E-commerce > Blog Agencji Intellect
Wciśnij enter, aby wyszukać

E-commerce

Sklepy internetowe to dla nas codzienność – od małych biznesów lokalnych, po wielkich graczy rynku e-commerce. Jako agencja dbamy o to, by tworzone przez nas sklepy były nie tylko funkcjonalne i intuicyjne w obsłudze, lecz również atrakcyjne wizualnie i zachęcające do zakupów. W tej kategorii zebraliśmy najciekawsze artykuły z branży e-commerce – tak samego tworzenia sklepów, nowości i najciekawszych funkcjonalności, jak i skutecznego wykorzystania marketing automation i remarketingu. Dowiedz się, jak stworzyć skuteczny sklep online, jakie metody marketingu internetowego wybrać do działań e-commerce oraz jak skutecznie analizować zachowania Twoich klientów w sklepie. Poznaj nasze metody na zwiększenie przychodów Twojego biznesu on-line!

Trendy w digital marketingu w 2019 roku - infografika
Branding, Content marketing, E-commerce, E-mail marketing, SEO/SEM, Social Media, Wideo Marketing
Co nowego w świecie marketingu internetowego? Poznaj 10 najważniejszych trendów digital marketingu w 2019 roku!

Świat marketingu nieustannie się zmienia. Nowe technologie serwują efektywne metody pozyskiwania klientów, z kolei oni, ci klienci stają się coraz bardziej świadomi i wymagający. Aby wciąż być na topie, marki muszą nieustannie śledzić zmieniające się trendy i implementować je do swoich strategii komunikacji. Poznajcie 10 trendów, które będą wyznaczać przyszłość w digital marketingu.  

Case study Cama Shopping
E-commerce
Start w branży e – commerce. Case study wdrożenia sklepu internetowego camashopping.com

Przedstawiamy Wam nasz najnowszy projekt e – commerce’owy – sklep internetowy z damską odzieżą camashopping.com. Do realizacji podeszliśmy kompleksowo – zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy witrynę sklepową, opracowaliśmy identyfikację wizualną, a także niezbędną dokumentację do startu w branży e – commerce. Jak wyglądała nasza praca i czy udało nam się spełnić oczekiwania Klienta? – sprawdźcie koniecznie!

Black Friday - Czarny Piątek
E-commerce
Zakupowe szaleństwo, czyli czym jest Black Friday / Czarny Piątek?

Black Friday, mimo że ma czarny kolor w nazwie, nie jest tak złowieszczy i mroczny, jak mogłoby się wydawać. Wprost przeciwnie, dla wielu – szczególnie osób kochających zakupy – ten dzień jest równie wyczekiwany jak Mikołaj czy pierwsza gwiazdka. Natomiast dla marketerów, odpowiadających za akcje promocyjne, to nie tylko święto i okazja do udanych zakupów, ale także marketingowy test sprawnościowy. W tym artykule przyjrzeliśmy się bliżej genezie Czarnego Piątku, rosnącej popularności tego święta w naszym kraju oraz wynikom pracy marketingowców. Zapraszamy!

Platforma Intellect Carsharing
Case studies, E-commerce, Software house
Platforma carsharingowa Intellect, czyli program nie tylko dla wypożyczalni samochodów – CASE STUDY

Carsharing to stosunkowo nowa usługa na naszym rynku, która staje się coraz popularniejsza i zyskuje sporą grupę zwolenników, szczególnie w dużych polskich miastach jak Warszawa, Poznań czy Łódź. Trudno się temu dziwić – usługa wypożyczania pojazdów wpisuje się w obecne trendy ekonomii współdzielenia i posiada szereg zalet. Nie mogliśmy pozostać wobec tego obojętni, dlatego stworzyliśmy platformę Intellect Carsharing – czyli kompleksowy i uniwersalny system do zarządzania carsharingiem w wypożyczalniach pojazdów. Kilkumiesięczną pracę nad projektem prowadził multidyscyplinarny zespół naszych specjalistów, którzy zadbali o każdy najmniejszy szczegół. Zapraszamy do zapoznania się z kulisami realizacji – prezentujemy założenia, przebieg prac oraz efekty wdrożenia. Miłej lektury! 

Infografika prezentująca zakupy na smartfonie
E-commerce
Nowe trendy w e-commerce w 2018 roku. Sprawdź, o co powinieneś zadbać, prowadząc sklep internetowy!

