Coraz bliżej Święta!

wtorek, 14.11.2017, godz. 10:35

Opublikowane przez: Sławomir Turkiewicz w kategorii Branżunia, Customer Experience, E-commerce, E-marketing, Mistrzowie konwersji

Z badań rynkowych jednoznacznie wynika, że polscy konsumenci z roku na rok już nie tylko coraz częściej planują, ale i finalizują zakupy świąteczne poprzez kanał internetowy – tak jest często wygodniej i szybciej, bo możemy m.in. uniknąć tłoku i długich kolejek w centrach handlowych w tym gorącu okresie. Trend ten uwidacznia się również bardzo dobrze z perspektywy samych sprzedających – gorączka świątecznych zakupów i wydarzenia takie jak Black Friday (w tym roku przypada na 24 listopada) potrafią na ogół wygenerować o kilkadziesiąt procent wyższą sprzedaż w stosunku do pozostałych okresów w roku. Dlatego też właściciele e-commerce’ów powinni zrobić wszystko, aby wykorzystać tę handlową szansę jak najlepiej. Na naszym blogu znajdziecie więc dziś garść porad, które pozwolą skutecznie przygotować wasze sklepy internetowe do świątecznych żniw.

eswieta-32383-80238
Wypróbuj Scroot!

piątek, 20.10.2017, godz. 08:59

Opublikowane przez: Sławomir Turkiewicz w kategorii Branżunia, Chwalimy się!, Nowe technologie, Studium przypadków, Technologia, UX i Webdesign

Kilka miesięcy temu miała miejsce premiera nowatorskiej usługi – wypożyczalni skuterów miejskich Scroot w oparciu o aplikację online, którą w całości realizował Zespół Intellect we współpracy z Navifleet. Obecnie z aplikacji korzysta coraz więcej mieszkańców Warszawy, a sam usługodawca planuje wdrożenie rozwiązania w kolejnych miastach kraju. W naszym case study opisujemy dziś, jak krok po kroku powstał Scroot oraz z jakimi wyzwaniami przyszło nam się zmierzyć w trakcie prac nad tym innowacyjnym systemem.

tytulowa
Czas na RODO

piątek, 25.08.2017, godz. 14:41

Opublikowane przez: Sławomir Turkiewicz w kategorii Branżunia, E-commerce, Prawo i bezpieczeństwo

W maju 2018 roku GIODO zmieni się w RODO. Dla wszystkich administratorów danych osobowych, a więc m.in. właścicieli serwisów i usług internetowych, oznacza to konieczność dostosowania się do nowych standardów prawnych. W przypadku niedostosowania się do nowych zasad, grożą nam wysokie kary finansowe. Dlatego też dziś na firmowym blogu piszemy o przyczynach tych zmian oraz najważniejszych celach i konsekwencjach RODO dla przedsiębiorców internetowych.

rodo-30461-72787
Zobacz nasze case study!

piątek, 07.07.2017, godz. 09:50

Opublikowane przez: Sławomir Turkiewicz w kategorii Branżunia, Chwalimy się!, Dzień w agencji Intellect, Studium przypadków, UX i Webdesign

Kilka miesięcy wytężonej pracy kilkuosobowego zespołu Intellect zaowocowało powstaniem nowego serwisu korporacyjno-produktowego dla Grupy Tele-Fonika Kable S.A. Nowa witryna Spółki jest już dostępna on-line, a na naszym blogu przedstawiamy case study tego projektu.

tfk-blog1-29096-68818
Testujemy skutecznie!

piątek, 19.05.2017, godz. 10:04

Opublikowane przez: Sławomir Turkiewicz w kategorii Customer Experience, E-marketing, Mistrzowie konwersji, UX i Webdesign, Zarządzanie projektami

Jeśli chcecie zadbać o jakość realizowanych dla was rozwiązań internetowych – wszelkich serwisów WWW, e-sklepów czy innych aplikacji webowych – poza troską o unikalny design i nowoczesne technologie, warto również zwrócić uwagę na etap testowania zrealizowanego dla was projektu. Swoją agencję lub software house pytajcie więc, jak testuje swoje produkty i spodziewajcie się od nich konkretnych odpowiedzi. Dziś podpowiadamy, na co zwrócić uwagę na tym etapie prac nad projektem internetowym, aby finalnie cieszyć się najlepszą możliwą jakością oraz uniknąć kosztownych błędów.

