Wciśnij enter, aby wyszukać
Blog Agencji Intellect / Realizacje  / SYSTEM DIGITAL SIGNAGE W SKLEPACH SZUBRYT – CASE STUDY
digital signage - case study szybryt

SYSTEM DIGITAL SIGNAGE W SKLEPACH SZUBRYT – CASE STUDY

Dla sieci sklepów firmowych marki Szubryt wdrożyliśmy zaawansowany system digital signage, umożliwiający cyfrową dystrybucję treści multimedialnych. Jak wyglądała nasza współpraca? Z jakimi wyzwaniami przyszło nam się zmierzyć projektując oprogramowanie digital signage? I czy spełniliśmy oczekiwania naszego Klienta? Sprawdźcie koniecznie!

digital signage - case study szybryt

KIM JEST NASZ KLIENT?

Szubryt to znany producent wyrobów mięsnych, z ponad 20 – letnią historią. Marka oferuje szeroki asortyment produktów, które powstają według tradycyjnych receptur, z troską o najwyższą jakość.

logotyp szubryt

Firma posiada kilkadziesiąt sklepów firmowych w województwie małopolskim, podkarpackim i śląskim. Swoją regionalność Szubryt przekuł w atut, który stał się swoistym znakiem wyjątkowego smaku.

NASZE WYZWANIE, CZYLI KOMPLEKSOWE ROZWIĄZANIE DIGITAL SIGNAGE DO PREZENTACJI INTERAKTYWNYCH TREŚCI PROMOCYJNYCH

Firma Szubryt zgłosiła się do nas, gdyż system digital signage, jaki dotychczas funkcjonował w sieci sklepów, nie spełniał oczekiwań. Czym jest digital signage? Jest to system umożliwiający cyfrową dystrybucję treści multimedialnych na wielu nośnikach jednocześnie, w sposób automatyczny i zaplanowany. Można spotkać się również z nazwami: digital out of home, digital merchandising czy narrowcasting.

Klientowi zależało na wdrożeniu indywidualnie dopasowanego systemu cyfrowego merchandisingu, który będzie nowoczesnym kanałem komunikacji z klientami, umożliwi emitowanie interaktywnych treści promocyjnych w sklepach na monitorach, a przy tym będzie intuicyjny i przyjazny w obsłudze.

schemat działania systemu digital signage

Istotna była także niezawodność i stabilność systemu digital signage, który skupia kilkadziesiąt rozproszonych urządzeń komunikujących się ze sobą oraz jego sprawne i bezawaryjne funkcjonowanie.

Naszą współpracę z marką Szubryt rozpoczęliśmy od gruntownej analizy potrzeb i oczekiwań Klienta, środowiska IT oraz zastanej infrastruktury sprzętowej obecnego rozwiązania digital signage. Gdy już zebraliśmy potrzebne informacje, przystąpiliśmy do doboru odpowiedniej technologii i rozwiązań systemowych, które zagwarantują maksymalne osiągnięcie założonych celów.

PROJEKTOWANIE SYSTEMU I OPROGRAMOWANIA DIGITAL SIGNAGE

Z racji tego, że Klient dysponował już infrastrukturą sprzętową w swojej sieci handlowej, naszym zadaniem było opracowanie i wdrożenie optymalnego rozwiązania dystrybucji reklam cyfrowych, które pozwoliłoby na nowoczesną komunikację z klientami, a także osiągnięcie wymiernych korzyści biznesowych.

zrzut-z-systemu-digital-signage-dla-marki-szubryt
Zaprojektowany przez nas system digital signage dla firmy Szubryt to dopracowane w najmniejszym szczególe komplementarne funkcjonowanie trzech elementów – panelu zarządzania, aplikacji oraz monitorów digital signage. Panel to zaawansowany system administracyjny, który umożliwia kreowanie i zarządzanie kontentem. Aplikacja na Android odpytuje system digital signage o harmonogram reklam, który pobiera, co w konsekwencji umożliwia wyświetlanie reklam na ekranach. Program digital signage pobiera również dane statystyczne dotyczące funkcjonowania systemu DS, a także odpowiada za jego automatyczne uruchamianie i wygaszanie.

JAKIE FUNKCJONALNOŚCI POSIADA WDROŻONY SYSTEM DIGITAL SIGNAGE?

