Ludzie to podstawa!

piątek, 12.01.2018, godz. 14:57

Opublikowane przez: Sławomir Turkiewicz w kategorii Branżunia, Dzień w agencji Intellect, Klient - agencja, Zarządzanie projektami

Jakiś czas temu pisaliśmy o zasadach tworzenia wartościowych briefów projektowych, a także o skutecznych sposobach zbierania wymagań biznesowych. Dobry brief i specyfikacja to z całą pewnością fundament każdego przedsięwzięcia IT czy marketingowego, jednak bez odpowiedniego zespołu projektowego nawet najlepiej dopracowany plan działania nie pomoże w realizacji finalnego produktu zgodnego z założonymi celami. Co to znaczy odpowiedni zespół projektowy? Przede wszystkim zgrany, doświadczony i posiadający specjalistów z różnymi kompetencjami, które wymagane są przy tworzeniu profesjonalnych produktów digitalowych. Z naszego dzisiejszego wpisu dowiecie się więc, jaki jest typowy skład takiego zespołu projektowego i za co odpowiadają poszczególni specjaliści lub działy w agencji interaktywnej.

1 (2)
Top 10 świątecznych reklam!

piątek, 15.12.2017, godz. 12:21

Opublikowane przez: Sławomir Turkiewicz w kategorii Branżunia, Content marketing, Kreatywne reklamy, Studium przypadków

Wielkimi krokami zbliża się czas Świąt Bożego Narodzenia – spadnie śnieg (miejmy nadzieję!), w sklepach pojawiają się choinki, w domu wielkie przygotowania, a w telewizji, oprócz Kevina samego w domu, wzruszające reklamy! Postanowiliśmy dla Was zebrać 10 najlepszych naszym zdaniem reklam świątecznych ukazanych na przestrzeni ostatnich lat. W tym zestawieniu nie zabrakło miejsca dla tych, które swoją premierę mają dopiero w tym roku. Siądźcie wygodnie w fotelu i rozkoszujcie się najlepszymi świątecznymi kreacjami znanych marek.  Miłego oglądania! 😉

gr_blog
Coraz bliżej Święta!

wtorek, 14.11.2017, godz. 10:35

Opublikowane przez: Sławomir Turkiewicz w kategorii Branżunia, Customer Experience, E-commerce, E-marketing, Mistrzowie konwersji

Z badań rynkowych jednoznacznie wynika, że polscy konsumenci z roku na rok już nie tylko coraz częściej planują, ale i finalizują zakupy świąteczne poprzez kanał internetowy – tak jest często wygodniej i szybciej, bo możemy m.in. uniknąć tłoku i długich kolejek w centrach handlowych w tym gorącu okresie. Trend ten uwidacznia się również bardzo dobrze z perspektywy samych sprzedających – gorączka świątecznych zakupów i wydarzenia takie jak Black Friday (w tym roku przypada na 24 listopada) potrafią na ogół wygenerować o kilkadziesiąt procent wyższą sprzedaż w stosunku do pozostałych okresów w roku. Dlatego też właściciele e-commerce’ów powinni zrobić wszystko, aby wykorzystać tę handlową szansę jak najlepiej. Na naszym blogu znajdziecie więc dziś garść porad, które pozwolą skutecznie przygotować wasze sklepy internetowe do świątecznych żniw.

eswieta-32383-80238
Wypróbuj Scroot!

piątek, 20.10.2017, godz. 08:59

Opublikowane przez: Sławomir Turkiewicz w kategorii Branżunia, Chwalimy się!, Nowe technologie, Studium przypadków, Technologia, UX i Webdesign

Kilka miesięcy temu miała miejsce premiera nowatorskiej usługi – wypożyczalni skuterów miejskich Scroot w oparciu o aplikację online, którą w całości realizował Zespół Intellect we współpracy z Navifleet. Obecnie z aplikacji korzysta coraz więcej mieszkańców Warszawy, a sam usługodawca planuje wdrożenie rozwiązania w kolejnych miastach kraju. W naszym case study opisujemy dziś, jak krok po kroku powstał Scroot oraz z jakimi wyzwaniami przyszło nam się zmierzyć w trakcie prac nad tym innowacyjnym systemem.

tytulowa
Czas na RODO

piątek, 25.08.2017, godz. 14:41

Opublikowane przez: Sławomir Turkiewicz w kategorii Branżunia, E-commerce, Prawo i bezpieczeństwo

W maju 2018 roku GIODO zmieni się w RODO. Dla wszystkich administratorów danych osobowych, a więc m.in. właścicieli serwisów i usług internetowych, oznacza to konieczność dostosowania się do nowych standardów prawnych. W przypadku niedostosowania się do nowych zasad, grożą nam wysokie kary finansowe. Dlatego też dziś na firmowym blogu piszemy o przyczynach tych zmian oraz najważniejszych celach i konsekwencjach RODO dla przedsiębiorców internetowych.

