Wciśnij enter, aby wyszukać
Blog Agencji Intellect / Agencyjny lifestyle  / Crowdfunding na przykładzie SCROOT
Crowdfunding na przykładzie Scroot

Crowdfunding na przykładzie SCROOT

SCROOT, czyli wypożyczalnia skuterów miejskich, to nowatorska usługa, dzięki której poruszanie się po zatłoczonej przestrzeni Warszawy stało się szybkie i komfortowe. Rok temu zespół Intellect we współpracy z Navifleet, miał przyjemność zrealizować w całości ten scooter-sharingowy system, działający w oparciu o aplikację mobilną. Dziś SCROOT liczy 37 skuterów,  dynamicznie się rozwija i chce podbijać kolejne rynki. Pomóżmy im zrealizować ten cel!

Crowdfunding na przykładzie Scroot

SCROOT to usługa, która znacznie ułatwia podróżowanie po mieście – skuterem wszędzie można dotrzeć szybko i wygodnie, bez stania w długich korkach, nie martwiąc się o miejsce do parkowania. Dodatkowo projekt ten idealnie wpisuje się w obecny trend ‘sharing economy’ – czyli zamiast kupować pojazd, można go po prostu wypożyczyć i korzystać z niego tylko wtedy, gdy tego naprawdę potrzebujemy.

W zeszłym roku multidyscyplinarny zespół Intellect we współpracy z Navifleet, podjął się realizacji tego zaawansowanego technologicznie projektu, o czym szerzej pisaliśmy w case study wdrożenia SCROOT. System dla SCROOT powstał na bazie naszych doświadczeń w tworzeniu oprogramowania carsharingowego oraz monitorowania pojazdów. Wielomiesięczne prace objęły:

  • dobór urządzeń i systemu GPS, wykonanie zamków i kufrów i innych elektrycznych komponentów systemu
  • oprogramowanie serwisu internetowego, panelu administracyjnego wraz z CRM
  • przygotowanie API komunikacyjnego z systemem GPS oraz zarządzania skuterami
  • testowanie aplikacji i uruchomienie usługi na dedykowanym serwerze produkcyjnym

SCROOT okazał się sukcesem – mieszkańcy Warszawy pokochali podróżowanie skuterami, które można wypożyczyć. Firma stawia na dalszy rozwój i ekspansje na nowe rynki.  W tym celu spółka zamierza pozyskać fundusze, korzystając z możliwości, jakie daje equity crowdfunding, czyli finansowanie społecznościowe. Za pośrednictwem platformy Beesfund.com firma rozpoczęła emisję akcji spółki, dzięki czemu każdy może zostać jej akcjonariuszem i jednocześnie pomóc się jej rozwijać.

Środki pozyskane ze sprzedaży akcji w crowdfundingu spółka zamierza przeznaczyć na rozbudowę i dywersyfikację floty pojazdów (skutery elektryczne), rozwój systemu informatycznego i aplikacji mobilnej, budowę modelu franczyzowego, działania marketingowe i powiększenie zespołu.

Aby dowiedzieć się więcej w tej zbiórce crowdfundingowej, wesprzeć SCROOT’A i kupić aukcje, wejdź na https://scroot.beesfund.com/

Anna Kaleta

Product Marketing Manager

Brak komentarzy

Napisz komentarz

POTRZEBUJESZ POMOCY SPECJALISTY?

X

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

+48 18 88 80 240

biuro@intellect.pl

LUB ZOSTAW NAM SWÓJ E-MAIL

ZAPRASZAMY DO NASZEGO BIURA W LIMANOWEJ, KRAKOWIE LUB WARSZAWIE

DZIĘKUJEMY!

SKONTAKTUJEMY SIĘ Z TOBĄ