Blogujemy Bardziej > Blog Intellect
Wciśnij enter, aby wyszukać

Blogujemy Bardziej

Witaj na blogu Software House Intellect, który już od 2005 roku tworzy projekty IT dla Klientów z całego świata! Jeśli szukasz nowinek branżowych, wartościowych informacji o IT, UX i designie albo chcesz dowiedzieć się więcej o naszych dotychczasowych realizacjach – dobrze trafiłeś. Dzięki naszym tekstom poznasz kulisty najciekawszych projektów Intellectu i tajniki naszej pracy oraz zyskasz dostęp do wiedzy na tematy związane z IT, tworzeniem aplikacji mobilnych i systemów dedykowanych, a także współpracą z Software House. Zapraszamy do lektury!

Biznes
Start-up Bartosza Michałka – iniJOB.com – rusza z akcją crowdfundingową! W planach ekspansja zagraniczna

Od 11 kwietnia każdy może stać się współwłaścicielem portalu iniJOB – unikalnego serwisu społecznościowego, który pozwala pracownikom wpływać pozytywnie na ich miejsce pracy. Na com rusza właśnie pierwsza emisja akcji spółki. Dzięki finansowaniu pozyskanemu z emisji iniJOB planuje stworzenie anglojęzycznej wersji serwisu, ekspansję na rynki zagraniczne i uruchomienie nowych funkcjonalności. Inwestycja w iniJOB jest wyjątkowa, bo każdy akcjonariusz może łatwo wpłynąć na wzrost wartości spółki. Wystarczy, że będzie promował ją wśród potencjalnych użytkowników i pracodawców.

Drawing website idea on paper. Work desk with smart phone, glasses, paper, pencil, construction tools.
Technologie
Zadbaj o skuteczną architekturę informacji serwisu WWW

Pozyskać ruch na stronie internetowej to jedno, a sprawić, aby użytkownicy szybko i sprawne znaleźli na niej to, po co przyszli, jest kolejnym wyzwaniem.  Aby nasz serwis, sklep czy usługa on-line jak najlepiej konwertowały i przynosiły realne korzyści biznesowe, niezmiernie ważne jest gruntowne przemyślenie i zaplanowane zachowań użytkowników. O czym mowa? O skutecznej architekturze informacji, która – jeśli o to zadbamy – potrafi sprawić, że strona www będzie dostosowywać się do oczekiwań odbiorców.

Case study
iniJOB, czyli rewolucja na rynku pracy. Zobacz case study projektu.

Na początku tego roku wystartował serwis iniJOB.com w formule MVP – projekt internetowy, będący usługą skierowaną do pracowników i pracodawców, stworzony przez znanego w kraju biznesmena Bartosza Michałka. Nasza agencja, jako podwykonawca odpowiadała za realizację i wdrożenie rozwiązania, a dziś, po kilku tygodniach od startu platformy iniJOB.com, pora na podsumowanie pierwszych efektów działania serwisu oraz case study tej niecodziennej realizacji.

Biznes
Przygotuj się do realizacji projektu e-commerce – brief na sklep internetowy

Każdy projekt internetowy wymaga odpowiedniego przygotowania i opracowania merytorycznego briefu, który sprecyzuje nasze cele, wymagania oraz potrzeby. Na tej podstawie firma wdrożeniowa opracuje strategię działań, dobierze optymalne rozwiązania oraz przedstawi kosztorys prac. Oczekując dobrej i trafiającej w nasze oczekiwania oferty, musimy przygotować jak najlepszy opis wymagań dla planowanego przedsięwzięcia, dlatego w dzisiejszym artykule staramy się zebrać w jednym miejscu najważniejsze pytania, które z pewnością zada Ci agencja interaktywna bądź software house, któremu chcesz powierzyć swój e-commerce’owy projekt.

