Social Media > Blog Agencji Intellect
Wciśnij enter, aby wyszukać

Social Media

Krążyło kiedyś popularne powiedzenie, że jeśli czegoś nie ma w Google, to nie istnieje. Współcześnie coraz częściej tę rolę przejmuje prężnie rozwijająca się dziedzina social mediów. W wielu branżach działalność w mediach społecznościowych może przesądzić o sukcesie firmy. Poznaj razem z nami tajniki skutecznej promocji w social mediach: śledź nowości i ciekawostki ze świata mediów społecznościowych, dowiedz się więcej o algorytmach Facebooka i zdobądź wiedzę na temat tworzenia i promowania publikacji, które przyciągną i zaangażują odbiorców. Dowiedz się, jak stworzyć skuteczną kampanię reklamową na Facebooku, jak wykorzystać do promocji Youtube i sprawdź, czy w przypadku Twojej firmy warto założyć konto na Twitterze i Instagramie. Przede wszystkim jednak przekonaj się, jaką siłę ma społeczność zbudowana wokół Twojej marki w sieci.

skuteczna reklama na facebooku
Social Media
Reklama na Facebooku krok po kroku

Facebook daje ogromne możliwości promocyjne: w ostatnich latach stał się jednym z najpopularniejszych narzędzi w marketingu, służącym zarówno do celów sprzedażowych, jak i wizerunkowych. Reklamodawcy dopiero zaczynający przygodę z Facebookiem często więc nie wiedzą, w jaki sposób efektywnie promować swoją stronę oraz zadają sobie wiele pytań. Czy reklama na Facebooku jest skuteczna? Jakie opcje udostępnia Facebook i w jaki sposób najlepiej je wykorzystać? Jak dobrać grupę docelową i ile może kosztować reklama na Facebooku? Czy można wypromować się na portalu Zuckerberga nie inwestując w płatne kampanie? W Agencji Intellect postanowiliśmy podzielić się wiedzą i doświadczeniem nabytymi przez lata prowadzenia profili dla klientów działających w ramach różnych branż – i odpowiedzieć na powyższe pytania.

komunikacja w social media
Social Media
Komunikacja w social mediach – dlaczego strategia jest ważna?

Trudno wyobrazić sobie prowadzenie długofalowych działań komunikacyjnych w kanałach social media bez wcześniej przygotowanej strategii. To właśnie dzięki niej marka może sukcesywnie realizować cele biznesowe i marketingowe, a komunikacja przynosi wymierne korzyści. Jakie elementy powinna zawierać dobrze przygotowana strategia? Komu zlecić jej wykonanie? I dlaczego jest taka ważna?

Czym jest omnichannel?
Branding, Content marketing, E-mail marketing, Social Media, Wideo Marketing
Omnichannel – czym jest i jak działa?

Często mawia się, że „klient płaci i wymaga”. Wymagania klientów zaś w ostatnich latach znacznie wzrosły – i wciąż wzrastają, wraz z rozwojem nowoczesnych technologii oraz coraz większą konkurencją na rynku dóbr i usług. Dziś konsumenci oczekują nie tylko towarów wysokiej jakości, odpowiadających na ich potrzeby, ale też możliwości dokonania zakupu różnymi drogami, informacji o produktach, szybkiej dostawy, łatwego kontaktu ze sprzedającym oraz spersonalizowanych ofert. Strategia „omnichannel” wykształciła się właśnie w odpowiedzi na te oczekiwania.

Konkursy na Facebooku - grafika główna
Social Media
Konkursy na Facebooku – w jaki sposób zorganizować na portalu legalny konkurs?

Organizacja konkursów facebookowych to świetny sposób na powiększenie zasięgów, wypromowanie produktów, podtrzymywanie lojalności fanów czy zwiększenie sprzedaży. Aby jednak konkurs był w pełni legalny konieczne jest pamiętanie o kilku sprawach.  