W ramach systemu digital signage Klient ma możliwość dystrybucji treści na monitory reklamowe w formie plików graficznych, video oraz dźwiękowych. Co więcej, może to robić w czasie rzeczywistym, gdzie aktualizacja danych jest natychmiastowa i pozwala emitować treści prawie na żywo. Może również zdalnie zarządzać publikacją treści reklamowych i sam decydować o tym, jakie reklamy cyfrowe pojawią się na monitorach digital signage w sklepach oraz zaplanować szczegóły ich publikacji tj. czas trwania czy okres emisji. Oprogramowanie digital signage  udostępnia także możliwość tworzenia tzw. grup ekranów digital signage i przypisywania im dedykowanych materiałów reklamowych, dzięki czemu Klient w łatwy sposób może dystrybuować komunikaty promocyjne przeznaczone np. tylko dla wybranych sklepów.

reklama produktu marki szubryt na ekranie

Dostarczony przez nas system digital signage dla firmy Szubryt umożliwia wgląd do szczegółowych statystyk dotyczących jego funkcjonowania, diagnostyki statusu pracy oraz kalendarza z podglądem harmonogramu emisji reklam. Klient może również sam zaplanować automatyczne uruchamianie i wygaszanie każdego monitora digital signage działającego w obrębie systemu.

Oprócz wymiernych korzyści z wdrożenia systemu digital signage, Klient może na nim dodatkowo zarobić. Jak to możliwe? Poprzez emisję płatnych materiałów reklamowych firm zewnętrznych. W praktyce działa to w ten sposób, że firma x emituje reklamy za pośrednictwem instalacji multimedialnych digital signage znajdujących się w sklepach Klienta, a koszty emisji ustalane są indywidualnie i rozliczane na podstawie czasu emisji lub ilości wyświetleń.

EFEKTY WDROŻENIA NOWEGO SYSTEMU DIGITAL SIGNAGE

Wdrożony przez nas system digital signage do cyfrowej dystrybucji reklamy stał się integralnym elementem sieci sklepów marki Szubryt. Zaawansowane oprogramowanie digital signage odpowiada za łatwe zarządzanie treścią za pomocą jednej platformy digital signage oraz możliwość szybkiego aktualizowania wyświetlanych reklam we wszystkich sklepach.

sklep szybryt z wdrożonym ekranem digital signage

Dynamiczna i atrakcyjna treść reklamowa pozwala dotrzeć do klientów marki z komunikatem bezpośrednio w miejscu zakupu, co wpływa na zainteresowanie ofertą oraz większy poziom zaangażowania. System digital signage w sieci sklepów Szubryt to zupełnie nowy wymiar komunikacji z klientem, który buduje nowoczesny i prestiżowy wizerunek marki oraz pozwala dostosować strategię sprzedaży do nowych wymagań rynku.

Gdzie warto wdrożyć system digital signage?

System digital signage to rozwiązanie, które świetnie sprawdzi się jako nowoczesne narzędzie reklamowe i informacyjne, przeznaczone zarówno dla branż komercyjnych, jak i instytucji publicznych. Oprogramowanie digital signage z powodzeniem wykorzystuje się w sieciach handlowych, jako system promocji i wsparcia sprzedaży, w hotelarstwie, jako zaawansowany system do zarządzania treściami, na dworcach i lotniskach m.in. do cyfrowej prezentacji rozkładów jazdy oraz emisji reklam podmiotów zewnętrznych czy na uczelniach, w restauracjach, urzędach, placówkach medycznych, kinach, teatrach, wykorzystując digital signage jako wewnętrzną sieć reklamową i informacyjną.Banner odsyłający do LP Digital Signage

Anna Kaleta

Product Marketing Manager

Brak komentarzy

Napisz komentarz

POTRZEBUJESZ POMOCY SPECJALISTY?

X

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

+48 18 88 80 240

biuro@intellect.pl

LUB ZOSTAW NAM SWÓJ E-MAIL

ZAPRASZAMY DO NASZEGO BIURA W LIMANOWEJ, KRAKOWIE LUB WARSZAWIE

DZIĘKUJEMY!

SKONTAKTUJEMY SIĘ Z TOBĄ