Czas na RODO

piątek, 25.08.2017, godz. 14:41

Opublikowane przez: Sławomir Turkiewicz w kategorii Branżunia, E-commerce, Prawo i bezpieczeństwo

W maju 2018 roku GIODO zmieni się w RODO. Dla wszystkich administratorów danych osobowych, a więc m.in. właścicieli serwisów i usług internetowych, oznacza to konieczność dostosowania się do nowych standardów prawnych. W przypadku niedostosowania się do nowych zasad, grożą nam wysokie kary finansowe. Dlatego też dziś na firmowym blogu piszemy o przyczynach tych zmian oraz najważniejszych celach i konsekwencjach RODO dla przedsiębiorców internetowych.

rodo-30461-72787
Zobacz nasze case study!

piątek, 07.07.2017, godz. 09:50

Opublikowane przez: Sławomir Turkiewicz w kategorii Branżunia, Chwalimy się!, Dzień w agencji Intellect, Studium przypadków, UX i Webdesign

Kilka miesięcy wytężonej pracy kilkuosobowego zespołu Intellect zaowocowało powstaniem nowego serwisu korporacyjno-produktowego dla Grupy Tele-Fonika Kable S.A. Nowa witryna Spółki jest już dostępna on-line, a na naszym blogu przedstawiamy case study tego projektu.

tfk-blog1-29096-68818
Testujemy skutecznie!

piątek, 19.05.2017, godz. 10:04

Opublikowane przez: Sławomir Turkiewicz w kategorii Customer Experience, E-marketing, Mistrzowie konwersji, UX i Webdesign, Zarządzanie projektami

Jeśli chcecie zadbać o jakość realizowanych dla was rozwiązań internetowych – wszelkich serwisów WWW, e-sklepów czy innych aplikacji webowych – poza troską o unikalny design i nowoczesne technologie, warto również zwrócić uwagę na etap testowania zrealizowanego dla was projektu. Swoją agencję lub software house pytajcie więc, jak testuje swoje produkty i spodziewajcie się od nich konkretnych odpowiedzi. Dziś podpowiadamy, na co zwrócić uwagę na tym etapie prac nad projektem internetowym, aby finalnie cieszyć się najlepszą możliwą jakością oraz uniknąć kosztownych błędów.

1-27462-64088
Ale akcja!

piątek, 21.04.2017, godz. 14:04

Opublikowane przez: Sławomir Turkiewicz w kategorii Branżunia, Chwalimy się!

Od 11 kwietnia każdy może stać się współwłaścicielem portalu iniJOB – unikalnego serwisu społecznościowego, który pozwala pracownikom wpływać pozytywnie na ich miejsce pracy. Na com rusza właśnie pierwsza emisja akcji spółki. Dzięki finansowaniu pozyskanemu z emisji iniJOB planuje stworzenie anglojęzycznej wersji serwisu, ekspansję na rynki zagraniczne i uruchomienie nowych funkcjonalności. Inwestycja w iniJOB jest wyjątkowa, bo każdy akcjonariusz może łatwo wpłynąć na wzrost wartości spółki. Wystarczy, że będzie promował ją wśród potencjalnych użytkowników i pracodawców.

foto_IP_iniJOB
Wypróbuj SXO!

poniedziałek, 03.04.2017, godz. 12:15

Opublikowane przez: Sławomir Turkiewicz w kategorii E-commerce, E-marketing, Google, Mistrzowie konwersji, Nowe technologie, UX i Webdesign

Ciągła ewolucja wyszukiwarek internetowych pod kątem dopasowywania jak najlepszych wyników wyszukiwania oraz troska o pozytywne wrażenia użytkownika, korzystającego ze stron czy usług on-line, zmusza właścicieli witryn internetowych do odejścia od tradycyjnych metod związanych z pozycjonowaniem na rzecz SXO – synergicznych działań łączących SEO, UX i CRO. Nowa strategia ma w  zamierzeniu przynosić nam realne korzyści biznesowe, a nie tylko wysokie pozycje w top 10. Dowiedz się, dlaczego samo SEO twojego serwisu WWW dziś już nie wystarcza.

