Projektowanie
i tworzenie
stron www

Tworzenie stron internetowych to nie tylko nasza specjalność,
to przede wszystkim
prawdziwa pasja.
Szukasz agencji, która  zrozumie Twoje potrzeby, podejdzie do projektu indywidualnie i pozwoli Ci wyróżnić się na tle konkurencji - czyli po prostu
zakasa rękawy i stworzy Ci stronę www, z której będziesz zadowolony?

My
Rozumiemy
Bardziej

Znamy doskonale wymagania wyszukiwarek, zachowania internautów, specyfikę różnych marek i branż, a wykonane przez nas strony internetowe (już ponad 10 tysięcy!), najlepiej potwierdzają nasze doświadczenie. To właśnie od tworzenia stron www, kilkanaście lat temu, zaczęła się historia agencji Intellect - pierwsze projekty tworzyliśmy w niewielkim garażu w Limanowej. Teraz wykonujemy realizacje dla firm z całego świata.

Przygotujemy dla Ciebie funkcjonalną, atrakcyjną stronę www, zgodną z najnowszymi trendami, która stanie się skutecznym narzędziem wizerunkowym oraz sprzedażowym dla Twojej marki. Uważamy, że kluczem efektywnego działania jest partnerstwo i współpraca, a projekt zamykamy dopiero wtedy, kiedy jesteśmy z niego naprawdę dumni. :)

Twoja strona
www
z Intellectem

Sieć, to nasz drugi dom. Dlatego doskonale znamy prawa, jakimi się rządzi. Użytkownicy digitalu są wzrokowcami, ale co równie istotne, są też wygodni i niecierpliwi. Właśnie dlatego bardzo często to wygląd oraz architektura strony wpływają na to, czy

Twoi odbiorcy dokonają zakupu i czy wrócą do Ciebie w przyszłości.

  • Atrakcyjny, często oryginalny wygląd, przyciąga uwagę użytkowników. Intuicyjna, prosta nawigacja ułatwia znalezienie potrzebnych rzeczy i dokonanie zakupu.
  • Dostosowanie do najnowszych standardów gwarantuje, że strona będzie wyglądać równie dobrze na każdym urządzeniu i każdej przeglądarce.
  • To właśnie dzięki temu oraz sporej dawce doświadczenia i ludziom z pasją,

Twoja strona wyróżni się w sieci, zadziała na Twoich odbiorców i zacznie sprzedawać!

Stworzyliśmy już tysiące projektów i naprawdę wiemy, że
dobrze przygotowana i ciekawa
strona internetowa
przekłada się na
większą sprzedaż
i świadomość marki.
Sekret tkwi w odpowiednim połączeniu
jej najważniejszych elementów!
1
Nowoczesny, estetyczny i responsywny wygląd
plus
2
Intuicyjna i funkcjonalna architektura
plus
3
Szybkie ładowanie i wygodny wybór elementów
plus
5
Wartościowe i oryginalne treści
plus
equal
6
Wizytówka firmy
plus
7
Sprzedaż produktów/usług
plus
8
Budowanie historii marki
plus
9
Rozwój firmy
plus

Zespół Intellectu
tworzy stronę www
od A do Z

Powierzając swój projekt w nasze ręce masz pewność, że zajmą się nim
doświadczeni specjaliści, którzy po prostu czują temat!
Przygotowaliśmy już tysiące stron i pracowaliśmy z różnymi markami – ale o tym najlepiej przekonasz się z naszego portfolio, gdzie znajdziesz strony firm z całego świata, działające w najróżniejszych branżach.
Do każdego projektu podchodzimy indywidualnie, bo wiemy, że za każdym stoją inne wyzwania i potrzeby. Dlatego staramy się zrozumieć bardziej specyfikę Twojej marki, jej cele i wymagania. Każdorazowo tworzymy stronę internetową w oparciu o ścisłą współpracę z Klientem i gruntowy research – tak, by najlepiej służyła
Twoim celom biznesowym.

Technologia, funkcjonalność
i design

Wiemy, że strona internetowa to istotne narzędzie sprzedażowe i wizerunkowe. W pracy nad nią nie uznajemy więc kompromisów:

wykorzystujemy najnowsze technologie, dbamy o stabilność i bezpieczeństwo realizowanych projektów oraz optymalizację stron pod kątem widoczności w wyszukiwarkach.

Jesteśmy świadomi, że mobile to przyszłość Internetu, stosujemy więctechnologię responsywnątak by strona wyświetlała się odpowiednio na każdym urządzeniu i każdej przeglądarce.

