Intellect dla Parku Wodnego w Warszawie - case study > Blog Agencji Intellect
Wciśnij enter, aby wyszukać
Blog Agencji Intellect / Realizacje  / Intellect dla Parku Wodnego w Warszawie – case study

Intellect dla Parku Wodnego w Warszawie – case study

Lubimy konkursy! Zwłaszcza takie, które wygrywamy. W taki też sposób udało nam się oczarować nowego Klienta – Mokotowską Fundację Warszawianka, która zarządza znanym w całej stolicy Parku Wodnego, dla którego przez kilka ostatnich miesięcy pracowaliśmy nad realizacją nowego serwisu WWW z systemem rezerwacji on-line. Efekty pracy naszego zespołu możecie zobaczyć pod adresem www.wodnypark.com.pl, a o kulisach całego przedsięwzięcia, wyzwaniach i zastosowanych rozwiązaniach piszemy dziś na naszym firmowym blogu.

1

Marka Wodny Park i zakładane cele

Wodny Park to najpopularniejszy obiekt o charakterze sportowo-rekreacyjnym, którym zarządza Mokotowska Fundacja Warszawianka. Park oferuje aktualnie jedyną pływalnię z basenem olimpijskim w Warszawie i jedną z zaledwie kilku w Polsce. Inne atrakcje Wodnego Parku to także strefa SPA & Wellnes, oferująca masaże i zabiegi pielęgnujące ciało, kilka saun, w tym ruskich, korty do gry w squasha i liczne zajęcia dodatkowe, takie jak aqua aerobic, aqua cycling, czy zajęcia dla seniorów. Właściciel obiektu potrzebował kompletnego opracowania nowego serwisu internetowego Wodnego Parku, prezentującego jego pełną ofertę wraz z dodatkowymi licznymi funkcjonalnościami, m.in. systemu rezerwacji zajęć on-line. Cały projekt został przekazany w ręce naszej agencji za sprawą konkursu na opracowanie layoutu nowej strony www na podstawie ścisłych wytycznych dostępnych w briefie Klienta. Po kilku tygodniach rywalizacji z kilkunastoma agencjami interaktywnymi z całego kraju, nasz projekt okazał się najlepszy – wygraliśmy, a po spotkaniach z Klientem, na których zaplanowaliśmy  szczegółowe cele przedsięwzięcia, rozpoczęły się prace projektowe.

Nowy serwis, nowy wizerunek

Nasz dział strategii oraz UX dokonał w pierwszej kolejności szczegółowej analizy serwisów internetowych konkurencji, aby na tej podstawie móc zaproponować unikalne rozwiązania dla witryny Wodnego Parku. Od samego początku nasza praca w sposób szczególny uwzględniała cele biznesowe stawiane jako priorytet przez Klienta, które następnie usiłowaliśmy skorelować projektowaniem nastawionym na przyjazną nawigację, czytelną architekturę treści oraz obowiązujące w webdesignie trendy. Kluczowe w etapie koncepcyjno-kreatywnym okazały się elementy: prezentacja kompleksowej oferty Wodnego Parku w sposób czytelny i sugestywny, rozbudowana struktura serwisu oraz ułatwienie użytkownikowi poruszanie się po serwisie, a także samym obiekcie – w tym kontekście opracowaliśmy interaktywny plan obiektu. Wypracowany layout to nowoczesny i przejrzysty projekt, który przede wszystkim eksponuje atrakcje oferowane przez Park, tworzy wizerunek obiektu jako przyjaznego, nowoczesnego oraz dynamicznie się rozwijającego oraz pomaga w znalezieniu użytecznego contentu i funkcjonalności – cennika, danych teleadresowych czy wspomnianego systemu rezerwacji.

3

Prace programistyczne – system rezerwacji

Wypracowany projekt graficzny trafił w kolejnym etapie prac w ręce naszych speców z działu IT, którzy w pierwszej kolejności zakodowali szablony graficzne w technologii responsywnej, dostosowując w ten sposób cały serwis do wyświetlania na urządzeniach mobilnych. Dalsze prace polegały na pracach back-endowych oraz wdrożeniu systemu CMS – w tym zakresie wspólnie z Klientem podjęliśmy decyzję o użyciu naszego autorskiego systemu Intellect CMS, którego mogliśmy dostosować w pełni na potrzeby dedykowanych funkcjonalności i modułów, których wymagał Klient. Poza zasadniczymi pracami programistycznymi, nasz dział IT zaprojektował, a następnie dokonał implementacji dwóch ważnych modułów w ramach uruchomionego już serwisu  – interaktywnego planu obiektu oraz rozbudowanego systemu do rezerwacji on-line zajęć i atrakcji oferowanych w ofercie Wodnego Parku. Prace nad wdrożeniem systemu rezerwacji poprzedziła gruntowna analiza wymagań naszego Klienta, m.in. w oparciu o wywiady z pracownikami obiektu oraz specjalistami od marketingu Wodnego Parku, którzy odpowiadali za opracowanie oferty, po to by maksymalnie skutecznie odzwierciedlić ją w ramach tworzonej aplikacji. System został zintegrowany na samym końcu z operatorem płatności internetowych PayU oraz SMS API, aby zwiększyć komfort jego użytkowników. Finalizacja prac nad systemem polegała na wielodniowym testowaniu wdrożonego systemu pod katem wydajności i bezpieczeństwa. Po kilku miesiącach wytężonej pracy specjalistów z kilku działów naszej agencji, udało się pomyślnie zrealizować cały projekt.  W efekcie mieszkańcy Warszawy i wszyscy klienci obiektu mogą już dziś swobodnie korzystać z nowoczesnego serwisu naszego autorstwa podstępnego pod adresem www.wpodnypark.com.pl.

2

 

Sławomir Turkiewicz

Client Service Director w agencji interaktywnej Intellect

Brak komentarzy

Napisz komentarz