Wciśnij enter, aby wyszukać
Blog Agencji Intellect / Social Media  / Social media można mierzyć!

Social media można mierzyć!

Prowadzisz sprzężone działania marketingowe za pomocą mediów społecznościowych? Twoja marka  istnieje zarówno na Facebooku, YouTube, Pinterest jak i Google+?  To świetnie, ale czy jesteś świadom tego, które działania i kanały przynoszą Twojej firmie największe korzyści? Z pomocą przychodzi Google Analystics i jego raporty społecznościowe. Dzięki temu narzędziu zbadasz jaki udział w marketingu Twojej firmy mają działania w social mediach. Możesz odszukać je w Google Analystics w zakładce raporty standardowe.

1-12794-31748

Wykorzystując Google Analystics, będziesz mógł skorzystać z trzech raportów, badających różne aspekty Twoich działań w social mediach.

1. Wpływ mediów społecznościowych na konwersję.

Jest to raport, który dostarczy Ci rzetelnych informacji odnośnie do odwiedzin bezpośrednio z sieci społecznościowych, które zaowocowały transakcją pieniężną lub realizacją innego wyznaczonego przez Ciebie celu. Zmierzysz nie tylko ilość takich odwiedzin, ale również ich wartość pieniężną. Dowiesz się dzięki temu, jakie treści najbardziej działają na potencjalnych klientów i jak być jeszcze bardziej skutecznym w swoich działaniach.

 2. Pomiar najskuteczniejszych kanałów społecznościowych, czyli informację z jakiego źródła trafia do Ciebie największa ilość osób.

Jeśli prowadzisz wiele działań na różnych portalach, od dziś Google Analystic może być Twoim centrum dowodzenia. Znajdziesz tu informacje jakie działania są najskuteczniejsze, abyś właściwie skupiał swe siły dla zaangażowania użytkowników. Dzięki tej analizie poznasz te sieci społecznościowe, które są najbardziej istotne dla Twojej marki,  sprawdzisz, jak wygląda przepływ użytkowników z portali społecznościowych poprzez Twoją stronę internetową oraz zobaczysz porównanie całego ruchu na stronie z ruchem pochodzącym ze źródeł społecznościowych.

 3. Udostępnienia

Kreacja nowych treści zarówno w Twojej witrynie jak i poza nią nie jeden raz okazywała się dla Ciebie problemem? Jak zmierzyć, czy stworzone treści spotykają się z zainteresowaniem odbiorców? Nic prostszego!  Umieść pod artykułami przyciski pozwalające udostępnić treść na portalach społecznościowych takie jak na przykład „+1” od Google lub „Lubię to” od Facebooka. Google Analystic zliczy wszystkie udostępnienia, zarówno te w Twojej witrynie jak i poza nią już na portalach społecznościowych,  dzięki temu będziesz miał świadomość tego, jakie treści spotykają się z zainteresowaniem, co z kolei pozwoli Ci lepiej trafiać w potrzeby Twoich odbiorców. Bądź świadomy tego, że Twoje artykuły, po udostępnieniu, żyją swoim życiem. Już poza Twoją witryną następują dalsze udostępnienia, a także wywiązuje się dyskusja na w związku z publikowaną treścią. Po skorzystaniu z raportu badającego strumień aktywności, będziesz pewny że nic nie pominąłeś.

Nie od dziś wiadomo, że działania w mediach społecznościowych przynoszą korzyści biznesowe. Dzięki Google Analystic, będziesz w pełni świadomie korzystał z dostępnych możliwości i skupiał coraz większe grono użytkowników.

Chciałbyś zaistnieć w mediach społecznościowych? Pamiętaj, że nasza agencja może zaproponować Ci profesjonalną obsługę Facebooka.

Poznaj przykładowe profile naszych klientów, za które całościowo odpowiadamy:
Fotopress55
Limanova-Hotel

Maria Rosiek
Brak komentarzy

Napisz komentarz

Chcesz promować swoją firmę na Facebooku?

X

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

+48 18 88 80 240

biuro@intellect.pl

LUB ZOSTAW NAM SWÓJ E-MAIL

ZAPRASZAMY DO NASZEGO BIURA W LIMANOWEJ, KRAKOWIE LUB WARSZAWIE

DZIĘKUJEMY!

SKONTAKTUJEMY SIĘ Z TOBĄ