Tym, co wyróżnia nasze projekty na tle innych, jest jednak przede wszystkim fakt, że strony (w zależności od wyboru klienta) tworzymy nie tylko na bazie systemów open source, ale przede wszystkim na autorskim systemie do zarządzania treścią – Intellect CMS. Obecnie korzysta z niego już kilkuset zadowolonych klientów. Jego funkcjonalność oraz obsługę rozwijamy nieustannie od kilkunastu lat, dzięki czemu oprogramowanie pozwala na szybkie, sprawne i intuicyjne administrowanie stroną - dzięki niemu masz pełną kontrolę nad witryną!

Dodatkowo, jako agencja 360 stopni, rozumiemy bardziej też znaczenie marketingu internetowego strona www nie tylko jest przygotowana z myślą o jej dalszej promocji, ale również gotowa na zaimplementowanie w niej metod z zakresu marketing automatization.

kompleksowość,
od A do Z
w jednym miejscu

FAQ

Co powinno znaleźć się na mojej stronie internetowej?

arrow-bottom

Wszystko zależy od rodzaju strony i specyfiki Twojej marki. Są jednak pewne elementy, o które warto zadbać zawsze. Pośród nich należy wymienić ofertę firmy (produkty/usługi - jeśli są bardziej zróżnicowane, powinny mieć osobne strony/podstrony), dział „o nas” (by przedstawić kim jesteśmy i czym się zajmujemy) oraz zakładkę „kontakt” (nikt nie lubi długo szukać namiaru na firmę). Na stronie w widocznym miejscu należy też umieścić odnośniki do profili firmy w mediach społecznościowych (o ile ta je posiada): Facebooka, Twittera czy Instagrama.

Warto rozważyć w strategii marki również umieszczenie na stronie głównej zakładki z blogiem, gdzie regularnie będą ukazywać się artykuły - dobrze zaplanowane i przygotowane treści pozytywnie wpłyną na pozycję strony www w wynikach wyszukiwarek.

W jaki sposób mogę sprawdzić, czy moja strona internetowa spełnia wymogi wyszukiwarek i użytkowników?

arrow-bottom

Dokładne, kompleksowe sprawdzenie jakości Twojej strony, wymaga specjalistycznej wiedzy, znajomości algorytmów wyszukiwarek oraz wykorzystania odpowiednich narzędzi. Jeśli potrzebujesz szczegółowej analizy strony internetowej – najlepiej zlecić profesjonalny audyt agencji. Dzięki temu nie tylko wykryjesz problemy na swojej stronie, ale również dowiesz się, co zrobić, by je zniwelować.
Działając samodzielnie wciąż możesz jednak sprawdzić podstawowe rzeczy. Możesz na przykład przeprowadzić test optymalizacji mobilnej (Google udostępnia taką możliwość), sprawdzić szybkość ładowania strony (można to zrobić za pomocą darmowych narzędzi), czy poprosić kilka osób, aby oceniły, czy mogą łatwo znaleźć na stronie wszystko, czego potrzebują. Takie testy niestety nie zdiagnozują wszystkich problemów, które mogą negatywnie rzutować na pozycję strony www w wynikach wyszukiwarek, dlatego jeżeli zależy Ci na kompleksowej diagnozie – warto powierzyć to zadanie profesjonalistom.

Co decyduje o popularności strony internetowej?

arrow-bottom

Na popularność strony internetowej wpływa bardzo wiele czynników. Większość z nich można podzielić na cztery najważniejsze grupy: wygląd i funkcjonalność strony, popularność danej marki, poziom dostosowania strony do wymagań internautów i wyszukiwarek oraz prowadzony marketing internetowy.
Jeśli nasza marka jest już powszechnie kojarzona, istnieje większa szansa na to, że ktoś wejdzie na stronę, poszukując informacji konkretnie o marce. Im strona atrakcyjniejsza i bardziej przyjazna użytkownikom, tym chętniej będą oni na nią wracać. Dostosowanie do algorytmów wyszukiwarek z kolei wpływa na wyższe pozycje w wyszukiwaniach - a internauci zazwyczaj wchodzą na strony, które znajdą jako pierwsze. Umiejętnie prowadzony marketing internetowy dodatkowo generuje ruch na stronie (a i może wpłynąć na pozycje wyszukiwań na konkretne słowa kluczowe).

Jakie informacje należy dostarczyć, zlecając projekt strony internetowej?

arrow-bottom

Zlecając projekt strony zewnętrznemu wykonawcy, szczególnie zaś agencji, powinieneś dostarczyć podstawowe informacje na temat profilu firmy, wymagań odnośnie strony i jej funkcji, oczekiwania wobec oferty oraz założenia głównej grupy docelowej. Musisz wskazać, jaki rodzaj strony internetowej Cię interesuje (serwis firmowy, produktowy, społecznościowy, landing page, portal informacyjno - ogłoszeniowy, e-commerce, etc.).

