Wciśnij enter, aby wyszukać

Blogujemy Bardziej

Witaj na blogu agencji interaktywnej Intellect, która już od 2005 roku tworzy strony i sklepy internetowe oraz prowadzi skuteczny marketing internetowy dla Klientów z całego świata. Jeśli szukasz nowinek branżowych, wartościowych informacji o IT i marketingu albo chcesz więcej dowiedzieć się o naszych projektach oraz zespole – dobrze trafiłeś. Na naszym blogu znajdziesz masę wiedzy, która pomoże Ci w budowaniu i promocji Twojej marki, poznasz kulisy najciekawszych realizacji zespołu Intellectu, jak również tajniki naszej pracy oraz garść informacji o tym, kim jesteśmy i jak wygląda codzienne życie agencji interaktywnej. Zapraszamy do lektury!

Kryzysy w Social Mediach - grafika główna
Social Media
Wybuch, lawina hejtu i co potem? Czyli wpadki i kryzysy w Social Mediach oraz ich dalsze losy!

Spędzając czas w sieci, ciężko nie natknąć się na aferę, wpadkę czy kryzys marki. Jednak najczęściej, po kulminacji całego zajścia, większość z nas zapomina o sytuacji nie śledząc dalszego rozwoju wydarzeń. Dlatego postanowiliśmy wziąć pod lupę kilka dużych kryzysów ostatnich lat i sprawdzić ich zakończenie! Zapraszamy do lektury!

Infografika prezentująca zakupy na smartfonie
E-commerce
Nowe trendy w e-commerce w 2018 roku. Sprawdź, o co powinieneś zadbać, prowadząc sklep internetowy!

Świat e-commerce nieustannie się zmienia. Każdego dnia powstają nowe sklepy internetowe, a dotychczasowe prześcigają się w dostarczaniu rozwiązań bardziej przyjaznych dla konsumenta. Jakie trendy dominują w 2018 roku? Jakie nowe rozwiązania pojawiają się na rynku handlu online? Dowiedz się, na co powinieneś zwrócić uwagę, jeśli prowadzisz sklep internetowy!

Zmiany w Google Maps
Strony www
Zmiany w płatnościach Google Maps. Co zrobić, by dalej korzystać z Map Google za darmo?

Na początku maja ogłoszono nadejście nowej odsłony Google Maps. Udoskonalonej, oferującej większe możliwości oraz… płatnej wedle nowego planu taryfowego dla firm. Co zrobić, aby korzystać z Google Maps API i jak będą wyglądać rozliczenia? Czy dalej możesz wyświetlać położenie swojej firmy na Google Maps za darmo? Na te pytania znajdziesz odpowiedź w naszym artykule!

Prowadzenie content marketingu
Content marketing
Content Marketing – dlaczego powinieneś się nim zainteresować?

Content Marketing to jeden z najszybciej rozwijających się w ostatnich latach trendów promocji marki, szczególnie w sieci. Czym jednak właściwie jest Content Marketing, jakie przybiera postacie, co decyduje o jego skuteczności i czy może przynieść Twojej firmie realne korzyści? Na te i wiele innych pytań odnośnie Content Marketingu odpowiadamy w naszym artykule.

typy stron
Strony www
Rodzaje stron internetowych – jakiego typu strony www potrzebujesz?

Przejrzyste i dokładne uporządkowanie typów stron internetowych to trudne zadanie, zwłaszcza biorąc pod uwagę ciągły rozwój Internetu i branży IT. Strona internetowa to wizytówka firmy i podstawa marketingu internetowego, dlatego software house’y prześcigają się w wynajdywaniu nowych, coraz ciekawszych rozwiązań. Poznaj typy stron www i wybierz najlepszą dla swoich potrzeb.

Nowy regulamin Facebooka
Social Media
Nowy regulamin Facebooka – sprawdź,czy nie łamiesz zasad portalu

W ostatnich dniach Facebook opublikował nowy regulamin, który skupia się przede wszystkim na bezpieczeństwie użytkowników oraz świadomym zamieszczaniu i udostępnianiu treści. Zmiany te są konsekwencją, trwających od kilku już miesięcy, dyskusji na temat roli i pozycji portalu, ochrony danych w nim zawartych (przesłuchanie Marka Zuckerberga przez Kongres czy omawianie afery Cambridge Analityca) oraz przetwarzania tych danych (wchodzące rozporządzenie RODO). W naszym artykule przedstawiamy najważniejsze zasady wprowadzone w nowym regulaminie Facebooka, które będą miały wpływ tak na firmy, jak i prywatnych użytkowników.

