Intellect dla AKPA Polska Press - nowa identyfikacja w naszym wykonaniu > Blog Intellect
Wciśnij enter, aby wyszukać
Blog Intellect / Case study  / Intellect dla AKPA Polska Press – nowa identyfikacja w naszym wykonaniu

Intellect dla AKPA Polska Press – nowa identyfikacja w naszym wykonaniu

W ostatnich miesiącach pracowaliśmy dla firmy AKPA Polska Press – największej prywatnej agencji informacyjnej i fotograficznej w kraju, założonej w 1994 r. Naszym zadaniem było opracowanie nowej identyfikacji agencji – kreacja nowego logotypu oraz design serwisu WWW wraz  pracami front-endowymi.  Zobaczcie, jakie były cele naszego Klienta oraz efekty, jakie udało się uzyskać.

1-9781-21586

Kim jest Klient i jakie były cele projektu?

AKPA Polska Press specjalizuje się w dostarczaniu profesjonalnych fotografii ze świata celebrytów, tekstów oraz unikatowych wideoklipów. Agencja jest też wydawcą systemu serwisu TV, z którego korzystają najpopularniejsze dzienniki, tygodniki, dwutygodniki i dodatki telewizyjne w kraju. Jak informuje sam Klient na swojej nowej stronie WWW:

AKPA Polska Press od początku współtworzy polski rynek mediów drukowanych w zakresie dostarczania kompleksowych informacji o programie TV oraz serwisów agencyjnych obejmujących szeroko rozumianą tematykę show-biznesu, a także – pozostaje liderem na rynku mediów elektronicznych w sferze integracji danych do EPG i należy do ścisłej czołówki agencji fotograficznych w Polsce.

Głównym celem projektu było odświeżenie warstwy wizualnej strony WWW – stworzenie nowoczesnej, estetycznej i przyjaznej w nawigacji strony internetowej, która będzie odzwierciedlać wizerunek agencji AKPA jako firmy innowacyjnej, oferującej produkty i usługi najwyższej jakości. Zakres prac dotyczył także opracowania nowej identyfikacji wizualnej – w tym celu zadaniem naszej agencji była realizacja projektu nowego logotypu firmy i materiałów identyfikacyjnych.

Źródłem rebrandingu agencji był jubileusz 20-lecia założenia firmy. AKPA, wchodząc w trzecią dekadę swojej działalności, potrzebowała nowego wizerunku, który będzie wykorzystywany do firmowania usługi produktów agencji oraz w komunikacji z jej partnerami.

Efekty współpracy

Prace nad nowym logotypem i designem na potrzeby strony WWW trwały kilka miesięcy. W pierwszej kolejności nasi specjaliści z działu strategii i kreacji opracowali projekt nowego logotypu. Ideą do jego kreacji było połączenie motywów: znaku „PLAY” (jako symbolu nowych mediów), a także znaku gwiazdy, co w założeniu miało konotować wartości związane z obszarem tematycznym, którym zajmuje się agencja (życie celebrytów i świat show biznesu). Elementy symboliczne zostały połączone z nowoczesną typografią, by docelowo wypracować unikalny znak, kojarzony z branżą i domeną naszego Klienta.

logo-9781-21575Kolejny etap prac dotyczył stworzenia unikalnych layoutów graficznych na potrzeby nowego serwisu WWW. W pierwszej kolejności stworzyliśmy prototypy nowego serwisu – staraliśmy się pogodzić obowiązujące standardy w zakresie UX z maksymalną łatwością w zakresie wyszukiwania produktów AKPA – a więc multimedialnego contentu. To właśnie uniwersalna wyszukiwarka treści w serwisie wraz z funkcjami sprzedażowymi, stanowiły core projektu. Z tego też względu sekcja z wyszukiwarką jest najbardziej wyeksponowanym elementem nowej witryny – w prosty i przejrzysty sposób użytkownik może wyszukać docelowy content po słowie kluczowych i typie materiału.

W oparciu o zrealizowane makiety funkcjonalne opracowaliśmy nowy layout graficzny – wykorzystaliśmy w tym celu kolorystykę nawiązującą do nowego logo, nowoczesną typografię i motywy graficzne, kojarzone z branżą naszego Klienta.  Strona główna poza samą wyszukiwarką eksponuje  najnowsze treści multimedialne (teksty, zdjęcia i filmy), a także kilka istotnych elementów sprzedażowych i informacyjnych.

mockup1-9781-21586

Wypracowane projekty graficzne zostały w końcowym etapie zakodowane przez naszych front-end developerów przy użyciu najnowszych technologii: HTML5, CSS3, Java Script, w technologii resposnywnej i zgodnie ze standardem składni SASS. Nowy serwis jest dostepny online pod adresem  www.akpa.pl

 

Spodobała się nasza praca? Myślisz o rebrandingu swojej marki lub firmy? Skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta i porozmawiajmy o szczegółach Twojego projektu:

www.intellect.pl 

e-mail: biuro@intellect.pl

tel.:+48 (18) 88 80 240

 

Sławomir Turkiewicz

Client Service Director


Brak komentarzy

Napisz komentarz