Wciśnij enter, aby wyszukać

Blogujemy Bardziej

Witaj na blogu agencji interaktywnej Intellect, która już od 2005 roku tworzy strony i sklepy internetowe oraz prowadzi skuteczny marketing internetowy dla Klientów z całego świata. Jeśli szukasz nowinek branżowych, wartościowych informacji o IT i marketingu albo chcesz więcej dowiedzieć się o naszych projektach oraz zespole – dobrze trafiłeś. Na naszym blogu znajdziesz masę wiedzy, która pomoże Ci w budowaniu i promocji Twojej marki, poznasz kulisy najciekawszych realizacji zespołu Intellectu, jak również tajniki naszej pracy oraz garść informacji o tym, kim jesteśmy i jak wygląda codzienne życie agencji interaktywnej. Zapraszamy do lektury!

digital signage - case study szybryt
Realizacje
DIGITAL SIGNAGE, CZYLI SYSTEM DYSTRYBUCJI REKLAMY CYFROWEJ W SKLEPACH SZUBRYT – CASE STUDY

Za nami kolejne wyzwanie! Dla sieci sklepów firmowych marki Szubryt wdrożyliśmy zaawansowany system komunikacji reklamowej Digital Signage, wykorzystujący cyfrowe technologie przekazu. Jak wyglądała nasza współpraca? Z jakimi wyzwaniami przyszło nam się zmierzyć? I czy spełniliśmy oczekiwania naszego Klienta? Sprawdźcie koniecznie!

aktualne wymiary grafik na Facebooku
Social Media
Jakie są aktualne wymiary grafik na Facebooku?

Facebook to obecnie niekwestionowany król mediów społecznościowych. Prywatny profil na Facebooku ma już niemal każdy, większość firm prowadzi fanpage, jak grzyby po deszczu powstają profile artystów, blogerów, czy facebookowe strony założone na potrzeby różnych inicjatyw. A że tym, co przyciąga uwagę odbiorców mediów społecznościowych, są przede wszystkim grafiki, nie dziwi powracające jak bumerang pytanie – jakie wymiary powinny mieć zdjęcia zamieszczane na Facebooku? Dziś spróbujemy na nie odpowiedzieć.

Dwie dziewczyny robiące selfie
Social Media
Idealny profil w mediach społecznościowych? Stwórz swoją tożsamość internetową z Lifefaker!

Czy przeglądając profile swoich znajomych czujesz czasem, że Twoje życie jest nudne? Odnosisz wrażenie, że coś przechodzi Ci tuż koło nosa, za rzadko bywasz w kawiarniach, nie odwiedzasz ciekawych miejsc, masz za mało znajomych i nawet posiłki, które przyrządzasz, nie są dość dobre? Nie jesteś sam. Udowadnia to akcja Lifefaker, kierowana do osób, które czują się gorsze z powodu… mediów społecznościowych.

koniec ze spojlerami na facebooku
Social Media
Facebook wciąż się zmienia! Podglądanie reklam na profilach, grupy premium i koniec spoilerów – poznaj nowe opcje portalu

Od początku 2018 roku Mark Zuckerberg ze swoją ekipą nie przestają zaskakiwać nas kolejnymi zmianami. Czerwiec również przyniósł kilka nowości na Facebooku. Od kilku tygodni możemy przeglądać reklamy, jakie w danym momencie emitują strony firmowe. Facebook testuje także dwie nowe opcje, w tym jedną, na którą wielu użytkowników czekało już od lat: Keyword snooze, dzięki której zyskamy większą kontrolę nad treściami w newsfeedzie.

Kryzysy w Social Mediach - grafika główna
Social Media
Wybuch, lawina hejtu i co potem? Czyli wpadki i kryzysy w Social Mediach oraz ich dalsze losy!

