E-mail marketing > Blog Agencji Intellect
Wciśnij enter, aby wyszukać

E-mail marketing

E-mail marketing to wciąż jedna z ważniejszych gałęzi marketingu – zwłaszcza w przypadku rynku e-commerce. Chociaż stajemy się coraz bardziej odporni na reklamę w naszych skrzynkach odbiorczych, to dobrze dobrana wiadomość, indywidualna forma przekazu oraz spersonalizowany komunikat sprawiają, że e-mail marketing to wciąż potężne narzędzie komunikacji marki. W tym dziale znajdziecie artykuły na temat tego, w jakich branżach warto postawić na e-mail marketing, jakie pozytywne skutki może on przynieść, jak budować bazę maili, co robić, aby odbiorcy nie traktowali wiadomości jako spamu i w jaki sposób działać, aby ta forma promocji pozwoliła osiągnąć jak najlepsze efekty.

Czym jest omnichannel?
Branding, Content marketing, E-mail marketing, Social Media, Wideo Marketing
Omnichannel – czym jest i jak działa?

Często mawia się, że „klient płaci i wymaga”. Wymagania klientów zaś w ostatnich latach znacznie wzrosły – i wciąż wzrastają, wraz z rozwojem nowoczesnych technologii oraz coraz większą konkurencją na rynku dóbr i usług. Dziś konsumenci oczekują nie tylko towarów wysokiej jakości, odpowiadających na ich potrzeby, ale też możliwości dokonania zakupu różnymi drogami, informacji o produktach, szybkiej dostawy, łatwego kontaktu ze sprzedającym oraz spersonalizowanych ofert. Strategia „omnichannel” wykształciła się właśnie w odpowiedzi na te oczekiwania.

Trendy w digital marketingu w 2019 roku - infografika
Branding, Content marketing, E-commerce, E-mail marketing, SEO/SEM, Social Media, Wideo Marketing
Co nowego w świecie marketingu internetowego? Poznaj 10 najważniejszych trendów digital marketingu w 2019 roku!

Świat marketingu nieustannie się zmienia. Nowe technologie serwują efektywne metody pozyskiwania klientów, z kolei oni, ci klienci stają się coraz bardziej świadomi i wymagający. Aby wciąż być na topie, marki muszą nieustannie śledzić zmieniające się trendy i implementować je do swoich strategii komunikacji. Poznajcie 10 trendów, które będą wyznaczać przyszłość w digital marketingu.  

E-mail marketing
Nowe formy email marketingu, które zwiększą sprzedaż w Twoim e-sklepie

Stosujesz e-mail marketing, aby zwiększyć ruch w Twoim e-sklepie i osiągnąć lepszą konwersję? Hurtowo wysyłasz newslettery do swoich subskrybentów, aby poinformować ich o oferowanych  promocjach czy nowościach? Spróbuj czegoś nowego – poznaj innowacyjne formy mailingu z automatyczną, dynamiczną i personalizowaną treścią, które z pewnością wyróżnią Twój newsletter pośród innych.