Wciśnij enter, aby wyszukać

Agencyjny Lifestyle

Agencja interaktywna to przede wszystkim ludzie. W naszym przypadku zgrany zespół specjalistów, którzy swoją pasję i doświadczenie przekuwają nie tylko w skuteczne działania, ale też w przyjazną atmosferę współpracy i wsparcia. Chcemy, abyście mogli bardziej nas poznać! 🙂 W tym dziale zamieszczamy informacje o zespole, codziennym życiu agencji i ważnych dla nas wydarzeniach. Dowiecie się też, jak wygląda praca w agencji Intellect. Jednak w firmie nie tylko pracujemy, ale też wspólnie się bawimy! Spotykamy się często przy emocjonujących rozgrywkach w piłkarzyki, sprawdzamy grę zespołową na paintballu, chodzimy razem w góry, urządzamy grille oraz chętnie po prostu spędzamy ze sobą czas po pracy czy przy takich okazjach, jak Wigilia. Poznaj bliżej zespół tworzący Intellect i dowiedz się, jak wygląda agencyjny lifestyle!

Crowdfunding na przykładzie Scroot
Agencyjny lifestyle
Crowdfunding na przykładzie SCROOT

SCROOT, czyli wypożyczalnia skuterów miejskich, to nowatorska usługa, dzięki której poruszanie się po zatłoczonej przestrzeni Warszawy stało się szybkie i komfortowe. Rok temu zespół Intellect we współpracy z Navifleet, miał przyjemność zrealizować w całości ten scooter-sharingowy system, działający w oparciu o aplikację mobilną. Dziś SCROOT liczy 37 skuterów,  dynamicznie się rozwija i chce podbijać kolejne rynki. Pomóżmy im zrealizować ten cel!

Agencyjny lifestyle
Pączki, faworki i przepisy – czego szukamy w sieci w Tłusty Czwartek?

Lubicie Tłusty Czwartek? My bardzo! W dzisiejszym wpisie znajdziecie dwie rzeczy, które szczerze uwielbiamy: pączki oraz garść analiz. Sprawdźcie, jak świętujemy Tłusty Czwartek w Agencji Interaktywnej Intellect i przekonajcie się, czego dziś szukają w sieci internauci.

Agencyjny lifestyle
Czym zajmuje się agencja interaktywna?

Większości z nas agencja interaktywna kojarzy się z witrynami internetowymi. I słusznie, gdyż podstawowymi usługami wykonywanymi przez tego typu firmy, jest właśnie tworzenie stron www, jak również ich promocja, czyli prowadzenie marketingu internetowego w oparciu o potrzeby klienta. Poprzez łączenie tych dwóch elementów agencja interaktywna dąży do realizacji swojego głównego celu: zapewnienia klientowi spójnej i skutecznej komunikacji z grupą odbiorców. Brzmi skomplikowanie? Wyjaśnijmy zatem, czym zajmuje się agencja interaktywna, a wszystko stanie się jasne.

Agencyjny lifestyle
Agencja interaktywna to ludzie. Kto pracuje nad sukcesem Twojego projektu internetowego?

Jakiś czas temu pisaliśmy o zasadach tworzenia wartościowych briefów projektowych, a także o skutecznych sposobach zbierania wymagań biznesowych. Dobry brief i specyfikacja to z całą pewnością fundament każdego przedsięwzięcia IT czy marketingowego, jednak bez odpowiedniego zespołu projektowego nawet najlepiej dopracowany plan działania nie pomoże w realizacji finalnego produktu zgodnego z założonymi celami. Co to znaczy odpowiedni zespół projektowy? Przede wszystkim zgrany, doświadczony i posiadający specjalistów z różnymi kompetencjami, które wymagane są przy tworzeniu profesjonalnych produktów digitalowych. Z naszego dzisiejszego wpisu dowiecie się więc, jaki jest typowy skład takiego zespołu projektowego i za co odpowiadają poszczególni specjaliści lub działy w agencji interaktywnej.

