Biznes > Blog Intellect
Wciśnij enter, aby wyszukać

Biznes

Grafika tytułowa - Case study kampanii Google Ads dla Świat Obrazów
Biznes
Jak zwiększyliśmy ilość zakupów o 400% w sklepie Świat Obrazów? Case study.

Świat Obrazów to jeden z wielu sklepów internetowych działających w branży dekoracji wnętrz. Współpracę z Klientem w zakresie reklamy Google Ads rozpoczęliśmy we wrześniu 2017 roku i trwa ona do dziś. W tym czasie dzięki przemyślanym działaniom podnieśliśmy ilość transakcji z Google Ads o ponad 400%. Sprawdź, jak udało nam się to osiągnąć!

Zmiany w Google Maps
Biznes
Zmiany w płatnościach Google Maps. Co zrobić, by dalej korzystać z Map Google za darmo?

Na początku maja ogłoszono nadejście nowej odsłony Google Maps. Udoskonalonej, oferującej większe możliwości oraz… płatnej wedle nowego planu taryfowego dla firm. Co zrobić, aby korzystać z Google Maps API i jak będą wyglądać rozliczenia? Czy dalej możesz wyświetlać położenie swojej firmy na Google Maps za darmo? Na te pytania znajdziesz odpowiedź w naszym artykule!

typy stron
Biznes
Rodzaje stron internetowych – jakiego typu strony www potrzebujesz?

Przejrzyste i dokładne uporządkowanie typów stron internetowych to trudne zadanie, zwłaszcza biorąc pod uwagę ciągły rozwój Internetu i branży IT. Strona internetowa to wizytówka firmy i podstawa marketingu internetowego, dlatego software house’y prześcigają się w wynajdywaniu nowych, coraz ciekawszych rozwiązań. Poznaj typy stron www i wybierz najlepszą dla swoich potrzeb.

ABC projektowania serwisów korporacyjnych
Biznes
Jak zbudować nowoczesny serwis korporacyjny? Dobre praktyki i trendy

Budowa profesjonalnego serwisu korporacyjnego to szczególne wyzwanie dla projektantów witryn internetowych. Z jednej strony musimy pamiętać o spójności wizerunkowej całej grupy kapitałowej i przestrzegać wymogów prawnych oraz zasad panujących w danej organizacji, z drugiej zadbać także o aspekt związany z użytecznością, atrakcyjnym designem oraz wysokim poziomem bezpieczeństwa serwisu. Dodatkowo projekty tego typu nierzadko wymagają ustaleń z wieloma działami firmy lub akcjonariuszami, co jeszcze bardziej komplikuje cały proces, gdyż bierze w nim udział wiele osób decyzyjnych, których interesy mogą być wzajemnie sprzeczne. Z dzisiejszego wpisu dowiecie się, co powinien zawierać profesjonalny serwis korporacyjny, na co zwrócić uwagę projektując jego architekturę informacji oraz poznacie inne dobre praktyki związane z realizacją witryn dużych przedsiębiorstw.

Biznes
Start-up Bartosza Michałka – iniJOB.com – rusza z akcją crowdfundingową! W planach ekspansja zagraniczna

Od 11 kwietnia każdy może stać się współwłaścicielem portalu iniJOB – unikalnego serwisu społecznościowego, który pozwala pracownikom wpływać pozytywnie na ich miejsce pracy. Na com rusza właśnie pierwsza emisja akcji spółki. Dzięki finansowaniu pozyskanemu z emisji iniJOB planuje stworzenie anglojęzycznej wersji serwisu, ekspansję na rynki zagraniczne i uruchomienie nowych funkcjonalności. Inwestycja w iniJOB jest wyjątkowa, bo każdy akcjonariusz może łatwo wpłynąć na wzrost wartości spółki. Wystarczy, że będzie promował ją wśród potencjalnych użytkowników i pracodawców.

Biznes
Przygotuj się do realizacji projektu e-commerce – brief na sklep internetowy

Każdy projekt internetowy wymaga odpowiedniego przygotowania i opracowania merytorycznego briefu, który sprecyzuje nasze cele, wymagania oraz potrzeby. Na tej podstawie firma wdrożeniowa opracuje strategię działań, dobierze optymalne rozwiązania oraz przedstawi kosztorys prac. Oczekując dobrej i trafiającej w nasze oczekiwania oferty, musimy przygotować jak najlepszy opis wymagań dla planowanego przedsięwzięcia, dlatego w dzisiejszym artykule staramy się zebrać w jednym miejscu najważniejsze pytania, które z pewnością zada Ci agencja interaktywna bądź software house, któremu chcesz powierzyć swój e-commerce’owy projekt.

Biznes
Określ swoje cele biznesowe i zacznij projekt www

Niezależnie od tego, jaki projekt webowy chcemy zrealizować, czy będzie to kampania online, wdrożenie systemu klasy CRM, czy też realizacja portalu internetowego, każdy z tych projektów – siłą rzeczy – ma realizować określone cele biznesowe – np. sprzedażowe, wizerunkowe, komunikacyjne. Projekty robione są „po coś” – decyzja o zainwestowaniu kapitału przedsiębiorstw w daną inwestycję musi wynikać z istnienia wyraźnej potrzeby biznesowej. Żeby agencja, software house czy każdy inny wykonawca projektu mógł go skutecznie zrealizować, jasne określenie i zakomunikowane celu biznesowego już na samym początku współpracy jest  niezbędne i staje się fundamentem dalszych działań. Okazuje się jednak, że w praktyce wcale nie jest to takie oczywiste i łatwe.

Biznes
Intellect zwycięzcą niecodziennego przetargu

Nasza agencja wzięła w ostatnim czasie udział w interesującym wyzwaniu, którego celem jest dostarczenie projektu internetowego na potrzeby nowo powstającego startupu Bartosza Michałka – znanego przedsiębiorcy, byłego prezesa spółki giełdowej, który postanowił zbudować nowy internetowy biznes.  Wygraliśmy przetarg i aktualnie prowadzimy intensywne prace, aby już jesienią tego roku odbył się start tego projektu.

Biznes
Myślisz o własnym startupie? Zacznij od MVP!

Planujesz własny start-up w sieci i zastawiasz się, od czego zacząć, kto może Ci w tym pomóc i jak  od A do Z zaplanować swój projekt? Warto uczyć się od największych, a Ci wskazują jasno, że oferowanie jednej kluczowej wartości czy funkcjonalności oraz stopniowe rozwijanie swojego produktu to metoda, która może przynieść Ci największe korzyści, a przy tym bezpieczeństwo biznesowe. O czym więc dowiesz się z dzisiejszego artykułu na blogu Dzień w Agencji? O strategii tzw. MVP, czyli budowaniu produktu o minimalnej wartości.