Case study wdrożenia sklepu internetowego camashopping.com > Blog Intellect
Wciśnij enter, aby wyszukać
Blog Intellect / Case study  / Case study wdrożenia sklepu internetowego camashopping.com
Case study Cama Shopping

Case study wdrożenia sklepu internetowego camashopping.com

Przedstawiamy Wam nasz najnowszy projekt e – commerce’owy – sklep internetowy z damską odzieżą camashopping.com. Do realizacji podeszliśmy kompleksowo – zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy witrynę sklepową, opracowaliśmy identyfikację wizualną, a także niezbędną dokumentację do startu w branży e – commerce. Jak wyglądała nasza praca i czy udało nam się spełnić oczekiwania Klienta? – sprawdźcie koniecznie!

Case study Cama Shopping

Kilka informacji o naszym Kliencie

Do naszej agencji zgłosiła się właścicielka firmy Cama Shopping, która działa na rynku odzieżowym od 2013 roku. Kilka lat na rynku pozwoliło firmie zdobyć tysiące wiernych fanów, również poza granicami naszego kraju. Marka oferuje szeroki asortyment odzieży damskiej – modne i unikatowe fasony, na różne okazje, w przystępnych cenach. Do tej pory głównym kanałem sprzedaży był Facebook. Jednak rosnąca ilość zamówień i coraz większe zainteresowanie, sprawiły, że Klientka postanowiła otworzyć własny sklep internetowy.

Cele projektu

Klientce zależało na zaprojektowaniu nowoczesnego sklepu online, prezentującego bogaty asortyment odzieży, z widocznymi kategoriami produktowymi oraz zakładkami ‘Nowości’ i ‘Bestsellery’ na stornie głównej, dostosowanego do najnowszych trendów. Sklep internetowy ma maksymalnie ułatwić proces zakupowy, a samo zarządzanie powinno być przyjazne i intuicyjne.

Co zrobiliśmy?

Naszą pracę nad projektem rozpoczęliśmy od wspólnych rozmów – poznaliśmy specyfikę branży, charakterystykę produktów oraz cele biznesowe – po to, aby wybrać jak najlepsze rozwiązania. Zapytaliśmy także o szczegółowe oczekiwania i wymagania Klientki, dotyczące zarówno designu sklepu, jego obsługi, jak również funkcji administracyjnych. Zdobyte w ten sposób dane posłużyły nam do przygotowania specyfikacji techniczno – funkcjonalnej projektu.

Pierwszym etapem naszych działań były prace graficzne w zakresie przygotowania nowego logotypu. Przygotowaliśmy dwie kreacje, jednak finalnie Klientka zdecydowała się na odświeżenie obecnej wersji logotypu, który przez kilka lat działalności stał się dobrze rozpoznawalny wśród Klientów.

Rebranding logotypu Camashopping

Następnie opracowaliśmy architekturę informacji, mając na uwadze maksymalną użyteczność oraz konwersję, a także przygotowaliśmy dedykowany projekt graficzny, dostosowany do branży oraz celów biznesowych.

Strona sklepu Camashopping

Nowoczesny layout sklepu prezentuje kategorie produktowe oraz bogaty asortyment. Sklep został w pełni przystosowany do technologii responsywnej, dzięki czemu jego przeglądanie witryny na urządzeniach mobilnych jest przyjazne i komfortowe.

Sklep camashoping na iphone

W kolejnym etapie przystąpiliśmy do prac programistycznych. W realizacji użyliśmy naszego autorskiego systemu sklepowego Intellect Shop. Do jego głównych zalet należy możliwość dostosowania funkcjonalności sklepu do indywidualnych wymagań Klienta, uwzględniając specyfikę branży czy politykę sprzedaży. Co ważne, platforma Intellect Shop daje możliwość rozbudowy sklepu o nowe funkcjonalności, w dowolnym momencie jego działania.

Oprócz standardowych funkcjonalności, według indywidualnych wymagań Klientki, sklep został wyposażony w szereg dodatkowych opcji, jeszcze bardziej podnoszących jego użyteczność i komfort obsługi. W ramach tych działań opracowaliśmy:

  • integrację z PayU oraz PayPal
  • wersje językowe sklepu – angielski i niemiecki
  • warianty produktów
  • integrację z firmą kurierską DPD
  • opcję ‘zapytaj o produkt’

Nasze prace nad sklepem camashopping.com, zwieńczyła kompleksowa optymalizacja SEO, odpowiadająca za widoczność witryny w wynikach wyszukiwania. Aby ułatwić Klientce start w branży e – commerce, zajęliśmy się także opracowaniem dokumentacji w zakresie Regulaminu oraz Polityki Prywatności, zgodnej z  wymaganiami RODO.

Regulamin i polityka prywatności

Przygotowaliśmy także projekty 3 banerów reklamowych.

Baner bestsellery

Posumowanie naszych działań

W efekcie naszych prac powstał nowoczesny i funkcjonalny sklep internetowy camashopping.com, z przyjazną nawigacją oraz layoutem dopasowanym do specyfiki branży Klienta. Wdrożone rozwiązania odpowiadają za sprawny proces sprzedaży i zarządzania zamówieniami, a także wzrost konwersji. Dodatkowe prace, takie jak; opracowanie niezbędnej dokumentacji, identyfikacji wizualnej czy banerów reklamowych, pozwolą na pewny strat w branży e – commerce.

 

Anna Kaleta

Product Manager


2 komentarze
  • Odpowiedz 7 maja 2019 10:36

    Każde wdrożenie powinno być w sposób odpowiedni zaplanowane. Tylko i wyłącznie wtedy możliwe jest, że efekt będzie taki jak planowaliśmy. W innym przypadku sytuacja jest niekontrolowana przez co nigdy nie wiadomo jaki będzie efekt końcowy. Planowanie działań to podstawa!

  • Odpowiedz 26 października 2019 22:55

    Hej wielkie dzięki za wpis !