Blogujemy Bardziej > Blog Intellect
Wciśnij enter, aby wyszukać

Blogujemy Bardziej

Witaj na blogu Software House Intellect, który już od 2005 roku tworzy projekty IT dla Klientów z całego świata! Jeśli szukasz nowinek branżowych, wartościowych informacji o IT, UX i designie albo chcesz dowiedzieć się więcej o naszych dotychczasowych realizacjach – dobrze trafiłeś. Dzięki naszym tekstom poznasz kulisty najciekawszych projektów Intellectu i tajniki naszej pracy oraz zyskasz dostęp do wiedzy na tematy związane z IT, tworzeniem aplikacji mobilnych i systemów dedykowanych, a także współpracą z Software House. Zapraszamy do lektury!

Infografika - Pełnosprawni w Sieci
Technologie
Pełnosprawni w sieci. Jak dostosować stronę internetową do potrzeb osób niepełnosprawnych?

Osoby niepełnosprawne w codziennym funkcjonowaniu napotykają na wiele barier, związanych z niedostosowaniem infrastruktury do ich potrzeb. Na podobne przeszkody natykają się one także w… Internecie. W dzisiejszym artykule podpowiadamy, o jakie opcje na stronie warto zadbać, aby ta stała się przyjaźniejsza niepełnosprawnym internautom.

Własna platforma VOD / video - Intellect VOD
Case study
Własna platforma VoD? Intellect Video to idealne rozwiązanie!

Platformy video z roku na rok stają się coraz popularniejsze i zyskują wierne grono użytkowników. Atrakcyjne treści, możliwość oglądania ulubionych materiałów dokładnie wtedy, kiedy ma się na to ochotę oraz przyjazna obsługa, sprawiają, że korzystanie z platform typu vod jest bardzo komfortowe i staje się poważną konkurencją dla innych źródeł dostarczających treści informacyjne lub rozrywkowe. Naszą odpowiedzią na nowe potrzeby rynku jest Platforma Intellect Video – czyli profesjonalne oprogramowanie umożliwiające dystrybucję oraz odtwarzanie materiałów video. Jakie korzyści może przynieść inwestycja w platformę video dla Twojego biznesu? Sprawdźcie koniecznie!

system sprzedaży biletów trans-expres
Case study
System sprzedaży biletów online dla firmy Trans–Expres. Case study.

W dobie powszechnego dostępu do Internetu coraz więcej firm oferuje klientom możliwość zakupu biletów w sieci. To już nawet nie wygoda, tylko coraz powszechniejsza praktyka, dzięki której przedsiębiorcy zyskują większe grono klientów. Z zamiarem uruchomienia nowego kanału sprzedaży biletów zgłosiła się do nas firma przewozowa Trans-Expres, dla której wdrożyliśmy funkcjonalny i nowoczesny system sprzedaży biletów online. Zaprojektowane przez naszych specjalistów oprogramowanie do sprzedaży biletów umożliwia klientom komfortowy zakup biletu na wybrany przejazd w kilku prostych krokach. Jak wyglądały etapy realizacji tego projektu? W jaki sposób udało nam się spełnić oczekiwania klienta? I najważniejsze – czy wdrożony system rezerwacji i sprzedaży biletów spełnia swoją rolę? Odpowiedzi na te i wiele innych pytań znajdziecie w tekście poniżej. Sprawdźcie koniecznie ?

Case study, Platforma e-learningowa
Platforma video e-learningowa CADach, czyli nowoczesne kursy online w formie video – CASE STUDY

W erze powszechnego dostępu do Internetu kursy online zyskują na coraz większej popularności. Dostrzegł to nasz Klient – firma CADach, który zlecił nam projekt dedykowanej platformy video e-learningowej, służącej do dystrybucji materiałów szkoleniowych w formie video. Po tygodniach wytężonej pracy, przyszedł czas na podsumowanie działań i przyglądnięcie się efektom naszej pracy.

digital signage - case study szybryt
Case study
SYSTEM DIGITAL SIGNAGE W SKLEPACH SZUBRYT – CASE STUDY

Dla sieci sklepów firmowych marki Szubryt wdrożyliśmy zaawansowany system digital signage, umożliwiający cyfrową dystrybucję treści multimedialnych. Jak wyglądała nasza współpraca? Z jakimi wyzwaniami przyszło nam się zmierzyć projektując oprogramowanie digital signage? I czy spełniliśmy oczekiwania naszego Klienta? Sprawdźcie koniecznie!

