E-commercowe case study > Blog Intellect
Wciśnij enter, aby wyszukać
Blog Intellect / Case study  / E-commercowe case study

E-commercowe case study

Zapraszamy do zapoznania się z krótką historią realizacji projektu e-commerce dla jednego z naszych Klientów – marki Jubiler Sezam. Było wiele wyzwań, jeszcze więcej wymagań, ale w ostatecznym rozrachunku udało się zrealizować witrynę i sklep internetowy, który usprawnił proces sprzedaży  i zarządzania online  zamówieniami naszego Klienta.


sezam_blog

Przychodzi Klient do agencji…

To, co nasz zespół motywuje najbardziej, to fakt, że realizowane przez nas wirtualne  projekty mają realny wpływ na rzeczywistość. Tworzymy użyteczne rozwiązania dla firm i marek, a przede wszystkim ich Klientów. Kreujemy, analizujemy i wdrażamy produkty, z których na co dzień korzystają tysiące użytkowników. Nie inaczej było z firmą Jubiler Sezam, która zgłosiła się do nas z zadaniem realizacji witryny wizerunkowej oraz rozbudowanego sklepu online.

Firma Jubiler Sezam to znana i ceniona marka, której korzenie sięgają początku lat 90. Specjalizująca się w sprzedaży autorskiej biżuterii w sieci 10 salonów w całej Małopolsce. Przez ponad 20 lat funkcjonowania firmy naszego Klienta, zdołała ona zyskać zaufanie szerokiego grona Klientów, którzy doceniają ofertę wysokiej jakości biżuterii i zegarków, oraz kojarzą markę z indywidualnym stylem i najnowszymi trendami w modzie.

Wyzwanie

Głównym problemem, z którym mieliśmy się zmierzyć w procesie realizacji projektu dla marki Sezam była kwestia bardzo dużej bazy produktów naszego Klienta. Co więcej, były one dodatkowo podzielone na wiele kategorii i wariantów oraz sprzedawane w sieci wielu salonów, w których codziennie dochodziło do licznych transakcji. Priorytetem było zatem zaprojektowanie nowoczesnego sklepu, zgodnie z najnowszymi standardami użyteczności, co przełożyć się miało na wysoką konwersję. Po drugie konieczne było opracowanie intuicyjnego, stabilnego i bezpiecznego rozwiązania, które zapewniałoby wygodę i czytelność w codziennym zarządzaniu zamówieniami klientów firmy Jubiler Sezam w kanale online.

Efekty

Praca naszych specjalistów z działu IT trwała kilka tygodni i była poprzedzona wieloma godzinami rozmów na temat najlepszych rozwiązań i stosowanych technologii, które możliwie skutecznie zmaksymalizują płynność w zarządzaniu zamówieniami naszego Klienta. W efekcie udało się zrealizować funkcjonalną witrynę, dającą możliwość szybkich i wygodnych zakupów w sieci. Na uwagę zasługuję rozbudowane drzewo produktów, które umożliwia precyzyjne wyszukiwanie dzięki wielu zaawansowanym filtrom. Aby w sklepie zapewnić zawszę aktualną bazę produktów, nasi specjaliści od wdrożeń modułów sklepowych, dokonali integracji z wewnętrznym systemem sprzedażowym sklepu Jubiler Sezam. Integracja ta bazuje na modelu zdarzeniowym – informacja o zmianie stanu magazynowego, ceny lub fakt sprzedaży wysyłane są w momencie zaistnienia takiego zdarzenia. W efekcie udało się zminimalizować ilość przesyłanych danych do niezbędnego minimum. Efekty? Stuprocentowe zadowolenie Klienta dzięki bezproblemowemu wdrożeniu sklepu www i niezwykle skutecznych rozwiązań, które ułatwiają codzienną pracę. Naszą realizację możecie znaleźć pod adresem:  http://www.jubilersezam.pl/

Nasze dziecko: Intellect SHOP

Sklep dla marki Sezam został oparty o nasz autorski system sklepowy Intellect SHOP, który systematycznie rozwijany jest przez nasz dział IT od niemal 9 lat. Do głównych atutów stosowanej przez nas platformy sprzedażowej należy przede wszystkim dostosowanie funkcjonalności sklepu do indywidualnych potrzeb Klienta – dzięki temu możemy opracować najbardziej optymalne rozwiązania z uwzględnieniem specyfiki branżowej naszych Klientów oraz ich polityki sprzedaży. Co więcej, Intellect SHOP daje wręcz nieograniczone możliwości rozbudowy sklepu o kolejne funkcjonalności, wdrażane w momencie zaistnienia dodatkowych potrzeb naszych Klientów.

Sławomir Turkiewicz

Client Service Director


Brak komentarzy

Napisz komentarz