Blogujemy Bardziej > Blog Agencji Intellect
Wciśnij enter, aby wyszukać

Blogujemy Bardziej

Witaj na blogu agencji interaktywnej Intellect, która już od 2005 roku tworzy strony i sklepy internetowe oraz prowadzi skuteczny marketing internetowy dla Klientów z całego świata. Jeśli szukasz nowinek branżowych, wartościowych informacji o IT i marketingu albo chcesz więcej dowiedzieć się o naszych projektach oraz zespole – dobrze trafiłeś. Na naszym blogu znajdziesz masę wiedzy, która pomoże Ci w budowaniu i promocji Twojej marki, poznasz kulisy najciekawszych realizacji zespołu Intellectu, jak również tajniki naszej pracy oraz garść informacji o tym, kim jesteśmy i jak wygląda codzienne życie agencji interaktywnej. Zapraszamy do lektury!

system b2b dla firmy bzomex
Realizacje
System B2B dla BZOMEX – jednej z największych polskich hurtowni spożywczych

Dla jednej z największych hurtowni spożywczych w naszym kraju – firmy BZOMEX – stworzyliśmy nowoczesny system sprzedaży B2B, zintegrowany z oprogramowaniem ERP Klienta, pozwalający na komfortowe złożenie zamówienia przez sklepy stale współpracujące z hurtownią. Jak wyglądał proces realizacji projektu? Zapraszamy do zapoznania się z kulisami oraz efektami naszej pracy.

zaawansowany system erp
Realizacje
Zaawansowany system ERP dla firmy z branży budowlanej

Dla naszego Klienta – jednej z wiodących firm z branży budowlanej – zaprojektowaliśmy dedykowane oprogramowanie klasy ERP, odpowiadające za pełną optymalizację procesów biznesowych związanych z prowadzoną działalnością. Jak wyglądały kulisy naszej pracy? Z jakimi wzywaniami przyszło nam się zmierzyć? I najważniejsze – czy udało się nam spełnić oczekiwania Klienta? Czas na podsumowanie działań i przyglądnięcie się efektom naszej pracy.

jak tworzyć dobre treści
Content marketing
Jak tworzyć dobre treści na stronę internetową?

Szykujesz się do założenia bloga firmowego? A może chcesz zacząć karierę copywritera? Tworzenie tekstów, które mają zostać opublikowane w Internecie, wydaje się łatwe. Przygotowanie tekstu, który zainteresuje użytkowników oraz pomoże stronie zyskać lepsze miejsce w wyszukiwarce, nie jest takie proste. Przedstawiamy kilka porad, które mają pomóc w przygotowaniu się do tworzenia dobrych treści do internetu. 

system crm
Realizacje
System CRM dla jednej z wiodących polskich marek

Dynamiczny rozwój firmy, powiększająca się sieć handlowa oraz coraz bogatsza oferta sprawiły, że nasz Klient – jedna z więdnących marek w swojej branży – potrzebował narzędzia, które podniosłoby jakość i wydajność pracy, usprawniło komunikację, a przede wszystkim zoptymalizowało zarządzanie partnerami handlowymi. Do naszych zadań należało wykonanie oprogramowania klasy CRM, który zrealizuje powyższe cele.

Czym jest omnichannel?
Branding, Content marketing, E-mail marketing, Social Media, Wideo Marketing
Omnichannel – czym jest i jak działa?

Często mawia się, że „klient płaci i wymaga”. Wymagania klientów zaś w ostatnich latach znacznie wzrosły – i wciąż wzrastają, wraz z rozwojem nowoczesnych technologii oraz coraz większą konkurencją na rynku dóbr i usług. Dziś konsumenci oczekują nie tylko towarów wysokiej jakości, odpowiadających na ich potrzeby, ale też możliwości dokonania zakupu różnymi drogami, informacji o produktach, szybkiej dostawy, łatwego kontaktu ze sprzedającym oraz spersonalizowanych ofert. Strategia „omnichannel” wykształciła się właśnie w odpowiedzi na te oczekiwania.

