Przewiń

IniJob

Naszym zadaniem było stworzenie serwisu, będącego prekursorem w komunikacji pomiędzy pracownikami a pracodawcami oraz całego zaplecza zarządzania nim, tak po stronie administratorów, jak i pracodawców i pracowników. Głównym założeniem serwisu, było stworzenie możliwości anonimowego dodawania propozycji zmian dla swojego pracodawcy, możliwość zaproszenia kolegów z pracy do wsparcia inicjatywy (również anonimowo) oraz reagowania pracodawcy na zgłoszone propozycje.

Zakres realizacji:
  • Szczegółowa dokumentacja i specyfikacja serwisu (cele serwisu, grupa odbiorców, funkcjonalności serwisu itp.)
  • Klikalne makiety funkcjonalne serwisu
  • Opracowanie identyfikacji wizualnej Inijob.com
  • Prace graficzne
  • System CMS portalu oraz CRM na potrzeby dalszego rozwoju portalu.
  • Oprogramowanie serwisu przy użyciu Frameworka Symfony
  • Wdrożenie mechanizmów zapewniających anonimowość każdego użytkownika
  • Testy i wdrożenie
  • Support serwisu
  • Prace rozwojowe nad serwisem i ich plan wykonania na kolejne dwa lata. Nowe funkcjonalności dla pracodawców i pracowników oraz wdrożenie serwisu na rynek USA wedle dokumentajci i specyfikacji tworzonych wspólnie z klientem przez project managera Intellect.pl
IniJob

Inijob to jedyny w Polsce serwis pozwalający na inicjowanie zmian i proponowanie nowości w swoim zakładzie pracy - a wszystko to anonimowo. Jego celem jest poprawa stosunków na linii pracodawca - pracownik.

Sprawdź CASE STUDY projektu Zobacz online
Wyzwanie

Stworzenie innowacyjnej platformy do komunikacji pomiędzy pracownikami a pracodawcami. Przygotowanie dedykowanego systemu CMS oraz wdrożenie narzędzia CRM do zarządzania całym system i serwisem

Opracowanie koncepcji działania, funkcjonalności serwisu oraz specyfikacji technicznej.
Makiety
Grafika
Programowanie, Testy, Wdrożenie
Opis projektu i efekt:

Efektem naszych działań jest nowoczesna platforma, pozwalająca na anonimową komunikację pracowników z pracodawcami. Przygotowaliśmy do niej system CMS, który pozwala na obsługę części informacyjnej serwisu, wraz z panelem administracyjnym do zarządzania aktywnością użytkowników (w tym Anonimowych pracowników), jak i panelem dla potrzeby pracodawców w wersji Free oraz Premium (każdy zapewniający inną funkcjonalność).

Wdrożyliśmy narzędzia CRM do zarządzania systemem, pracodawcami i pracownikami z poziomu administracyjnego w taki sposób, aby w przyszłości oprogramowanie modułów funkcjonalnych było jak najprostsze i umożliwiało sprzedaż odpowiednich pakietów usług dla Pracodawców. System jest na bieżąco rozwijany - od startu platformy rozszerzyliśmy ją o kilkadziesiąt nowych funkcjonalności oraz wprowadziliśmy serwis na rynek USA.

Zobacz nasze inne realizacje

Spodobało się? Skontaktuj się z nami!

Beata Biedroń
Account Manager
tel. +48 18 88 80 240
Sławomir Turkiewicz
Client Service Director
tel. +48 18 88 80 240
Pobierz brief ZAŁĄCZ BRIEF: Załącz brief