Biznes
Określ swoje cele biznesowe i zacznij projekt www

Niezależnie od tego, jaki projekt webowy chcemy zrealizować, czy będzie to kampania online, wdrożenie systemu klasy CRM, czy też realizacja portalu internetowego, każdy z tych projektów – siłą rzeczy – ma realizować określone cele biznesowe – np. sprzedażowe, wizerunkowe, komunikacyjne. Projekty robione są „po coś” – decyzja o zainwestowaniu kapitału przedsiębiorstw w daną inwestycję musi wynikać z istnienia wyraźnej potrzeby biznesowej. Żeby agencja, software house czy każdy inny wykonawca projektu mógł go skutecznie zrealizować, jasne określenie i zakomunikowane celu biznesowego już na samym początku współpracy jest  niezbędne i staje się fundamentem dalszych działań. Okazuje się jednak, że w praktyce wcale nie jest to takie oczywiste i łatwe.

Biznes
Intellect zwycięzcą niecodziennego przetargu

Nasza agencja wzięła w ostatnim czasie udział w interesującym wyzwaniu, którego celem jest dostarczenie projektu internetowego na potrzeby nowo powstającego startupu Bartosza Michałka – znanego przedsiębiorcy, byłego prezesa spółki giełdowej, który postanowił zbudować nowy internetowy biznes.  Wygraliśmy przetarg i aktualnie prowadzimy intensywne prace, aby już jesienią tego roku odbył się start tego projektu.

Case study
Gold Sail, czyli wynajmij sobie ekskluzywny jacht. Case study realizacji

Przez ostatnie tygodnie pracowaliśmy nad interesującym projektem dla marki Gold Sail. Naszym wyzwaniem było tym razem kompleksowe opracowanie i wdrożenie serwisu internetowego z ofertą czarteru ekskluzywnych jachtów. Prace nad projektem zostały pomyślnie ukończone i serwis dostępny jest już pod adresem www.g-sail.eu, a na naszym blogu piszemy dziś o case study tej interesującej realizacji.

Biznes
Myślisz o własnym startupie? Zacznij od MVP!

Planujesz własny start-up w sieci i zastawiasz się, od czego zacząć, kto może Ci w tym pomóc i jak  od A do Z zaplanować swój projekt? Warto uczyć się od największych, a Ci wskazują jasno, że oferowanie jednej kluczowej wartości czy funkcjonalności oraz stopniowe rozwijanie swojego produktu to metoda, która może przynieść Ci największe korzyści, a przy tym bezpieczeństwo biznesowe. O czym więc dowiesz się z dzisiejszego artykułu na blogu Dzień w Agencji? O strategii tzw. MVP, czyli budowaniu produktu o minimalnej wartości.

Technologie
Google doceni certyfikat SSL na Twojej stronie internetowej

Jako coraz bardziej świadomi użytkownicy sieci przykładamy coraz większą uwagę do bezpieczeństwa danych, które w niej przetwarzamy. Na przeciw tym potrzebom powinni wyjść właściciele witryn internetowych, zwłaszcza jeśli udostępniają one płatności on-line czy przesyłają newralgiczne i poufne informacje.  Wystarczy zabezpieczyć swoją stronę certyfikatem SSL, a zyskamy dzięki temu szereg korzyści. Dowiedzcie się, czym jest SSL i o jakich korzyściach mowa.

Biznes
Nie baw się we wróżbitę, testuj – testy A/B w praktyce

Czarny przycisk „Kup teraz” czy może czerwony? Baner z  ładną panią, która zwraca na siebie uwagę czy może raczej z produktem i informacją o promocji? A czemu nie jedno i drugie, skoro dysponujemy testami A/B? Na naszym blogu rozprawiamy dziś o możliwościach tego narzędzia i wskazujemy, kiedy takie eksperymentowanie  znajdzie swoje zastosowanie.

Technologie
Sprawdź naszą aplikację do wysyłania personalizowanych kartek świątecznych!

Święta za pasem, a – jak wiadomo – to czas, w którym dzielimy się życzeniami, także w kontekście nadchodzącego Nowego Roku. Specjalnie na tę okazję (choć nie tylko) opracowaliśmy świetnie narzędzie, które pozwala na wysyłanie personalizowanych kartek świątecznych.  Dziś piszemy o szczegółach naszego konceptu, jego przeznaczeniu oraz możliwych wariantach, w ramach których możesz korzystać  narzędzia tak, jak  Ci wygodnie.