Trendy w digital marketingu w 2019 roku - infografika
Branding, Content marketing, E-commerce, E-mail marketing, SEO/SEM, Social Media, Wideo Marketing
Co nowego w świecie marketingu internetowego? Poznaj 10 najważniejszych trendów digital marketingu w 2019 roku!

Świat marketingu nieustannie się zmienia. Nowe technologie serwują efektywne metody pozyskiwania klientów, z kolei oni, ci klienci stają się coraz bardziej świadomi i wymagający. Aby wciąż być na topie, marki muszą nieustannie śledzić zmieniające się trendy i implementować je do swoich strategii komunikacji. Poznajcie 10 trendów, które będą wyznaczać przyszłość w digital marketingu.  

Kontrowersyjne reklamy - grafika tytułowa
Content marketing, Social Media, Wideo Marketing
Kontrowersyjne reklamy. Dlaczego wciąż nas szokują? Przegląd wybranych kampanii.

Szokują. Prowokują. Wzbudzają emocje. Jedno jest pewnie – trudno przejść obok nich obojętnie. O czym mowa? O reklamach kontrowersyjnych, czyli shockvertisingu. Mogłoby się wydawać, że w XXI wieku wiedzieliśmy już wszystko w reklamach – seks, przemoc, utrwalanie stereotypów. Jednak kolejne odważne kampanie, które pojawią się na rynku, budzą wiele skrajnych emocji i wywołują lawinę dyskusji. Które reklamy zapadły nam w pamięć w ostatnim czasie? I dla której marki wykorzystanie kontrowersji było opłacalne? Zobaczcie sami.

Infografika -Czym jest Influencer marketing
Content marketing, Social Media, Wideo Marketing
Influencerzy wyznaczają trendy – czym jest influencer marketing?

Pojawienie się mediów społecznościowych zrewolucjonizowało rynek reklamy – i wciąż odmienia jego oblicze. Dzięki Facebookowi, Instagramowi czy Youtube z jednej strony sławne osoby zyskały bardziej osobisty kontakt z rzeszami wielbicieli, z drugiej – ludzie dotąd nieznani otrzymali możliwość zdobycia ogromnej popularności w Internecie. Tak zrodzili się influencerzy, mający wpływ na dziesiątki tysięcy fanów. Siłę tego wpływu szybko doceniły marki. Influencerzy w swoich wpisach reklamują kosmetyki, tańczą w reklamach, promujący przy tym ubrania, a nawet potrafią zachęcić tysiące osób do udziału w festynie, który… nie zostaje zorganizowany.

Infografika - kupowanie lajków. na Facebooku
Social Media
Kupowanie lajków na Facebooku – czy to dobre rozwiązanie dla Twojego biznesu?

Chyba każda firma prowadząca fanpage chciałaby, aby liczba jego fanów była duża. Im więcej polubień, tym więcej osób teoretycznie zobaczy informacje o produktach, usługach, promocjach, zapamięta nazwę marki – i tym lepiej wygląda to wizerunkowo. Zdobywanie lajków to jednak najczęściej proces długotrwały, a by szybko zbudować bazę fanów, zwykle trzeba też inwestować w płatne działania reklamowe. Niektórzy decydują się więc na wybór drogi na skróty i kupują gotowy pakiet polubień. Czy warto to robić i jakie konsekwencje ma takie postępowanie?

aktualne wymiary grafik na Facebooku
Social Media
Jakie są aktualne wymiary grafik na Facebooku?

Facebook to obecnie niekwestionowany król mediów społecznościowych. Prywatny profil na Facebooku ma już niemal każdy, większość firm prowadzi fanpage, jak grzyby po deszczu powstają profile artystów, blogerów, czy facebookowe strony założone na potrzeby różnych inicjatyw. A że tym, co przyciąga uwagę odbiorców mediów społecznościowych, są przede wszystkim grafiki, nie dziwi powracające jak bumerang pytanie – jakie wymiary powinny mieć zdjęcia zamieszczane na Facebooku? Dziś spróbujemy na nie odpowiedzieć.