Case studies > Blog Intellect
Wciśnij enter, aby wyszukać

Case studies

Własna platforma VOD / video - Intellect VOD
Case study
Własna platforma VoD? Intellect Video to idealne rozwiązanie!

Platformy video z roku na rok stają się coraz popularniejsze i zyskują wierne grono użytkowników. Atrakcyjne treści, możliwość oglądania ulubionych materiałów dokładnie wtedy, kiedy ma się na to ochotę oraz przyjazna obsługa, sprawiają, że korzystanie z platform typu vod jest bardzo komfortowe i staje się poważną konkurencją dla innych źródeł dostarczających treści informacyjne lub rozrywkowe. Naszą odpowiedzią na nowe potrzeby rynku jest Platforma Intellect Video – czyli profesjonalne oprogramowanie umożliwiające dystrybucję oraz odtwarzanie materiałów video. Jakie korzyści może przynieść inwestycja w platformę video dla Twojego biznesu? Sprawdźcie koniecznie!

system sprzedaży biletów trans-expres
Case study, Software house
System sprzedaży biletów online dla firmy Trans–Expres. Case study.

W dobie powszechnego dostępu do Internetu coraz więcej firm oferuje klientom możliwość zakupu biletów w sieci. To już nawet nie wygoda, tylko coraz powszechniejsza praktyka, dzięki której przedsiębiorcy zyskują większe grono klientów. Z zamiarem uruchomienia nowego kanału sprzedaży biletów zgłosiła się do nas firma przewozowa Trans-Expres, dla której wdrożyliśmy funkcjonalny i nowoczesny system sprzedaży biletów online. Zaprojektowane przez naszych specjalistów oprogramowanie do sprzedaży biletów umożliwia klientom komfortowy zakup biletu na wybrany przejazd w kilku prostych krokach. Jak wyglądały etapy realizacji tego projektu? W jaki sposób udało nam się spełnić oczekiwania klienta? I najważniejsze – czy wdrożony system rezerwacji i sprzedaży biletów spełnia swoją rolę? Odpowiedzi na te i wiele innych pytań znajdziecie w tekście poniżej. Sprawdźcie koniecznie ?

Case study, Platforma e-learningowa, Software house
Platforma video e-learningowa CADach, czyli nowoczesne kursy online w formie video – CASE STUDY

W erze powszechnego dostępu do Internetu kursy online zyskują na coraz większej popularności. Dostrzegł to nasz Klient – firma CADach, który zlecił nam projekt dedykowanej platformy video e-learningowej, służącej do dystrybucji materiałów szkoleniowych w formie video. Po tygodniach wytężonej pracy, przyszedł czas na podsumowanie działań i przyglądnięcie się efektom naszej pracy.

digital signage - case study szybryt
Case study, Software house
SYSTEM DIGITAL SIGNAGE W SKLEPACH SZUBRYT – CASE STUDY

Dla sieci sklepów firmowych marki Szubryt wdrożyliśmy zaawansowany system digital signage, umożliwiający cyfrową dystrybucję treści multimedialnych. Jak wyglądała nasza współpraca? Z jakimi wyzwaniami przyszło nam się zmierzyć projektując oprogramowanie digital signage? I czy spełniliśmy oczekiwania naszego Klienta? Sprawdźcie koniecznie!

Intellect dla Iwoniczanki
Case study
Intellect dla Iwoniczanki

Kilka ostatnich miesięcy naszej współpracy z Iwoniczanką, to regularna promocja firmy, marketing w digitalu oraz prace wizerunkowe, dzięki którym troszczymy się o branding marki. W naszym case study dzielimy się doświadczeniem z prowadzenia stałych działań reklamowych dla tego producenta wody źródlanej.

Case study
Nowy serwis internetowy dla Tele-Fonika Kable S.A – case study

Kilka miesięcy wytężonej pracy kilkuosobowego zespołu Intellect zaowocowało powstaniem nowego serwisu korporacyjno-produktowego dla Grupy Tele-Fonika Kable S.A. Nowa witryna Spółki jest już dostępna on-line, a na naszym blogu przedstawiamy case study tego projektu.

Case study, Software house
iniJOB, czyli rewolucja na rynku pracy. Zobacz case study projektu.

Na początku tego roku wystartował serwis iniJOB.com w formule MVP – projekt internetowy, będący usługą skierowaną do pracowników i pracodawców, stworzony przez znanego w kraju biznesmena Bartosza Michałka. Nasza agencja, jako podwykonawca odpowiadała za realizację i wdrożenie rozwiązania, a dziś, po kilku tygodniach od startu platformy iniJOB.com, pora na podsumowanie pierwszych efektów działania serwisu oraz case study tej niecodziennej realizacji.

Case study
Gold Sail, czyli wynajmij sobie ekskluzywny jacht. Case study realizacji

Przez ostatnie tygodnie pracowaliśmy nad interesującym projektem dla marki Gold Sail. Naszym wyzwaniem było tym razem kompleksowe opracowanie i wdrożenie serwisu internetowego z ofertą czarteru ekskluzywnych jachtów. Prace nad projektem zostały pomyślnie ukończone i serwis dostępny jest już pod adresem www.g-sail.eu, a na naszym blogu piszemy dziś o case study tej interesującej realizacji.

Case study
Intellect dla AKPA Polska Press – nowa identyfikacja w naszym wykonaniu

W ostatnich miesiącach pracowaliśmy dla firmy AKPA Polska Press – największej prywatnej agencji informacyjnej i fotograficznej w kraju, założonej w 1994 r. Naszym zadaniem było opracowanie nowej identyfikacji agencji – kreacja nowego logotypu oraz design serwisu WWW wraz  pracami front-endowymi.  Zobaczcie, jakie były cele naszego Klienta oraz efekty, jakie udało się uzyskać.