Branding > Blog Agencji Intellect
Wciśnij enter, aby wyszukać

Branding

Branding, czyli budowanie świadomości marki, jest kluczową metodą kreowania pozytywnego wizerunku marki, a tym samym sposobem na dotarcie do nowych konsumentów i zapewnieniu sobie lojalności dotychczasowych. W tym dziale wyjaśniamy, dlaczego budowanie świadomego i zaplanowanego wizerunku jest tak ważne oraz pokazujemy, jakie kroki należy podjąć, by go utrzymać. Podpowiemy, jak połączyć działania na wielu polach (tak online, jak i offline), aby zwiększyć zasięg brandu i zbudować pozytywny jego wizerunek. Wskażemy także pułapki, jakich należy się wystrzegać.
Trendy w digital marketingu w 2019 roku - infografika
Branding, Content marketing, E-commerce, E-mail marketing, SEO/SEM, Social Media, Wideo Marketing
Co nowego w świecie marketingu internetowego? Poznaj 10 najważniejszych trendów digital marketingu w 2019 roku!

Świat marketingu nieustannie się zmienia. Nowe technologie serwują efektywne metody pozyskiwania klientów, z kolei oni, ci klienci stają się coraz bardziej świadomi i wymagający. Aby wciąż być na topie, marki muszą nieustannie śledzić zmieniające się trendy i implementować je do swoich strategii komunikacji. Poznajcie 10 trendów, które będą wyznaczać przyszłość w digital marketingu.  

Branding
Rebranding czy repozycjonowanie? Poznaj różnicę

Błędy, które pogarszają wizerunek marki w oczach klientów, spadek zainteresowania wokół brandu i wreszcie niski poziom sprzedaży – istnieje wiele powodów, przez które przedsiębiorcy decydują się na zmianę wizerunku firm czy marek.