Intellect dla Iwoniczanki
Case study
Intellect dla Iwoniczanki

Kilka ostatnich miesięcy naszej współpracy z Iwoniczanką, to regularna promocja firmy, marketing w digitalu oraz prace wizerunkowe, dzięki którym troszczymy się o branding marki. W naszym case study dzielimy się doświadczeniem z prowadzenia stałych działań reklamowych dla tego producenta wody źródlanej.

Zmiany w Google Maps
Biznes
Zmiany w płatnościach Google Maps. Co zrobić, by dalej korzystać z Map Google za darmo?

Na początku maja ogłoszono nadejście nowej odsłony Google Maps. Udoskonalonej, oferującej większe możliwości oraz… płatnej wedle nowego planu taryfowego dla firm. Co zrobić, aby korzystać z Google Maps API i jak będą wyglądać rozliczenia? Czy dalej możesz wyświetlać położenie swojej firmy na Google Maps za darmo? Na te pytania znajdziesz odpowiedź w naszym artykule!

typy stron
Biznes
Rodzaje stron internetowych – jakiego typu strony www potrzebujesz?

Przejrzyste i dokładne uporządkowanie typów stron internetowych to trudne zadanie, zwłaszcza biorąc pod uwagę ciągły rozwój Internetu i branży IT. Strona internetowa to wizytówka firmy i podstawa marketingu internetowego, dlatego software house’y prześcigają się w wynajdywaniu nowych, coraz ciekawszych rozwiązań. Poznaj typy stron www i wybierz najlepszą dla swoich potrzeb.

ABC projektowania serwisów korporacyjnych
Biznes
Jak zbudować nowoczesny serwis korporacyjny? Dobre praktyki i trendy

Budowa profesjonalnego serwisu korporacyjnego to szczególne wyzwanie dla projektantów witryn internetowych. Z jednej strony musimy pamiętać o spójności wizerunkowej całej grupy kapitałowej i przestrzegać wymogów prawnych oraz zasad panujących w danej organizacji, z drugiej zadbać także o aspekt związany z użytecznością, atrakcyjnym designem oraz wysokim poziomem bezpieczeństwa serwisu. Dodatkowo projekty tego typu nierzadko wymagają ustaleń z wieloma działami firmy lub akcjonariuszami, co jeszcze bardziej komplikuje cały proces, gdyż bierze w nim udział wiele osób decyzyjnych, których interesy mogą być wzajemnie sprzeczne. Z dzisiejszego wpisu dowiecie się, co powinien zawierać profesjonalny serwis korporacyjny, na co zwrócić uwagę projektując jego architekturę informacji oraz poznacie inne dobre praktyki związane z realizacją witryn dużych przedsiębiorstw.

Case study
Nowy serwis internetowy dla Tele-Fonika Kable S.A – case study

Kilka miesięcy wytężonej pracy kilkuosobowego zespołu Intellect zaowocowało powstaniem nowego serwisu korporacyjno-produktowego dla Grupy Tele-Fonika Kable S.A. Nowa witryna Spółki jest już dostępna on-line, a na naszym blogu przedstawiamy case study tego projektu.

Technologie
Jak testować serwisy i aplikacje internetowe?

Jeśli chcecie zadbać o jakość realizowanych dla was rozwiązań internetowych – wszelkich serwisów WWW, e-sklepów czy innych aplikacji webowych – poza troską o unikalny design i nowoczesne technologie, warto również zwrócić uwagę na etap testowania zrealizowanego dla was projektu. Swoją agencję lub software house pytajcie więc, jak testuje swoje produkty i spodziewajcie się od nich konkretnych odpowiedzi. Dziś podpowiadamy, na co zwrócić uwagę na tym etapie prac nad projektem internetowym, aby finalnie cieszyć się najlepszą możliwą jakością oraz uniknąć kosztownych błędów.