skuteczny marketing internetowy dla Klientów z całego świata. Jeśli szukasz nowinek branżowych, wartościowych informacji o IT i marketingu albo chcesz więcej dowiedzieć się o naszych projektach oraz zespole – dobrze trafiłeś. Na naszym blogu znajdziesz masę wiedzy, która pomoże Ci w budowaniu i promocji Twojej marki, poznasz kulisy najciekawszych realizacji zespołu Intellectu, jak również tajniki naszej pracy oraz garść informacji o tym, kim jesteśmy i jak wygląda codzienne życie agencji interaktywnej. Zapraszamy do lektury!

Warsztaty z klientem - czyli jak zabezpieczyć inwestycję w rozwój oprogramowania
Agencyjny lifestyle, Zarządzanie projektami
Warsztaty z klientem – czyli jak zabezpieczyć inwestycję w rozwój oprogramowania

Podstawą realizacji każdego projektu jest właściwe zrozumienie problemu, wizji klienta i jego modelu biznesowego, a następnie wspólne wypracowanie satysfakcjonującego rozwiązania. Tu z pomocą przychodzą nam warsztaty kick-offowe, które są nieodłączną częścią naszego procesu projektowego. Na czym polegają? Dlaczego są takie ważne? I czy warto w nie zainwestować?

Czym jest pozycjonowanie stron Google i SEO - banner główny
SEO/SEM
Pozycjonowanie stron internetowych w Google – czym jest i jak wykonać je skutecznie?

Pozycjonowanie stron to jedna z najskuteczniejszych form marketingu internetowego. Na czym dokładnie polegają działania SEO, dlaczego warto je prowadzić, co wpływa na miejsce strony w wynikach wyszukiwania? Nasz artykuł odpowiada na te i inne pytania dotyczące każdego tego zagadnienia, szczególnie w wyszukiwarce Google. 

seo pozycjonowanie w transporcie
SEO/SEM
Jak pozyskać klientów z Google w branży transportowej w 3 miesiące? Przykład realizacji usługi SEO / Pozycjonowania dla naszego klienta

Wiele jest mitów na temat pozycjonowania w Google. Jest także taki, że na efekty trzeba długo czekać. Czy tak jest naprawdę? W tym artykule pokazujemy, jak dla naszego klienta osiągnęliśmy wysokie pozycje oraz pozyskaliśmy wartościowy ruch na stronie już w 3 miesiące. Zobacz, jak się nam to udało!

system monitorujący stany magazynowe
Case studies, Software house
System monitorujący stany magazynowe stojaków do przewozu stolarki otworowej

Dla Klienta z branży stolarki otworowej stworzyliśmy aplikację, która umożliwia kontrolę stanów magazynowych stojaków okiennych. Jak wyglądała nasza współpraca? Z jakimi wyzwaniami przyszło nam się zmierzyć? I w jaki sposób udało nam się spełnić oczekiwania Klienta? Zapraszamy do lektury!

skuteczna reklama na facebooku
Social Media
Reklama na Facebooku krok po kroku

Facebook daje ogromne możliwości promocyjne: w ostatnich latach stał się jednym z najpopularniejszych narzędzi w marketingu, służącym zarówno do celów sprzedażowych, jak i wizerunkowych. Reklamodawcy dopiero zaczynający przygodę z Facebookiem często więc nie wiedzą, w jaki sposób efektywnie promować swoją stronę oraz zadają sobie wiele pytań. Czy reklama na Facebooku jest skuteczna? Jakie opcje udostępnia Facebook i w jaki sposób najlepiej je wykorzystać? Jak dobrać grupę docelową i ile może kosztować reklama na Facebooku? Czy można wypromować się na portalu Zuckerberga nie inwestując w płatne kampanie? W Agencji Intellect postanowiliśmy podzielić się wiedzą i doświadczeniem nabytymi przez lata prowadzenia profili dla klientów działających w ramach różnych branż – i odpowiedzieć na powyższe pytania.

komunikacja w social media
Social Media
Komunikacja w social mediach – dlaczego strategia jest ważna?

Trudno wyobrazić sobie prowadzenie długofalowych działań komunikacyjnych w kanałach social media bez wcześniej przygotowanej strategii. To właśnie dzięki niej marka może sukcesywnie realizować cele biznesowe i marketingowe, a komunikacja przynosi wymierne korzyści. Jakie elementy powinna zawierać dobrze przygotowana strategia? Komu zlecić jej wykonanie? I dlaczego jest taka ważna?

system do parkowania place2park
Case studies, Software house
System wyszukujący wolne miejsca parkingowe. Wkraczamy w II etap, czyli testujemy go na firmowym parkingu.

Kilka miesięcy temu pisaliśmy o systemie wyszukującym wolne miejsca parkingowe, nad którym intensywnie pracujemy od wielu miesięcy. Obecnie rozpoczęliśmy II etap projektu,  czyli uruchomienie systemu w ramach testów, które odbywają się … na naszym firmowym parkingu w Limanowej!

galeria 3 korony grafika tytułowa
Agencyjny lifestyle
Strona internetowa dla Galerii Trzy Korony. Case study.

Dla Galerii Trzy Korony w Nowym Sączu zaprojektowaliśmy nowoczesną, funkcjonalną i przyjazną w obsłudze stronę internetową. W case study prezentujemy, z jakimi wyzwaniami przyszło nam się zmierzyć, jakie były główne cele i złożenia projektu, a także zdradzamy kulisy powstawania nowej odsłony strony. Zapraszamy!

naming oraz branding dla piekarni i masarni
Branding
Naming oraz branding dla piekarni i masarni w markecie L’eclerc

Dla piekarni oraz masarni w otwierającym się w Jarosławiu markecie L’eclerc stworzyliśmy naming wraz z kreacją graficzną logotypu. Jak wyglądała nasza pracy przy projekcie? Z jakimi wyzwaniami przyszło nam się zmierzyć? Oraz najważniejsze – czy udało nam się spełnić oczekiwania Klienta? Zapraszamy do lektury!

system b2b dla firmy bzomex
Case studies, Software house
System B2B dla BZOMEX – jednej z największych polskich hurtowni spożywczych

Dla jednej z największych hurtowni spożywczych w naszym kraju – firmy BZOMEX – stworzyliśmy nowoczesny system sprzedaży B2B, zintegrowany z oprogramowaniem ERP Klienta, pozwalający na komfortowe złożenie zamówienia przez sklepy stale współpracujące z hurtownią. Jak wyglądał proces realizacji projektu? Zapraszamy do zapoznania się z kulisami oraz efektami naszej pracy.

zaawansowany system erp
Case studies, Software house
Zaawansowany system ERP dla firmy z branży budowlanej

Dla naszego Klienta – jednej z wiodących firm z branży budowlanej – zaprojektowaliśmy dedykowane oprogramowanie klasy ERP, odpowiadające za pełną optymalizację procesów biznesowych związanych z prowadzoną działalnością. Jak wyglądały kulisy naszej pracy? Z jakimi wzywaniami przyszło nam się zmierzyć? I najważniejsze – czy udało się nam spełnić oczekiwania Klienta? Czas na podsumowanie działań i przyglądnięcie się efektom naszej pracy.