Wciśnij enter, aby wyszukać

Branding

Branding, czyli budowanie świadomości marki, jest kluczową metodą kreowania pozytywnego wizerunku marki, a tym samym sposobem na dotarcie do nowych konsumentów i zapewnieniu sobie lojalności dotychczasowych. W tym dziale wyjaśniamy, dlaczego budowanie świadomego i zaplanowanego wizerunku jest tak ważne oraz pokazujemy, jakie kroki należy podjąć, by go utrzymać. Podpowiemy, jak połączyć działania na wielu polach (tak online, jak i offline), aby zwiększyć zasięg brandu i zbudować pozytywny jego wizerunek. Wskażemy także pułapki, jakich należy się wystrzegać.

Branding
Rebranding czy repozycjonowanie? Poznaj różnicę

Błędy, które pogarszają wizerunek marki w oczach klientów, spadek zainteresowania wokół brandu i wreszcie niski poziom sprzedaży – istnieje wiele powodów, przez które przedsiębiorcy decydują się na zmianę wizerunku firm czy marek.

Chcesz zbudować wizerunek swojej marki?

X

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

+48 18 88 80 240

biuro@intellect.pl

LUB ZOSTAW NAM SWÓJ E-MAIL

ZAPRASZAMY DO NASZEGO BIURA W LIMANOWEJ, KRAKOWIE LUB WARSZAWIE

DZIĘKUJEMY!

SKONTAKTUJEMY SIĘ Z TOBĄ