Branding > Blog Agencji Intellect
Wciśnij enter, aby wyszukać

Branding

Branding, czyli budowanie świadomości marki, jest kluczową metodą kreowania pozytywnego wizerunku marki, a tym samym sposobem na dotarcie do nowych konsumentów i zapewnieniu sobie lojalności dotychczasowych. W tym dziale wyjaśniamy, dlaczego budowanie świadomego i zaplanowanego wizerunku jest tak ważne oraz pokazujemy, jakie kroki należy podjąć, by go utrzymać. Podpowiemy, jak połączyć działania na wielu polach (tak online, jak i offline), aby zwiększyć zasięg brandu i zbudować pozytywny jego wizerunek. Wskażemy także pułapki, jakich należy się wystrzegać.

naming oraz branding dla piekarni i masarni
Branding
Naming oraz branding dla piekarni i masarni w markecie L’eclerc

Dla piekarni oraz masarni w otwierającym się w Jarosławiu markecie L’eclerc stworzyliśmy naming wraz z kreacją graficzną logotypu. Jak wyglądała nasza pracy przy projekcie? Z jakimi wyzwaniami przyszło nam się zmierzyć? Oraz najważniejsze – czy udało nam się spełnić oczekiwania Klienta? Zapraszamy do lektury!

Czym jest omnichannel?
Branding, Content marketing, E-mail marketing, Social Media, Wideo Marketing
Omnichannel – czym jest i jak działa?

Często mawia się, że „klient płaci i wymaga”. Wymagania klientów zaś w ostatnich latach znacznie wzrosły – i wciąż wzrastają, wraz z rozwojem nowoczesnych technologii oraz coraz większą konkurencją na rynku dóbr i usług. Dziś konsumenci oczekują nie tylko towarów wysokiej jakości, odpowiadających na ich potrzeby, ale też możliwości dokonania zakupu różnymi drogami, informacji o produktach, szybkiej dostawy, łatwego kontaktu ze sprzedającym oraz spersonalizowanych ofert. Strategia „omnichannel” wykształciła się właśnie w odpowiedzi na te oczekiwania.

Trendy w digital marketingu w 2019 roku - infografika
Branding, Content marketing, E-commerce, E-mail marketing, SEO/SEM, Social Media, Wideo Marketing
Co nowego w świecie marketingu internetowego? Poznaj 10 najważniejszych trendów digital marketingu w 2019 roku!

Świat marketingu nieustannie się zmienia. Nowe technologie serwują efektywne metody pozyskiwania klientów, z kolei oni, ci klienci stają się coraz bardziej świadomi i wymagający. Aby wciąż być na topie, marki muszą nieustannie śledzić zmieniające się trendy i implementować je do swoich strategii komunikacji. Poznajcie 10 trendów, które będą wyznaczać przyszłość w digital marketingu.  

strategia oraz branding dla excellence - grafika tytułowa
Branding
Strategia oraz branding dla marki ‚I am BIO’

Ostatnie miesiące zaowocowały w kolejną ciekawą współpracę, tym razem z jednym z największych w Polsce producentów syropów w Polsce, firmą Excellence. Marka postanowiła wprowadzić na rynek nową linię ekologicznych i certyfikowanych produktów, w związku z czym powierzyła nam opracowanie kompleksowej strategii oraz brandingu dla nowych bio produktów. W case study prezentujemy, jak wyglądały poszczególne etapy naszej pracy przy tworzeniu koncepcji marki oraz ich efekty. 

Branding
Rebranding czy repozycjonowanie? Poznaj różnicę

Błędy, które pogarszają wizerunek marki w oczach klientów, spadek zainteresowania wokół brandu i wreszcie niski poziom sprzedaży – istnieje wiele powodów, przez które przedsiębiorcy decydują się na zmianę wizerunku firm czy marek.