Branding > Blog Agencji Intellect
Wciśnij enter, aby wyszukać

Branding

Branding, czyli budowanie świadomości marki, jest kluczową metodą kreowania pozytywnego wizerunku marki, a tym samym sposobem na dotarcie do nowych konsumentów i zapewnieniu sobie lojalności dotychczasowych. W tym dziale wyjaśniamy, dlaczego budowanie świadomego i zaplanowanego wizerunku jest tak ważne oraz pokazujemy, jakie kroki należy podjąć, by go utrzymać. Podpowiemy, jak połączyć działania na wielu polach (tak online, jak i offline), aby zwiększyć zasięg brandu i zbudować pozytywny jego wizerunek. Wskażemy także pułapki, jakich należy się wystrzegać.
Branding
Rebranding czy repozycjonowanie? Poznaj różnicę

Błędy, które pogarszają wizerunek marki w oczach klientów, spadek zainteresowania wokół brandu i wreszcie niski poziom sprzedaży – istnieje wiele powodów, przez które przedsiębiorcy decydują się na zmianę wizerunku firm czy marek.