1-27462-64088
Ale akcja!

piątek, 21.04.2017, godz. 14:04

Opublikowane przez: Sławomir Turkiewicz w kategorii Branżunia, Chwalimy się!

Od 11 kwietnia każdy może stać się współwłaścicielem portalu iniJOB – unikalnego serwisu społecznościowego, który pozwala pracownikom wpływać pozytywnie na ich miejsce pracy. Na com rusza właśnie pierwsza emisja akcji spółki. Dzięki finansowaniu pozyskanemu z emisji iniJOB planuje stworzenie anglojęzycznej wersji serwisu, ekspansję na rynki zagraniczne i uruchomienie nowych funkcjonalności. Inwestycja w iniJOB jest wyjątkowa, bo każdy akcjonariusz może łatwo wpłynąć na wzrost wartości spółki. Wystarczy, że będzie promował ją wśród potencjalnych użytkowników i pracodawców.

foto_IP_iniJOB
Wypróbuj SXO!

poniedziałek, 03.04.2017, godz. 12:15

Opublikowane przez: Sławomir Turkiewicz w kategorii E-commerce, E-marketing, Google, Mistrzowie konwersji, Nowe technologie, UX i Webdesign

Ciągła ewolucja wyszukiwarek internetowych pod kątem dopasowywania jak najlepszych wyników wyszukiwania oraz troska o pozytywne wrażenia użytkownika, korzystającego ze stron czy usług on-line, zmusza właścicieli witryn internetowych do odejścia od tradycyjnych metod związanych z pozycjonowaniem na rzecz SXO – synergicznych działań łączących SEO, UX i CRO. Nowa strategia ma w  zamierzeniu przynosić nam realne korzyści biznesowe, a nie tylko wysokie pozycje w top 10. Dowiedz się, dlaczego samo SEO twojego serwisu WWW dziś już nie wystarcza.

business hand typing on a laptop keyboard with Web Design homepage on the computer screen website homepage Ideas concept.
AI w praktyce!

piątek, 10.03.2017, godz. 08:45

Opublikowane przez: Sławomir Turkiewicz w kategorii Branżunia, E-marketing, Mistrzowie konwersji, UX i Webdesign

Pozyskać ruch na stronie internetowej to jedno, a sprawić, aby użytkownicy szybko i sprawne znaleźli na niej to, po co przyszli, jest kolejnym wyzwaniem.  Aby nasz serwis, sklep czy usługa on-line jak najlepiej konwertowały i przynosiły realne korzyści biznesowe, niezmiernie ważne jest gruntowne przemyślenie i zaplanowane zachowań użytkowników. O czym mowa? O skutecznej architekturze informacji, która – jeśli o to zadbamy – potrafi sprawić, że strona będzie dostosowywać się do oczekiwań odbiorców.

Drawing website idea on paper. Work desk with smart phone, glasses, paper, pencil, construction tools.
Zapraszamy na iniJOB.com!

Na początku tego roku wystartował serwis iniJOB.com w formule MVP – projekt internetowy, będący usługą skierowaną do pracowników i pracodawców, stworzony przez znanego w kraju biznesmena Bartosza Michałka. Nasza agencja, jako podwykonawca odpowiadała za realizację i wdrożenie rozwiązania, a dziś, po kilku tygodniach od startu platformy iniJOB.com, pora na podsumowanie pierwszych efektów działania serwisu oraz case study tej niecodziennej realizacji.

glowna
Dobry brief to podstawa!

piątek, 27.01.2017, godz. 09:48

Opublikowane przez: Sławomir Turkiewicz w kategorii Branżunia, E-commerce, Strategia, Zarządzanie projektami

Każdy projekt internetowy wymaga odpowiedniego przygotowania i opracowania merytorycznego briefu, który sprecyzuje nasze cele, wymagania oraz potrzeby. Na tej podstawie firma wdrożeniowa opracuje strategię działań, dobierze optymalne rozwiązania oraz przedstawi kosztorys prac. Oczekując dobrej i trafiającej w nasze oczekiwania oferty, musimy przygotować jak najlepszy opis wymagań dla planowanego przedsięwzięcia, dlatego w dzisiejszym artykule staramy się zebrać w jednym miejscu najważniejsze pytania, które z pewnością zada Ci agencja interaktywna bądź software house, któremu chcesz powierzyć swój e-commerce’owy projekt.

naglowek-24216-54266