rodo-30461-72787
Zobacz nasze case study!

piątek, 07.07.2017, godz. 09:50

Opublikowane przez: Sławomir Turkiewicz w kategorii Branżunia, Chwalimy się!, Dzień w agencji Intellect, Studium przypadków, UX i Webdesign

Kilka miesięcy wytężonej pracy kilkuosobowego zespołu Intellect zaowocowało powstaniem nowego serwisu korporacyjno-produktowego dla Grupy Tele-Fonika Kable S.A. Nowa witryna Spółki jest już dostępna on-line, a na naszym blogu przedstawiamy case study tego projektu.

tfk-blog1-29096-68818
Testujemy skutecznie!

piątek, 19.05.2017, godz. 10:04

Opublikowane przez: Sławomir Turkiewicz w kategorii Customer Experience, E-marketing, Mistrzowie konwersji, UX i Webdesign, Zarządzanie projektami

Jeśli chcecie zadbać o jakość realizowanych dla was rozwiązań internetowych – wszelkich serwisów WWW, e-sklepów czy innych aplikacji webowych – poza troską o unikalny design i nowoczesne technologie, warto również zwrócić uwagę na etap testowania zrealizowanego dla was projektu. Swoją agencję lub software house pytajcie więc, jak testuje swoje produkty i spodziewajcie się od nich konkretnych odpowiedzi. Dziś podpowiadamy, na co zwrócić uwagę na tym etapie prac nad projektem internetowym, aby finalnie cieszyć się najlepszą możliwą jakością oraz uniknąć kosztownych błędów.

1-27462-64088
Ale akcja!

piątek, 21.04.2017, godz. 14:04

Opublikowane przez: Sławomir Turkiewicz w kategorii Branżunia, Chwalimy się!

Od 11 kwietnia każdy może stać się współwłaścicielem portalu iniJOB – unikalnego serwisu społecznościowego, który pozwala pracownikom wpływać pozytywnie na ich miejsce pracy. Na com rusza właśnie pierwsza emisja akcji spółki. Dzięki finansowaniu pozyskanemu z emisji iniJOB planuje stworzenie anglojęzycznej wersji serwisu, ekspansję na rynki zagraniczne i uruchomienie nowych funkcjonalności. Inwestycja w iniJOB jest wyjątkowa, bo każdy akcjonariusz może łatwo wpłynąć na wzrost wartości spółki. Wystarczy, że będzie promował ją wśród potencjalnych użytkowników i pracodawców.

foto_IP_iniJOB
Wypróbuj SXO!

poniedziałek, 03.04.2017, godz. 12:15

Opublikowane przez: Sławomir Turkiewicz w kategorii E-commerce, E-marketing, Google, Mistrzowie konwersji, Nowe technologie, UX i Webdesign

Ciągła ewolucja wyszukiwarek internetowych pod kątem dopasowywania jak najlepszych wyników wyszukiwania oraz troska o pozytywne wrażenia użytkownika, korzystającego ze stron czy usług on-line, zmusza właścicieli witryn internetowych do odejścia od tradycyjnych metod związanych z pozycjonowaniem na rzecz SXO – synergicznych działań łączących SEO, UX i CRO. Nowa strategia ma w  zamierzeniu przynosić nam realne korzyści biznesowe, a nie tylko wysokie pozycje w top 10. Dowiedz się, dlaczego samo SEO twojego serwisu WWW dziś już nie wystarcza.

business hand typing on a laptop keyboard with Web Design homepage on the computer screen website homepage Ideas concept.
AI w praktyce!

piątek, 10.03.2017, godz. 08:45

Opublikowane przez: Sławomir Turkiewicz w kategorii Branżunia, E-marketing, Mistrzowie konwersji, UX i Webdesign

Pozyskać ruch na stronie internetowej to jedno, a sprawić, aby użytkownicy szybko i sprawne znaleźli na niej to, po co przyszli, jest kolejnym wyzwaniem.  Aby nasz serwis, sklep czy usługa on-line jak najlepiej konwertowały i przynosiły realne korzyści biznesowe, niezmiernie ważne jest gruntowne przemyślenie i zaplanowane zachowań użytkowników. O czym mowa? O skutecznej architekturze informacji, która – jeśli o to zadbamy – potrafi sprawić, że strona www będzie dostosowywać się do oczekiwań odbiorców.

Drawing website idea on paper. Work desk with smart phone, glasses, paper, pencil, construction tools.