Strona internetowa dla Galerii Trzy Korony. Case study. > Blog Agencji Intellect
Wciśnij enter, aby wyszukać
Blog Agencji Intellect / Realizacje  / Strona internetowa dla Galerii Trzy Korony. Case study.
galeria 3 korony grafika tytułowa

Strona internetowa dla Galerii Trzy Korony. Case study.

Dla Galerii Trzy Korony w Nowym Sączu zaprojektowaliśmy nowoczesną, funkcjonalną i przyjazną w obsłudze stronę internetową. W case study prezentujemy, z jakimi wyzwaniami przyszło nam się zmierzyć, jakie były główne cele i złożenia projektu, a także zdradzamy kulisy powstawania nowej odsłony strony. Zapraszamy!

galeria 3 korony grafika tytułowa

Cele i założenia projektu – czyli z jakimi wyzwaniami przyszło nam się zmierzyć

Dotychczasowa strona www Galerii Trzy Korony, była bardzo prosta, posiadała niewiele funkcjonalności i nie była zbyt reprezentatywna. Wraz z nieustannym rozwojem galerii, właściciel zdecydował, że przyszedł czas na nową stronę internetową, która będzie stanowić jej odpowiednią wizytówkę. Strona www powinna spełniać następujące cele:

  • nowoczesna prezentacja oferty handlowej – listy sklepów i obiektów dostępnych w galerii, z podziałem na różne kategorie i branże
  • udostępnienie łatwego i intuicyjnego wyszukiwania kontaktu do poszczególnych sklepów i obiektów zlokalizowanych w galerii
  • prezentacja aktualnych promocji poszczególnych najemców galerii
  • prezentacja aktualnych wydarzeń i aktualności związanych z bieżącą działalnością galerii
  • budowa wizerunku Galerii Trzy Korony, jako miejsca przyjaznego rodzinie – łączącego ofertę sklepową i rozrywkową dla klienta w każdym wieku

strona www galerii

Co zrobiliśmy i jak wyglądały poszczególne etapy współpracy

Po zapoznaniu się z głównymi celami projektu, przystąpiliśmy do prac analityczno – koncepcyjnych obejmujących ustalenie listy potrzeb, zapoznanie się z wyróżnikami galerii, grupą docelową, ofertą oraz konkurencją. Na podstawie zdobytych informacji opracowaliśmy architekturę informacji nowej strony www wraz z analizą SEO.

projekt graficzny strony

W kolejnym etapie wykonaliśmy projekt graficzny, w pełni dostosowany do urządzeń mobilnych. Opracowaliśmy kreację strony głównej oraz podstron, a także przygotowaliśmy plany poszczególnych pięter (do zakładki PLAN) i następnie zaimplementowaliśmy je na stronę wraz z wyszukiwarką lokali.

plan galerii

Kolejno przystąpiliśmy do realizacji prac programistycznych. Strona została oparta o silnik WordPress. W ramach powierzonych nam pac wykonaliśmy konfigurację modułów i funkcjonalności strony. Wśród nich znalazły się m.in.: aktualności, promocje, logotypy najemców czy mapa Google z lokalizacją Galerii Trzy Korony.

Wdrożone moduły oraz wdrożenie systemu CMS WordPress umożliwiają administratorowi systemy samodzielną możliwość edycji ich zawartości.

Moduł wpisów

Pozwala na dodawanie i edycję kategorii oraz treści wydarzeń i promocji.

Moduł lokali

Umożliwia dodawanie i edycję kategorii, wizytówek oraz edycję nazwy punktów aktywnych na interaktywnym planie Galerii.

Strony statyczne

Pozwala na dodawanie i edycję podstron.

Moduł formularza kontaktowego

Umożliwia definiowanie nazwy skrzynki odbiorczej oraz serwera poczty e-mail.

Moduł map Google

Pozwala na szybkie i komfortowe  lokalizowanie galerii za pośrednictwem interaktywnych map.

Równolegle stworzyliśmy dedykowaną wyszukiwarkę najemców na interaktywnym planie Galerii – nasza praca polegała na zaprojektowaniu i wdrożeniu narzędzia. Wyszukiwarka pozwala łatwo odnaleźć interesujący klienta sklep lub obiekt mieszący się w galerii poprzez tradycyjne wyszukiwanie tekstowe lub interaktywną wyszukiwarkę na planie Galerii. Warto również wspomnieć, że w nowym projekcie, podstrona każdego z najemców stanowi całościowy profil sklepu/obiektu, zawierający zdjęcia, filmy, opis, logotyp, dane kontaktowe czy dokładną lokalizację w Galerii.

plan galerii

Po zakończeniu prac programistycznych, przystąpiliśmy do realizacji ostatnich działań. Objęły one kompleksową optymalizację SEO strony www, mającą na celu zapewnić odpowiednią widoczność w wynikach wyszukiwania. Wprowadziliśmy również treści do strony, tj. baza sklepów/obiektów czy ostatnie aktualności i promocje. Następnie rozpoczęliśmy testowanie strony, a po jego pomyślnym zakończeniu, wykonaliśmy instalację serwisu na docelowej domenie.

podstrona wydarzeń

Strona Galerii została wykonana w dwóch wersjach językowych – polskiej oraz angielskiej. Wiązało się to z instalacją i konfiguracją wtyczki do obsługi wersji językowych, a także wprowadzeniem struktury podstron w wersji anglojęzycznej. Strona www dla Galerii Trzy Korony objęta jest dwuletnią gwarancją, w trakcie której służymy pełnym wsparciem i doradztwem technicznym.

podstrona rozrywek

Czas na podsumowanie – przyglądamy się efektom

Nowa strona www Galerii Trzy Korony spełnia wszystkie cele i wymagania założone na początku realizacji projektu. Serwis jest nowoczesny, przejrzysty, posiada czytelną architekturę treści oraz intuicyjną i przyjazną nawigację, przez co pozwala klientowi bez problemu odnaleźć to, czego szuka.

Strona zawiera kompleksowe informacje o obiekcie, najemcach, udogodnieniach, wydarzeniach oraz promocjach. Posiada interaktywny plan Galerii, który sprawia, że poruszanie się po niej jest niezwykle łatwe i przyjemne. Nowy projekt strony został wykonany zgodnie z najnowszymi trendami, nie zapominając jednocześnie o bogatych funkcjonalnościach. Serwis jest zatem najlepszą wizytówką Galerii – podkreśla jej bogatą ofertę sklepową, przyjazną atmosferę oraz liczne atrakcje dla każdej grupy wiekowej klientów i tym samym zachęca do jej odwiedzin.

Anna Kaleta

Product Marketing Manager

Brak komentarzy

Napisz komentarz