Agencyjny lifestyle
Start-up Bartosza Michałka – iniJOB.com – rusza z akcją crowdfundingową! W planach ekspansja zagraniczna

Od 11 kwietnia każdy może stać się współwłaścicielem portalu iniJOB – unikalnego serwisu społecznościowego, który pozwala pracownikom wpływać pozytywnie na ich miejsce pracy. Na com rusza właśnie pierwsza emisja akcji spółki. Dzięki finansowaniu pozyskanemu z emisji iniJOB planuje stworzenie anglojęzycznej wersji serwisu, ekspansję na rynki zagraniczne i uruchomienie nowych funkcjonalności. Inwestycja w iniJOB jest wyjątkowa, bo każdy akcjonariusz może łatwo wpłynąć na wzrost wartości spółki. Wystarczy, że będzie promował ją wśród potencjalnych użytkowników i pracodawców.

Agencyjny lifestyle
Koniec Flasha już coraz bliżej?

Kolejny etap na drodze do całkowitego wyeliminowania Flasha pośród technologii webowych rozpocznie się już w grudniu i ma związek z planowanym wprowadzeniem przez Google nowej wersji przeglądarki Chrome 55. Przeczytaj nasz artykuł, poznaj przyczyny aktualizacji, które wprowadza Google oraz zareaguj, zanim Flash,  z którego być może korzysta Twoja strona internetowa, przestanie być całkowicie dostępny.

Agencyjny lifestyle
Określ swoje cele biznesowe i zacznij projekt www

Niezależnie od tego, jaki projekt webowy chcemy zrealizować, czy będzie to kampania online, wdrożenie systemu klasy CRM, czy też realizacja portalu internetowego, każdy z tych projektów – siłą rzeczy – ma realizować określone cele biznesowe – np. sprzedażowe, wizerunkowe, komunikacyjne. Projekty robione są „po coś” – decyzja o zainwestowaniu kapitału przedsiębiorstw w daną inwestycję musi wynikać z istnienia wyraźnej potrzeby biznesowej. Żeby agencja, software house czy każdy inny wykonawca projektu mógł go skutecznie zrealizować, jasne określenie i zakomunikowane celu biznesowego już na samym początku współpracy jest  niezbędne i staje się fundamentem dalszych działań. Okazuje się jednak, że w praktyce wcale nie jest to takie oczywiste i łatwe.

Agencyjny lifestyle
Jak kakao DecoMorreno stało się hitem internetu?

Odpowiedzcie sobie sami – czy kiedykolwiek zwątpiliście w pomysłowość internautów? Czy kiedykolwiek stwierdziliście, że w Internecie już nic Was nie zaskoczy? Jeżeli tak, to ostatnia akcja z kakao DecoMorreno naszego klienta Maspex Wadowice, powinna Was skłonić do refleksji.

Agencyjny lifestyle
Myślisz o własnym startupie? Zacznij od MVP!

Planujesz własny start-up w sieci i zastawiasz się, od czego zacząć, kto może Ci w tym pomóc i jak  od A do Z zaplanować swój projekt? Warto uczyć się od największych, a Ci wskazują jasno, że oferowanie jednej kluczowej wartości czy funkcjonalności oraz stopniowe rozwijanie swojego produktu to metoda, która może przynieść Ci największe korzyści, a przy tym bezpieczeństwo biznesowe. O czym więc dowiesz się z dzisiejszego artykułu na blogu Dzień w Agencji? O strategii tzw. MVP, czyli budowaniu produktu o minimalnej wartości.

POTRZEBUJESZ POMOCY SPECJALISTY?

X

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

+48 18 88 80 240

biuro@intellect.pl

LUB ZOSTAW NAM SWÓJ E-MAIL

ZAPRASZAMY DO NASZEGO BIURA W LIMANOWEJ, KRAKOWIE LUB WARSZAWIE

DZIĘKUJEMY!

SKONTAKTUJEMY SIĘ Z TOBĄ