Blogujemy Bardziej > Blog Agencji Intellect
Wciśnij enter, aby wyszukać

Blogujemy Bardziej

Witaj na blogu agencji interaktywnej Intellect, która już od 2005 roku tworzy strony i sklepy internetowe oraz prowadzi skuteczny marketing internetowy dla Klientów z całego świata. Jeśli szukasz nowinek branżowych, wartościowych informacji o IT i marketingu albo chcesz więcej dowiedzieć się o naszych projektach oraz zespole – dobrze trafiłeś. Na naszym blogu znajdziesz masę wiedzy, która pomoże Ci w budowaniu i promocji Twojej marki, poznasz kulisy najciekawszych realizacji zespołu Intellectu, jak również tajniki naszej pracy oraz garść informacji o tym, kim jesteśmy i jak wygląda codzienne życie agencji interaktywnej. Zapraszamy do lektury!

Najlepsze świąteczne reklamy
Wideo Marketing
10 najlepszych reklam świątecznych według Intellect [Zestawienie 2018 rok]

Zbliżające się Święta Bożego Narodzenia to magiczny czas w roku: pełen przygotowań i spotkań z rodziną i najbliższymi oraz… zakupów. Przed Świętami kupujemy zwykle więcej, to zaś sprawia, że grudzień to także okres wzmożonej aktywności marek. Nieodzownym elementem tych dni są więc również bożonarodzeniowe reklamy. 😉 Najczęściej bardzo wzruszające, zabawne … choć nie wszystkie. Zapraszamy Was na zestawienie 10 najlepszych świątecznych reklam. Tych tegorocznych i nie tylko.

system sprzedaży biletów trans-expres
Realizacje
System sprzedaży biletów online dla firmy Trans–Expres. Case study.

W dobie powszechnego dostępu do Internetu coraz więcej firm oferuje klientom możliwość zakupu biletów w sieci. To już nawet nie wygoda, tylko coraz powszechniejsza praktyka, dzięki której przedsiębiorcy zyskują większe grono klientów. Z zamiarem uruchomienia nowego kanału sprzedaży biletów zgłosiła się do nas firma przewozowa Trans-Expres, dla której wdrożyliśmy funkcjonalny i nowoczesny system sprzedaży biletów online. Zaprojektowane przez naszych specjalistów oprogramowanie do sprzedaży biletów umożliwia klientom komfortowy zakup biletu na wybrany przejazd w kilku prostych krokach. Jak wyglądały etapy realizacji tego projektu? W jaki sposób udało nam się spełnić oczekiwania klienta? I najważniejsze – czy wdrożony system rezerwacji i sprzedaży biletów spełnia swoją rolę? Odpowiedzi na te i wiele innych pytań znajdziecie w tekście poniżej. Sprawdźcie koniecznie 😊

Czym jest pozycjonowanie stron seo - banner główny
SEO/SEM
Czym jest pozycjonowanie stron internetowych w Google / SEO?

Pozycjonowanie stron to jedna z najskuteczniejszych form marketingu internetowego. Na czym dokładnie polegają działania SEO, dlaczego warto je prowadzić, co wpływa na pozycję strony w wynikach wyszukiwania? W naszym artykule odpowiadamy na te i inne pytania związane z pozycjonowaniem stron, szczególnie w wyszukiwarce Google. 

Black Friday - Czarny Piątek
E-commerce
Zakupowe szaleństwo, czyli czym jest Black Friday / Czarny Piątek?

Black Friday, mimo że ma czarny kolor w nazwie, nie jest tak złowieszczy i mroczny, jak mogłoby się wydawać. Wprost przeciwnie, dla wielu – szczególnie osób kochających zakupy – ten dzień jest równie wyczekiwany jak Mikołaj czy pierwsza gwiazdka. Natomiast dla marketerów, odpowiadających za akcje promocyjne, to nie tylko święto i okazja do udanych zakupów, ale także marketingowy test sprawnościowy. W tym artykule przyjrzeliśmy się bliżej genezie Czarnego Piątku, rosnącej popularności tego święta w naszym kraju oraz wynikom pracy marketingowców. Zapraszamy!

Crowdfunding na przykładzie Scroot
Agencyjny lifestyle
Crowdfunding na przykładzie SCROOT

SCROOT, czyli wypożyczalnia skuterów miejskich, to nowatorska usługa, dzięki której poruszanie się po zatłoczonej przestrzeni Warszawy stało się szybkie i komfortowe. Rok temu zespół Intellect we współpracy z Navifleet, miał przyjemność zrealizować w całości ten scooter-sharingowy system, działający w oparciu o aplikację mobilną. Dziś SCROOT liczy 37 skuterów,  dynamicznie się rozwija i chce podbijać kolejne rynki. Pomóżmy im zrealizować ten cel!