business hand typing on a laptop keyboard with Web Design homepage on the computer screen website homepage Ideas concept.
AI w praktyce!

piątek, 10.03.2017, godz. 08:45

Opublikowane przez: Sławomir Turkiewicz w kategorii Branżunia, E-marketing, Mistrzowie konwersji, UX i Webdesign

Pozyskać ruch na stronie internetowej to jedno, a sprawić, aby użytkownicy szybko i sprawne znaleźli na niej to, po co przyszli, jest kolejnym wyzwaniem.  Aby nasz serwis, sklep czy usługa on-line jak najlepiej konwertowały i przynosiły realne korzyści biznesowe, niezmiernie ważne jest gruntowne przemyślenie i zaplanowane zachowań użytkowników. O czym mowa? O skutecznej architekturze informacji, która – jeśli o to zadbamy – potrafi sprawić, że strona będzie dostosowywać się do oczekiwań odbiorców.

Drawing website idea on paper. Work desk with smart phone, glasses, paper, pencil, construction tools.
Zapraszamy na iniJOB.com!

Na początku tego roku wystartował serwis iniJOB.com w formule MVP – projekt internetowy, będący usługą skierowaną do pracowników i pracodawców, stworzony przez znanego w kraju biznesmena Bartosza Michałka. Nasza agencja, jako podwykonawca odpowiadała za realizację i wdrożenie rozwiązania, a dziś, po kilku tygodniach od startu platformy iniJOB.com, pora na podsumowanie pierwszych efektów działania serwisu oraz case study tej niecodziennej realizacji.

glowna
Dobry brief to podstawa!

piątek, 27.01.2017, godz. 09:48

Opublikowane przez: Sławomir Turkiewicz w kategorii Branżunia, E-commerce, Strategia, Zarządzanie projektami

Każdy projekt internetowy wymaga odpowiedniego przygotowania i opracowania merytorycznego briefu, który sprecyzuje nasze cele, wymagania oraz potrzeby. Na tej podstawie firma wdrożeniowa opracuje strategię działań, dobierze optymalne rozwiązania oraz przedstawi kosztorys prac. Oczekując dobrej i trafiającej w nasze oczekiwania oferty, musimy przygotować jak najlepszy opis wymagań dla planowanego przedsięwzięcia, dlatego w dzisiejszym artykule staramy się zebrać w jednym miejscu najważniejsze pytania, które z pewnością zada Ci agencja interaktywna bądź software house, któremu chcesz powierzyć swój e-commerce’owy projekt.

naglowek-24216-54266
Drugie życie treści!

środa, 30.11.2016, godz. 13:20

Opublikowane przez: Sławomir Turkiewicz w kategorii Branżunia, E-marketing, Google, Mistrzowie konwersji

O skuteczności działań content marketingowych na wielu polach nie trzeba chyba dziś zapewniać nikogo. Jednak w kontekście systematycznego tworzenia wartościowych treści dla naszej grupy docelowej pojawia się inne wyzwanie: skąd nieustannie czerpać inspiracje? Zamiast ciągle wymyślać na nowo, warto sięgnąć po to, co już zostało przez nas stworzone – recykling treści to sposób na drugie życie naszego contentu.

naglowek-22702-48871
Gotowy na zmiany?

środa, 26.10.2016, godz. 08:33

Opublikowane przez: Sławomir Turkiewicz w kategorii Branżunia, Google, Nowe technologie, UX i Webdesign

Kolejny etap na drodze do całkowitego wyeliminowania Flasha pośród technologii webowych rozpocznie się już w grudniu i ma związek z planowanym wprowadzeniem przez Google nowej wersji przeglądarki Chrome 55. Przeczytaj nasz artykuł, poznaj przyczyny aktualizacji, które wprowadza Google oraz zareaguj, zanim Flash,  z którego być może korzysta Twoja strona internetowa, przestanie być całkowicie dostępny.

flash-21526-44773