Świat e-commerce nieustannie się zmienia. Każdego dnia powstają nowe sklepy internetowe, a dotychczasowe prześcigają się w dostarczaniu rozwiązań bardziej przyjaznych dla konsumenta. Jakie trendy dominują w 2018 roku? Jakie nowe rozwiązania pojawiają się na rynku handlu online? Dowiedz się, na co powinieneś zwrócić uwagę, jeśli prowadzisz sklep internetowy!

E-commerce
Przygotuj swój sklep internetowy na Święta!

Z badań rynkowych jednoznacznie wynika, że polscy konsumenci z roku na rok już nie tylko coraz częściej planują, ale i finalizują zakupy świąteczne poprzez kanał internetowy – tak jest często wygodniej i szybciej, bo możemy m.in. uniknąć tłoku i długich kolejek w centrach handlowych w tym gorącu okresie. Trend ten uwidacznia się również bardzo dobrze z perspektywy samych sprzedających – gorączka świątecznych zakupów i wydarzenia takie jak Black Friday (w tym roku przypada na 24 listopada) potrafią na ogół wygenerować o kilkadziesiąt procent wyższą sprzedaż w stosunku do pozostałych okresów w roku. Dlatego też właściciele e-commerce’ów powinni zrobić wszystko, aby wykorzystać tę handlową szansę jak najlepiej. Na naszym blogu znajdziecie więc dziś garść porad, które pozwolą skutecznie przygotować wasze sklepy internetowe do świątecznych żniw.

E-commerce
GIODO zmienia się w RODO. Sprawdź, co to oznacza dla twojego sklepu internetowego.

W maju 2018 roku GIODO zmieni się w RODO. Dla wszystkich administratorów danych osobowych, a więc m.in. właścicieli serwisów i usług internetowych, oznacza to konieczność dostosowania się do nowych standardów prawnych. W przypadku niedostosowania się do nowych zasad, grożą nam wysokie kary finansowe. Dlatego też dziś na firmowym blogu piszemy o przyczynach tych zmian oraz najważniejszych celach i konsekwencjach RODO dla przedsiębiorców internetowych.

E-commerce
Przygotuj się do realizacji projektu e-commerce – brief na sklep internetowy

Każdy projekt internetowy wymaga odpowiedniego przygotowania i opracowania merytorycznego briefu, który sprecyzuje nasze cele, wymagania oraz potrzeby. Na tej podstawie firma wdrożeniowa opracuje strategię działań, dobierze optymalne rozwiązania oraz przedstawi kosztorys prac. Oczekując dobrej i trafiającej w nasze oczekiwania oferty, musimy przygotować jak najlepszy opis wymagań dla planowanego przedsięwzięcia, dlatego w dzisiejszym artykule staramy się zebrać w jednym miejscu najważniejsze pytania, które z pewnością zada Ci agencja interaktywna bądź software house, któremu chcesz powierzyć swój e-commerce’owy projekt.

E-commerce
Daj znak że jesteś! Czyli o tym, jak zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym.

Taka sytuacja: w twojej głowie zrodził się pomysł na sklep internetowy. Znalazłeś niszę na rynku, znalazłeś dostawców, masz już całe zaplecze, wręcz czujesz już zapach pieniędzy, jakie płyną do Ciebie szerokim strumieniem. Przez dwa miesiące, szukasz agencji marketingowej, która będzie godna Twojego zaufania oraz pozwoli Ci stworzyć to, co widzisz pod powiekami każdego wieczoru, kiedy zamykasz oczy. Za kolejne dwa miesiące Twojej ciężkiej pracy, za trzy myszki rzucone o ścianę przez grafika, za dwie zepsute klawiatury programisty oraz za cztery litry potu z czoła Twojego Accounta – JEST! Powstał idealny, świeżutki, pachnący sklep internetowy! Następuje magiczne podpięcie pod domenę, przy akompaniamencie strzelających korków szampana, iiii…. No właśnie… nic. Ruch na sklepie niby  jest, ale dziwnym trafem, nie taki jak oczekiwałeś i nie taki jak wynikał Twoich kalkulacji. Co dalej? Nie łam się, początki zawsze są trudne. Teraz wszystko w Twoich rękach. Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak trafić do potencjalnych Klientów i jak utrzymać ich uwagę.