Wciśnij enter, aby wyszukać

SEO/SEM

Dobrze wiemy, że nawet najładniejsza i najbardziej funkcjonalna strona internetowa to za mało. Skutecznie prowadzony marketing w wyszukiwarkach pomaga zapewnić stronie wysokie pozycje w wynikach wyszukiwania. Zapoznaj się z naszymi artykułami opisującymi tematykę promocji strony w wyszukiwarce Google (SEM) oraz w samych organicznych wynikach wyszukiwania (SEO). Poznaj zasady budowania stron i sklepów internetowych zgodnych z wytycznymi Google oraz metody na zwiększenie ich widoczności. Dowiedz się, jakie zmiany w algorytmie wprowadziło Google oraz jak się na nie przygotować. Daj się znaleźć w Google! 🙂

Czym jest pozycjonowanie stron seo - banner główny
SEO/SEM
Czym jest pozycjonowanie stron w Google / SEO? – kompendium wiedzy

Pozycjonowanie stron to jedna z najskuteczniejszych form marketingu internetowego. Na czym dokładnie polegają działania SEO, dlaczego warto je prowadzić, co wpływa na pozycję strony w wynikach wyszukiwania? W naszym artykule odpowiadamy na te i inne pytania związane z pozycjonowaniem stron, szczególnie w wyszukiwarce Google. 

Content marketing, SEO/SEM, Social Media, Strony www
W jaki sposób promować stronę www w sieci?

Chcesz, by Twoja marka była lepiej rozpoznawalna, a sprzedaż wyższa? Myślę, że odpowiedź jest oczywista, to przecież główny cel działań w każdej firmie! Ale jak tego dokonać? Kluczem do osiągnięcia najlepszych efektów jest dotarcie do odpowiedniego odbiorcy i przekonanie go o wartościach naszej marki i jej usług lub produktów. Właśnie w tym celu powstał marketing internetowy. W dzisiejszych czasach prowadzenie promocji jedynie za pośrednictwem tradycyjnych kanałów marketingowych staje się coraz trudniejsze – w przypadku niektórych branż wręcz niemożliwe. W tym artykule wyjaśniamy, w jaki sposób zwiększyć popularność strony www i co za tym idzie, także całej firmy.

business hand typing on a laptop keyboard with Web Design homepa
SEO/SEM
SXO – nowa jakość w optymalizacji serwisów internetowych

Ciągła ewolucja wyszukiwarek internetowych pod kątem dopasowywania jak najlepszych wyników wyszukiwania oraz troska o pozytywne wrażenia użytkownika, korzystającego ze stron czy usług on-line, zmusza właścicieli witryn internetowych do odejścia od tradycyjnych metod związanych z pozycjonowaniem na rzecz SXO – synergicznych działań łączących SEO, UX i CRO. Nowa strategia ma w  zamierzeniu przynosić nam realne korzyści biznesowe, a nie tylko wysokie pozycje w top 10. Dowiedz się, dlaczego samo SEO twojego serwisu WWW dziś już nie wystarcza.

SEO/SEM
Czym są dane strukturalne Twojej strony www i jak widzi je Google?

Walka o jakość treści witryn internetowych trwa, a Google promuje w tej walce tych, którzy respektują  wyznaczane przez wyszukiwarkę standardy, dotyczące unikalności, użyteczności oraz dostępności treści online. Sposobów na zwiększanie widoczności i pozycji stron www w Google jest wiele, a jednym z nich jest stosowanie tzw. znaczników danych strukturalnych – metody, która staje się coraz bardziej popularna w ostatnim czasie i która być może stanie się w bliskiej przyszłości jednym z czynników rankingowych, decydujących o wynikach wyszukiwania w Google. Dlatego już dziś warto dowiedzieć się, czym są dane strukturalne i jak można je wykorzystać.

SEO/SEM
Google doceni certyfikat SSL na Twojej stronie internetowej

Jako coraz bardziej świadomi użytkownicy sieci przykładamy coraz większą uwagę do bezpieczeństwa danych, które w niej przetwarzamy. Na przeciw tym potrzebom powinni wyjść właściciele witryn internetowych, zwłaszcza jeśli udostępniają one płatności on-line czy przesyłają newralgiczne i poufne informacje.  Wystarczy zabezpieczyć swoją stronę certyfikatem SSL, a zyskamy dzięki temu szereg korzyści. Dowiedzcie się, czym jest SSL i o jakich korzyściach mowa.

SEO/SEM
Google przestaje wspierać reklamy w technologii Flash

We wrześniu tego roku Google wprowadzi bardzo istotną aktualizację – przeglądarka Chrome przestanie wspierać technologię Flash. To bardzo istotna zmiana w internetowej rzeczywistości, która zdecydowanie wpłynie na agencje interaktywne, ich klientów oraz wydawców reklam webowych. Zobaczcie, co ta zmiana oznacza w kontekście tworzonych reklam on-line.

SEO/SEM
Google promuje strony dostosowane do mobile

Nadchodzi kolejna rewolucja w algorytmie wyszukiwarki Google: od 21 kwietnia 2015 r. strony dostosowane do wyświetlania na urządzeniach przenośnych (smartfony, tablety) będą dodatkowo punktowane, dzięki czemu ich pozycja w mobilnych wynikach wyszukiwania będzie wyższa. Dowiedz się, jak sprawdzić czy Twoja strona jest dostosowana do urządzeń mobilnych i jak przygotować się do zmian, aby zachować swoją widoczność w wyszukiwarce.

Chcesz pozyskać konwertujący ruch z Google?

X

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

+48 18 88 80 240

biuro@intellect.pl

LUB ZOSTAW NAM SWÓJ E-MAIL

ZAPRASZAMY DO NASZEGO BIURA W LIMANOWEJ, KRAKOWIE LUB WARSZAWIE

DZIĘKUJEMY!

SKONTAKTUJEMY SIĘ Z TOBĄ