Spędzając czas w sieci, ciężko nie natknąć się na aferę, wpadkę czy kryzys marki. Jednak najczęściej, po kulminacji całego zajścia, większość z nas zapomina o sytuacji nie śledząc dalszego rozwoju wydarzeń. Dlatego postanowiliśmy wziąć pod lupę kilka dużych kryzysów ostatnich lat i sprawdzić ich zakończenie! Zapraszamy do lektury!

Intellect dla Iwoniczanki
Realizacje
Intellect dla Iwoniczanki

Kilka ostatnich miesięcy naszej współpracy z Iwoniczanką, to regularna promocja firmy, marketing w digitalu oraz prace wizerunkowe, dzięki którym troszczymy się o branding marki. W naszym case study dzielimy się doświadczeniem z prowadzenia stałych działań reklamowych dla tego producenta wody źródlanej.

Infografika prezentująca zakupy na smartfonie
E-commerce
Nowe trendy w e-commerce w 2018 roku. Sprawdź, o co powinieneś zadbać, prowadząc sklep internetowy!

Świat e-commerce nieustannie się zmienia. Każdego dnia powstają nowe sklepy internetowe, a dotychczasowe prześcigają się w dostarczaniu rozwiązań bardziej przyjaznych dla konsumenta. Jakie trendy dominują w 2018 roku? Jakie nowe rozwiązania pojawiają się na rynku handlu online? Dowiedz się, na co powinieneś zwrócić uwagę, jeśli prowadzisz sklep internetowy!

Zmiany w Google Maps
Strony www
Zmiany w płatnościach Google Maps. Co zrobić, by dalej korzystać z Map Google za darmo?

Na początku maja ogłoszono nadejście nowej odsłony Google Maps. Udoskonalonej, oferującej większe możliwości oraz… płatnej wedle nowego planu taryfowego dla firm. Co zrobić, aby korzystać z Google Maps API i jak będą wyglądać rozliczenia? Czy dalej możesz wyświetlać położenie swojej firmy na Google Maps za darmo? Na te pytania znajdziesz odpowiedź w naszym artykule!

Prowadzenie content marketingu
Content marketing
Content Marketing – dlaczego powinieneś się nim zainteresować?

Content Marketing to jeden z najszybciej rozwijających się w ostatnich latach trendów promocji marki, szczególnie w sieci. Czym jednak właściwie jest Content Marketing, jakie przybiera postacie, co decyduje o jego skuteczności i czy może przynieść Twojej firmie realne korzyści? Na te i wiele innych pytań odnośnie Content Marketingu odpowiadamy w naszym artykule.

typy stron
Strony www
Rodzaje stron internetowych – jakiego typu strony www potrzebujesz?

Przejrzyste i dokładne uporządkowanie typów stron internetowych to trudne zadanie, zwłaszcza biorąc pod uwagę ciągły rozwój Internetu i branży IT. Strona internetowa to wizytówka firmy i podstawa marketingu internetowego, dlatego software house’y prześcigają się w wynajdywaniu nowych, coraz ciekawszych rozwiązań. Poznaj typy stron www i wybierz najlepszą dla swoich potrzeb.

Nowy regulamin Facebooka
Social Media
Nowy regulamin Facebooka – sprawdź,czy nie łamiesz zasad portalu

W ostatnich dniach Facebook opublikował nowy regulamin, który skupia się przede wszystkim na bezpieczeństwie użytkowników oraz świadomym zamieszczaniu i udostępnianiu treści. Zmiany te są konsekwencją, trwających od kilku już miesięcy, dyskusji na temat roli i pozycji portalu, ochrony danych w nim zawartych (przesłuchanie Marka Zuckerberga przez Kongres czy omawianie afery Cambridge Analityca) oraz przetwarzania tych danych (wchodzące rozporządzenie RODO). W naszym artykule przedstawiamy najważniejsze zasady wprowadzone w nowym regulaminie Facebooka, które będą miały wpływ tak na firmy, jak i prywatnych użytkowników.