Konkursy na Facebooku - grafika główna
Social Media
Konkursy na Facebooku – w jaki sposób zorganizować na portalu legalny konkurs?

Organizacja konkursów facebookowych to świetny sposób na powiększenie zasięgów, wypromowanie produktów, podtrzymywanie lojalności fanów czy zwiększenie sprzedaży. Aby jednak konkurs był w pełni legalny konieczne jest pamiętanie o kilku sprawach.  

Trendy w digital marketingu w 2019 roku - infografika
Branding, Content marketing, E-commerce, E-mail marketing, SEO/SEM, Social Media, Wideo Marketing
Co nowego w świecie marketingu internetowego? Poznaj 10 najważniejszych trendów digital marketingu w 2019 roku!

Świat marketingu nieustannie się zmienia. Nowe technologie serwują efektywne metody pozyskiwania klientów, z kolei oni, ci klienci stają się coraz bardziej świadomi i wymagający. Aby wciąż być na topie, marki muszą nieustannie śledzić zmieniające się trendy i implementować je do swoich strategii komunikacji. Poznajcie 10 trendów, które będą wyznaczać przyszłość w digital marketingu.  

Case study Cama Shopping
Realizacje
Start w branży e – commerce. Case study wdrożenia sklepu internetowego camashopping.com

Przedstawiamy Wam nasz najnowszy projekt e – commerce’owy – sklep internetowy z damską odzieżą camashopping.com. Do realizacji podeszliśmy kompleksowo – zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy witrynę sklepową, opracowaliśmy identyfikację wizualną, a także niezbędną dokumentację do startu w branży e – commerce. Jak wyglądała nasza praca i czy udało nam się spełnić oczekiwania Klienta? – sprawdźcie koniecznie!

Czym jest pozycjonowanie stron Google i SEO - banner główny
SEO/SEM
Pozycjonowanie stron internetowych w Google – czym jest i jak wykonać je skutecznie?

Pozycjonowanie stron to jedna z najskuteczniejszych form marketingu internetowego. Na czym dokładnie polegają działania SEO, dlaczego warto je prowadzić, co wpływa na miejsce strony w wynikach wyszukiwania? Nasz artykuł odpowiada na te i inne pytania dotyczące tego zagadnienia, szczególnie w wyszukiwarce Google. 

Grafika tytułowa - aplikacja do parkowania
Realizacje
Aplikacja wyszukująca miejsca parkingowe? Tak, to już się dzieje! Kulisy realizacji projektu.   

Przypomnij sobie, ile razy jeździłeś tą samą trasą w centrum miasta, szukając miejsca parkingowego? 2,3,5? Wyobraź sobie, że w telefonie masz aplikację, która za pomocą jednego kliknięcia doprowadzi Cię do wolnego miejsca parkingowego idealnie dopasowanego do Twojego pojazdu. Brzmi obiecująco? Ale zacznijmy od początku…

Kontrowersyjne reklamy - grafika tytułowa
Content marketing, Social Media, Wideo Marketing
Kontrowersyjne reklamy. Dlaczego wciąż nas szokują? Przegląd wybranych kampanii.

Szokują. Prowokują. Wzbudzają emocje. Jedno jest pewnie – trudno przejść obok nich obojętnie. O czym mowa? O reklamach kontrowersyjnych, czyli shockvertisingu. Mogłoby się wydawać, że w XXI wieku wiedzieliśmy już wszystko w reklamach – seks, przemoc, utrwalanie stereotypów. Jednak kolejne odważne kampanie, które pojawią się na rynku, budzą wiele skrajnych emocji i wywołują lawinę dyskusji. Które reklamy zapadły nam w pamięć w ostatnim czasie? I dla której marki wykorzystanie kontrowersji było opłacalne? Zobaczcie sami.