Jakie zmiany zaszły na Facebooku
Social Media
Zmiany na Facebooku w 2018 roku: nowe algorytmy news feeda i ochrona prywatności po aferze Cambridge Analytica

Ostatnie miesiące to czas wielkich zmian na Facebooku. Stale pojawiają się nowe algorytmy, nowe możliwości i… nowe ograniczenia, dotyczące przede wszystkim reklamodawców oraz firm zbierających dane użytkowników. Wiele wprowadzanych rozwiązań zdaje się być pokłosiem sprawy Cambridge Analytica, co potwierdził Mark Zuckerberg na przesłuchaniu w Kongresie. Jakie będzie nowe oblicze Facebooka i w jaki sposób zachodzące zmiany mogą utrudnić lub ułatwić życie reklamodawcom, ale i samym użytkownikom? O tym opowiemy w poniższym artykule!

Social Media
Sześć najczęściej popełnianych błędów podczas promocji w social mediach

Twój firmowy profil na Facebooku ma mało fanów? Wciąż ubywa mu polubień? Nikt nie komentuje Twoich postów? Wiesz, że coś robisz źle, ale nie jesteś pewny, co? Dowiedz się, w czym może tkwić problem!

Content marketing, Wideo Marketing
Najlepsze reklamy Super Bowl ostatnich lat!

Reklamy Super Bowl zyskały już, nie tylko w branży marketingowej, miano kultowych. Ze względu na ogromną konkurencję i coraz bardziej zaskakujące pomysły marek, bardzo trudno wybrać faworyta, szczególnie z ostatnich lat. Chcemy jednak przybliżyć Wam klimat ostatnich reklamowych zmagań Super Bowl – być może za rok, tak jak my będziecie czekać z niecierpliwością na to wydarzenie!

Content marketing, SEO/SEM, Social Media, Strony www
W jaki sposób promować stronę www w sieci?

Chcesz, by Twoja marka była lepiej rozpoznawalna, a sprzedaż wyższa? Myślę, że odpowiedź jest oczywista, to przecież główny cel działań w każdej firmie! Ale jak tego dokonać? Kluczem do osiągnięcia najlepszych efektów jest dotarcie do odpowiedniego odbiorcy i przekonanie go o wartościach naszej marki i jej usług lub produktów. Właśnie w tym celu powstał marketing internetowy. W dzisiejszych czasach prowadzenie promocji jedynie za pośrednictwem tradycyjnych kanałów marketingowych staje się coraz trudniejsze – w przypadku niektórych branż wręcz niemożliwe. W tym artykule wyjaśniamy, w jaki sposób zwiększyć popularność strony www i co za tym idzie, także całej firmy.

ABC projektowania serwisów korporacyjnych
Strony www
Jak zbudować nowoczesny serwis korporacyjny? Dobre praktyki i trendy

Budowa profesjonalnego serwisu korporacyjnego to szczególne wyzwanie dla projektantów witryn internetowych. Z jednej strony musimy pamiętać o spójności wizerunkowej całej grupy kapitałowej i przestrzegać wymogów prawnych oraz zasad panujących w danej organizacji, z drugiej zadbać także o aspekt związany z użytecznością, atrakcyjnym designem oraz wysokim poziomem bezpieczeństwa serwisu. Dodatkowo projekty tego typu nierzadko wymagają ustaleń z wieloma działami firmy lub akcjonariuszami, co jeszcze bardziej komplikuje cały proces, gdyż bierze w nim udział wiele osób decyzyjnych, których interesy mogą być wzajemnie sprzeczne. Z dzisiejszego wpisu dowiecie się, co powinien zawierać profesjonalny serwis korporacyjny, na co zwrócić uwagę projektując jego architekturę informacji oraz poznacie inne dobre praktyki związane z realizacją witryn dużych przedsiębiorstw.