Platforma Intellect Carsharing
Realizacje
Platforma carsharingowa Intellect, czyli program nie tylko dla wypożyczalni samochodów – CASE STUDY

Carsharing to stosunkowo nowa usługa na naszym rynku, która staje się coraz popularniejsza i zyskuje sporą grupę zwolenników, szczególnie w dużych polskich miastach jak Warszawa, Poznań czy Łódź. Trudno się temu dziwić – usługa wypożyczania pojazdów wpisuje się w obecne trendy ekonomii współdzielenia i posiada szereg zalet. Nie mogliśmy pozostać wobec tego obojętni, dlatego stworzyliśmy platformę Intellect Carsharing – czyli kompleksowy i uniwersalny system do zarządzania carsharingiem w wypożyczalniach pojazdów. Kilkumiesięczną pracę nad projektem prowadził multidyscyplinarny zespół naszych specjalistów, którzy zadbali o każdy najmniejszy szczegół. Zapraszamy do zapoznania się z kulisami realizacji – prezentujemy założenia, przebieg prac oraz efekty wdrożenia. Miłej lektury! 

Realizacje
Platforma video e-learningowa CADach, czyli nowoczesne kursy online w formie video – CASE STUDY

W erze powszechnego dostępu do Internetu kursy online zyskują na coraz większej popularności. Dostrzegł to nasz Klient – firma CADach, który zlecił nam projekt dedykowanej platformy video e-learningowej, służącej do dystrybucji materiałów szkoleniowych w formie video. Po tygodniach wytężonej pracy, przyszedł czas na podsumowanie działań i przyglądnięcie się efektom naszej pracy.

digital signage - case study szybryt
Realizacje
SYSTEM DIGITAL SIGNAGE W SKLEPACH SZUBRYT – CASE STUDY

Dla sieci sklepów firmowych marki Szubryt wdrożyliśmy zaawansowany system digital signage, umożliwiający cyfrową dystrybucję treści multimedialnych. Jak wyglądała nasza współpraca? Z jakimi wyzwaniami przyszło nam się zmierzyć projektując oprogramowanie digital signage? I czy spełniliśmy oczekiwania naszego Klienta? Sprawdźcie koniecznie!

aktualne wymiary grafik na Facebooku
Social Media
Jakie są aktualne wymiary grafik na Facebooku?

Facebook to obecnie niekwestionowany król mediów społecznościowych. Prywatny profil na Facebooku ma już niemal każdy, większość firm prowadzi fanpage, jak grzyby po deszczu powstają profile artystów, blogerów, czy facebookowe strony założone na potrzeby różnych inicjatyw. A że tym, co przyciąga uwagę odbiorców mediów społecznościowych, są przede wszystkim grafiki, nie dziwi powracające jak bumerang pytanie – jakie wymiary powinny mieć zdjęcia zamieszczane na Facebooku? Dziś spróbujemy na nie odpowiedzieć.

Dwie dziewczyny robiące selfie
Social Media
Idealny profil w mediach społecznościowych? Stwórz swoją tożsamość internetową z Lifefaker!

Czy przeglądając profile swoich znajomych czujesz czasem, że Twoje życie jest nudne? Odnosisz wrażenie, że coś przechodzi Ci tuż koło nosa, za rzadko bywasz w kawiarniach, nie odwiedzasz ciekawych miejsc, masz za mało znajomych i nawet posiłki, które przyrządzasz, nie są dość dobre? Nie jesteś sam. Udowadnia to akcja Lifefaker, kierowana do osób, które czują się gorsze z powodu… mediów społecznościowych.

koniec ze spojlerami na facebooku
Social Media
Facebook wciąż się zmienia! Podglądanie reklam na profilach, grupy premium i koniec spoilerów – poznaj nowe opcje portalu

Od początku 2018 roku Mark Zuckerberg ze swoją ekipą nie przestają zaskakiwać nas kolejnymi zmianami. Czerwiec również przyniósł kilka nowości na Facebooku. Od kilku tygodni możemy przeglądać reklamy, jakie w danym momencie emitują strony firmowe. Facebook testuje także dwie nowe opcje, w tym jedną, na którą wielu użytkowników czekało już od lat: Keyword snooze, dzięki której zyskamy większą kontrolę nad treściami w newsfeedzie.