Blogujemy Bardziej > Blog Agencji Intellect
Wciśnij enter, aby wyszukać

Blogujemy Bardziej

Witaj na blogu agencji interaktywnej Intellect, która już od 2005 roku tworzy strony i sklepy internetowe oraz prowadzi skuteczny marketing internetowy dla Klientów z całego świata. Jeśli szukasz nowinek branżowych, wartościowych informacji o IT i marketingu albo chcesz więcej dowiedzieć się o naszych projektach oraz zespole – dobrze trafiłeś. Na naszym blogu znajdziesz masę wiedzy, która pomoże Ci w budowaniu i promocji Twojej marki, poznasz kulisy najciekawszych realizacji zespołu Intellectu, jak również tajniki naszej pracy oraz garść informacji o tym, kim jesteśmy i jak wygląda codzienne życie agencji interaktywnej. Zapraszamy do lektury!

Trendy w digital marketingu w 2019 roku - infografika
Branding, Content marketing, E-commerce, E-mail marketing, SEO/SEM, Social Media, Wideo Marketing
Co nowego w świecie marketingu internetowego? Poznaj 10 najważniejszych trendów digital marketingu w 2019 roku!

Świat marketingu nieustannie się zmienia. Nowe technologie serwują efektywne metody pozyskiwania klientów, z kolei oni, ci klienci stają się coraz bardziej świadomi i wymagający. Aby wciąż być na topie, marki muszą nieustannie śledzić zmieniające się trendy i implementować je do swoich strategii komunikacji. Poznajcie 10 trendów, które będą wyznaczać przyszłość w digital marketingu.  

Case study Cama Shopping
Realizacje
Start w branży e – commerce. Case study wdrożenia sklepu internetowego camashopping.com

Przedstawiamy Wam nasz najnowszy projekt e – commerce’owy – sklep internetowy z damską odzieżą camashopping.com. Do realizacji podeszliśmy kompleksowo – zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy witrynę sklepową, opracowaliśmy identyfikację wizualną, a także niezbędną dokumentację do startu w branży e – commerce. Jak wyglądała nasza praca i czy udało nam się spełnić oczekiwania Klienta? – sprawdźcie koniecznie!

Czym jest pozycjonowanie stron Google i SEO - banner główny
SEO/SEM
Pozycjonowanie stron internetowych w Google – czym jest i jak wykonać je skutecznie?

Pozycjonowanie stron to jedna z najskuteczniejszych form marketingu internetowego. Na czym dokładnie polegają działania SEO, dlaczego warto je prowadzić, co wpływa na miejsce strony w wynikach wyszukiwania? W naszym artykule odpowiadamy na te i inne pytania dotyczące tego zagadnienia, szczególnie w wyszukiwarce Google. 

Grafika tytułowa - aplikacja do parkowania
Realizacje
Aplikacja wyszukująca miejsca parkingowe? Tak, to już się dzieje! Kulisy realizacji projektu.   

Przypomnij sobie, ile razy jeździłeś tą samą trasą w centrum miasta, szukając miejsca parkingowego? 2,3,5? Wyobraź sobie, że w telefonie masz aplikację, która za pomocą jednego kliknięcia doprowadzi Cię do wolnego miejsca parkingowego idealnie dopasowanego do Twojego pojazdu. Brzmi obiecująco? Ale zacznijmy od początku…

Kontrowersyjne reklamy - grafika tytułowa
Content marketing, Social Media, Wideo Marketing
Kontrowersyjne reklamy. Dlaczego wciąż nas szokują? Przegląd wybranych kampanii.

Szokują. Prowokują. Wzbudzają emocje. Jedno jest pewnie – trudno przejść obok nich obojętnie. O czym mowa? O reklamach kontrowersyjnych, czyli shockvertisingu. Mogłoby się wydawać, że w XXI wieku wiedzieliśmy już wszystko w reklamach – seks, przemoc, utrwalanie stereotypów. Jednak kolejne odważne kampanie, które pojawią się na rynku, budzą wiele skrajnych emocji i wywołują lawinę dyskusji. Które reklamy zapadły nam w pamięć w ostatnim czasie? I dla której marki wykorzystanie kontrowersji było opłacalne? Zobaczcie sami.