Kolejne istotne informacje, poprzedzające wykonanie strony internetowej, to główne cele, jakim ma służyć witryna; elementy, jakie mają się na niej znaleźć; cechy wyróżniające markę i założenia budowy jej wizerunku. Warto też przygotować swoje wymagania i możliwości - wcześniej zasygnalizowany budżet oraz wymagany termin realizacji zadania, pozwoli wykonawcom lepiej dostosować swoją ofertę i realnie zaplanować prace. Jeśli marka posiada identyfikację wizualną, z którą strona powinna być spójna (na przykład kolorystycznie) również należy to uwzględnić.

To wszystko jest jednak zaledwie początkiem – tworzenie strony www dla firm to poważne przedsięwzięcie, w związku z czym przedstawiciele agencji mogą mieć jeszcze wiele dodatkowych pytań, na pewno będą chcieli także omówić z Tobą niektóre pomysły i sugestie. Pamiętaj, że takie podejście ma na celu stworzenie strony, która jak najlepiej będzie służyć Twojej firmie.

Co to jest wersja RWD?

arrow-bottom

RWD, czyli responsive web design, to projektowanie strony internetowej w taki sposób, aby była “responsywna”, a więc dostosowywała się do urządzeń i przeglądarek, z których korzysta użytkownik. Dzięki temu odbiorca na każdym urządzeniu (desktop, tablet, mobile - z różnymi rozdzielczościami) może swobodnie korzystać ze strony, bez niepotrzebnego ładowania się dodatkowych treści, ucinania elementów i bez wielu innych błędów, które mogłyby go skutecznie zniechęcić do firmy. Znaczenie RWD wzrasta w ostatnich latach wraz z rosnącą popularnością urządzeń mobilnych, a budowanie stron www zgodnie z ich wymaganiami jest dziś standardem.

Czym jest CMS?

arrow-bottom

CMS (Content Managment System), oznaczający w języku polskim System Zarządzania Treścią. Odpowiada on za możliwość dokonywania zmian na stworzonej stronie www: zarządzanie nią, rozbudowę oraz dodawanie treści i innych elementów. Jest on szczególnym ułatwieniem dla osób nieposiadających wiedzy na temat programowania - w intuicyjny i zorganizowany sposób, pozwala użytkownikom (administrator strony, pracownicy firmy, którym przekażemy dostępy do strony, itp.) edytować zawartość witryny. To dzięki niemu istnieje możliwość na przykład dodania wpisu na bloga podpiętego pod stronę, zmiany opisu produktów, wrzucenie aktualności czy podmiana grafiki na sliderze.
Jednym z najpopularniejszych obecnie, gotowych systemów CMS jest WordPress. Przy korzystaniu z niego mamy możliwość stosować gotowe rozwiązania w postaci wtyczek i szablonów, które oferuje platforma. Jest to jednak system oparty na gotowych rozwiązaniach, które nie zawsze sprawdzą się dla bardziej wymagających stron. Warto rozważyć wtedy przygotowanie autorskiego rozwiązania – tworzenie stron internetowych CMS w oparciu o dedykowany system, co oferuje większe możliwości dostosowania do indywidualnych potrzeb, budowę zaawansowanych funkcji i odpowiedź na specyficzne potrzeby zarządzania treścią w witrynie.

Do czego potrzebny jest hosting?

arrow-bottom

Hosting to udostępnianie miejsca na dysku twardym, które zostaje zarezerwowane specjalnie pod działanie strony www, przechowywanie danych, pojemność i funkcjonowanie skrzynki e-mailowej, etc. Takie miejsce określamy mianem serwera, na którym umieszczona zostaje strona internetowa. Odpowiednia kontrola serwera, jego prędkość i pojemność, stały dostęp do Internetu, czy nawet - co oczywiste - jego nieprzerwane funkcjonowanie, zapewnia nieustanne działanie naszej strony www.

Czym jest UX i dlaczego potrzebuje go Twoja strona www?

arrow-bottom

UX, czyli user experience, to wszystkie doświadczenia użytkownika i jego wrażenia z korzystania z produktu interaktywnego - na przykład strony internetowej. To właśnie odpowiednie zaprojektowanie strony internetowej pod UX design, często decyduje o tym, jakie odczucia wywołuje w użytkowniku nasza witryna, czy taka osoba wróci na naszą stronę www, w jaki sposób będzie postrzegać markę, do której strona należy i czy zakupi promowane na stronie produkty/usługi. Projektując witrynę dla firmy, należy dążyć do poprawy doświadczeń użytkownika i jego interakcji na linii człowiek-komputer. Warto zatem, aby strona www została stworzona w taki sposób, aby korzystanie z niej było przyjazne i intuicyjne. Dobrze zaprojektowana, zorientowana na użytkownika strona internetowa, wpływa na potencjał zwiększenia ruchu na niej oraz większej liczby konwersji.

Skontaktuj się bardziej