Wciśnij enter, aby wyszukać

E-mail marketing

E-mail marketing to wciąż jedna z ważniejszych gałęzi marketingu – zwłaszcza w przypadku rynku e-commerce. Chociaż stajemy się coraz bardziej odporni na reklamę w naszych skrzynkach odbiorczych, to dobrze dobrana wiadomość, indywidualna forma przekazu oraz spersonalizowany komunikat sprawiają, że e-mail marketing to wciąż potężne narzędzie komunikacji marki. W tym dziale znajdziecie artykuły na temat tego, w jakich branżach warto postawić na e-mail marketing, jakie pozytywne skutki może on przynieść, jak budować bazę maili, co robić, aby odbiorcy nie traktowali wiadomości jako spamu i w jaki sposób działać, aby ta forma promocji pozwoliła osiągnąć jak najlepsze efekty.

E-mail marketing
Nowe formy email marketingu, które zwiększą sprzedaż w Twoim e-sklepie

Stosujesz e-mail marketing, aby zwiększyć ruch w Twoim e-sklepie i osiągnąć lepszą konwersję? Hurtowo wysyłasz newslettery do swoich subskrybentów, aby poinformować ich o oferowanych  promocjach czy nowościach? Spróbuj czegoś nowego – poznaj innowacyjne formy mailingu z automatyczną, dynamiczną i personalizowaną treścią, które z pewnością wyróżnią Twój newsletter pośród innych.

Chcesz dotrzeć reklamą przez pocztę elektroniczną?

X

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

+48 18 88 80 240

biuro@intellect.pl

LUB ZOSTAW NAM SWÓJ E-MAIL

ZAPRASZAMY DO NASZEGO BIURA W LIMANOWEJ, KRAKOWIE LUB WARSZAWIE

DZIĘKUJEMY!

SKONTAKTUJEMY SIĘ Z TOBĄ