Grafika tytułowa - Case study kampanii Google Ads dla Świat Obrazów
SEO/SEM
Jak zwiększyliśmy ilość zakupów o 400% w sklepie Świat Obrazów? Case study.

Świat Obrazów to jeden z wielu sklepów internetowych działających w branży dekoracji wnętrz. Współpracę z Klientem w zakresie reklamy Google Ads rozpoczęliśmy we wrześniu 2017 roku i trwa ona do dziś. W tym czasie dzięki przemyślanym działaniom podnieśliśmy ilość transakcji z Google Ads o ponad 400%. Sprawdź, jak udało nam się to osiągnąć!

Infografika -Czym jest Influencer marketing
Content marketing, Social Media, Wideo Marketing
Influencerzy wyznaczają trendy – czym jest influencer marketing?

Pojawienie się mediów społecznościowych zrewolucjonizowało rynek reklamy – i wciąż odmienia jego oblicze. Dzięki Facebookowi, Instagramowi czy Youtube z jednej strony sławne osoby zyskały bardziej osobisty kontakt z rzeszami wielbicieli, z drugiej – ludzie dotąd nieznani otrzymali możliwość zdobycia ogromnej popularności w Internecie. Tak zrodzili się influencerzy, mający wpływ na dziesiątki tysięcy fanów. Siłę tego wpływu szybko doceniły marki. Influencerzy w swoich wpisach reklamują kosmetyki, tańczą w reklamach, promujący przy tym ubrania, a nawet potrafią zachęcić tysiące osób do udziału w festynie, który… nie zostaje zorganizowany.

Grafika tytułowa z napisem Kulisty wdrożenia platformy crowdfundingowej KatolikWspiera
Realizacje
Platforma crowdfundingowa KatolikWspiera.pl – Case Study

Crowdfunding, czyli finansowanie społecznościowe to coraz popularniejszy sposób zdobywania środków na rozpoczęcie własnego biznesu, realizację  projektu, a nawet spełnienie marzeń. Nic dziwnego, że na polskim rynku pojawia się coraz więcej platform tego typu. W ostatnim czasie mieliśmy okazję dołączyć do crowdfundingowej społeczności  – zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy wyjątkową platformę umożliwiającą wsparcie finansowe projektów katolickich – KatolikWspiera.pl.

Infografika - Pełnosprawni w Sieci
Strony www
Pełnosprawni w sieci. Jak dostosować stronę internetową do potrzeb osób niepełnosprawnych?

Osoby niepełnosprawne w codziennym funkcjonowaniu napotykają na wiele barier, związanych z niedostosowaniem infrastruktury do ich potrzeb. Na podobne przeszkody natykają się one także w… Internecie. W dzisiejszym artykule podpowiadamy, o jakie opcje na stronie warto zadbać, aby ta stała się przyjaźniejsza niepełnosprawnym internautom.

strategia oraz branding dla excellence - grafika tytułowa
Realizacje
Strategia oraz branding dla marki ‚I am BIO’

Ostatnie miesiące zaowocowały w kolejną ciekawą współpracę, tym razem z jednym z największych w Polsce producentów syropów w Polsce, firmą Excellence. Marka postanowiła wprowadzić na rynek nową linię ekologicznych i certyfikowanych produktów, w związku z czym powierzyła nam opracowanie kompleksowej strategii oraz brandingu dla nowych bio produktów. W case study prezentujemy, jak wyglądały poszczególne etapy naszej pracy przy tworzeniu koncepcji marki oraz ich efekty. 

Infografika - kupowanie lajków. na Facebooku
Social Media
Kupowanie lajków na Facebooku – czy to dobre rozwiązanie dla Twojego biznesu?

Chyba każda firma prowadząca fanpage chciałaby, aby liczba jego fanów była duża. Im więcej polubień, tym więcej osób teoretycznie zobaczy informacje o produktach, usługach, promocjach, zapamięta nazwę marki – i tym lepiej wygląda to wizerunkowo. Zdobywanie lajków to jednak najczęściej proces długotrwały, a by szybko zbudować bazę fanów, zwykle trzeba też inwestować w płatne działania reklamowe. Niektórzy decydują się więc na wybór drogi na skróty i kupują gotowy pakiet polubień. Czy warto to robić i jakie konsekwencje ma takie postępowanie?