Nowy serwis internetowy dla Tele-Fonika Kable S.A - case study > Blog Intellect
Wciśnij enter, aby wyszukać
Blog Intellect / Case study  / Nowy serwis internetowy dla Tele-Fonika Kable S.A – case study

Nowy serwis internetowy dla Tele-Fonika Kable S.A – case study

Kilka miesięcy wytężonej pracy kilkuosobowego zespołu Intellect zaowocowało powstaniem nowego serwisu korporacyjno-produktowego dla Grupy Tele-Fonika Kable S.A. Nowa witryna Spółki jest już dostępna on-line, a na naszym blogu przedstawiamy case study tego projektu.

tfk-blog1-29096-68818

Kim jest nasz Klient?

Grupa Tele-Fonika Kable S.A to wiodący europejski producent kabli i przewodów ze stuprocentowym polskim kapitałem. Produkty, które wytwarza firma, znajdują swoich odbiorców w ponad 80 krajach świata, a asortyment Tele-Foniki to obecnie ok. 25 tys. różnych typów kabli i przewodów. W skład Grupy Tele-Fonika Kable wchodzi obecnie 5 spółek handlowych, odpowiadających za dystrybucję jej wyrobów na całym świecie, 6 zakładów produkcyjnych (4 zlokalizowane w Polsce, 1 – w Serbii, 1 – na Ukrainie) oraz Zakład Recyklingu Odpadów Kablowych – również w Polsce.

Analiza przedwdrożeniowa i opracowanie koncepcji działania serwisu

Prace nad nowym serwisem dla Spółki Telefonika Kable S.A. rozpoczęły się od analizy dotychczas funkcjonującego serwisu, potrzeb Klienta związanych z nowym wizerunkiem, komunikacją oraz rozwiązaniami w zakresie udostępnienia rozbudowanego katalogu produktowego firmy. Na tej podstawie wypracowana została szczegółowa specyfikacja funkcjonalna, określona została wielopoziomowa struktura nowego serwisu oraz jego architektura informacji. Dalsze prace skupiły się na stworzeniu prototypu nowej wersji witryny tfkable.com.  Nasz dział UI/UX opracował  w tym zakresie makiety funkcjonalne z szeregiem przemyślanych rozwiązań ułatwiających użytkownikowi poruszanie się po stronie www, wyszukiwanie produktów i uwzględnił realizację kilku równorzędnych celów funkcjonowania serwisu: prezentację informacji o Spółce i jej portfolio produktowego oraz zastosowań oferowanego asortymentu, udostępnienie kontaktu do poszczególnych Spółek przedsiębiorstwa na świecie czy też cele związane z HR – przedstawienie procesu rekrutacyjnego, aktualnych ofert pracy p[raz rekrutacja specjalistów.

tfk-blog2-29096-68818

Nowy design serwisu Telefoniki Kable S.A

Przygotowana kreacja graficzna nowego serwisu łączy elementy klasyczne, typowo korporacyjne oraz nawiązuje do branży elektrotechnicznej. Przejrzysta podzielona na sekcje strona główna serwisu eksponuje w pierwszej kolejności dynamiczny slajder z najważniejszymi aktualnościami związanymi z działalnością korporacji, menu z głównymi kategoriami produktowymi, sekcję z kafelkami obrazującymi szerokie zastosowanie produktów Tele-Foniki oraz interaktywną mapą podkreślającą globalny zasięg Firmy i funkcjonowanie kilka oddziałów handlowych na różnych kontynentach świata.

tfk-blog3-29096-68818

Film korporacyjny zrealizowany dla Telefoniki Kable S.A.

Na potrzeby prezentacji informacji o Spółce Intellect przygotował również kilkuminutowy film korporacyjny. Film skupia się na pokazaniu infrastruktury firmy, a zdjęcie do niego realizowane były w Krakowie, Myśleniach oraz Bydgoszczy.

Zastosowane technologie i zaawansowany moduł produktów

Na potrzeby realizacji witryny tfkable.com został zaprojektowany i wdrożony autorski system Intellect CMS, który pozwala na zaawansowane zarządzanie treścią serwisu z obsługą wersji językowych. Na uwagę zasługuje dedykowany moduł produktów Telefoniki, bazujący na stosowanym przez branże elektrotechniczną standardzie ETIM. Moduł pozwala na zaawansowane zarządzanie produktami, ich import oraz eksport, a także precyzyjne wyszukiwanie dzięki wyszukiwarce z dynamicznymi filtrami.

tfk-blog4-29096-68818

Sławomir Turkiewicz

Client Service Director


Brak komentarzy

Napisz komentarz