Wciśnij enter, aby wyszukać

Agencyjny Lifestyle

Agencja interaktywna to przede wszystkim ludzie. W naszym przypadku zgrany zespół specjalistów, którzy swoją pasję i doświadczenie przekuwają nie tylko w skuteczne działania, ale też w przyjazną atmosferę współpracy i wsparcia. Chcemy, abyście mogli bardziej nas poznać! 🙂 W tym dziale zamieszczamy informacje o zespole, codziennym życiu agencji i ważnych dla nas wydarzeniach. Dowiecie się też, jak wygląda praca w agencji Intellect. Jednak w firmie nie tylko pracujemy, ale też wspólnie się bawimy! Spotykamy się często przy emocjonujących rozgrywkach w piłkarzyki, sprawdzamy grę zespołową na paintballu, chodzimy razem w góry, urządzamy grille oraz chętnie po prostu spędzamy ze sobą czas po pracy czy przy takich okazjach, jak Wigilia. Poznaj bliżej zespół tworzący Intellect i dowiedz się, jak wygląda agencyjny lifestyle!

Agencyjny lifestyle
Pączki, faworki i przepisy – czego szukamy w sieci w Tłusty Czwartek?

Lubicie Tłusty Czwartek? My bardzo! W dzisiejszym wpisie znajdziecie dwie rzeczy, które szczerze uwielbiamy: pączki oraz garść analiz. Sprawdźcie, jak świętujemy Tłusty Czwartek w Agencji Interaktywnej Intellect i przekonajcie się, czego dziś szukają w sieci internauci.

Agencyjny lifestyle
Czym zajmuje się agencja interaktywna?

Większości z nas agencja interaktywna kojarzy się z witrynami internetowymi. I słusznie, gdyż podstawowymi usługami wykonywanymi przez tego typu firmy, jest właśnie tworzenie stron www, jak również ich promocja, czyli prowadzenie marketingu internetowego w oparciu o potrzeby klienta. Poprzez łączenie tych dwóch elementów agencja interaktywna dąży do realizacji swojego głównego celu: zapewnienia klientowi spójnej i skutecznej komunikacji z grupą odbiorców. Brzmi skomplikowanie? Wyjaśnijmy zatem, czym zajmuje się agencja interaktywna, a wszystko stanie się jasne.

Agencyjny lifestyle
Agencja interaktywna to ludzie. Kto pracuje nad sukcesem Twojego projektu internetowego?

Jakiś czas temu pisaliśmy o zasadach tworzenia wartościowych briefów projektowych, a także o skutecznych sposobach zbierania wymagań biznesowych. Dobry brief i specyfikacja to z całą pewnością fundament każdego przedsięwzięcia IT czy marketingowego, jednak bez odpowiedniego zespołu projektowego nawet najlepiej dopracowany plan działania nie pomoże w realizacji finalnego produktu zgodnego z założonymi celami. Co to znaczy odpowiedni zespół projektowy? Przede wszystkim zgrany, doświadczony i posiadający specjalistów z różnymi kompetencjami, które wymagane są przy tworzeniu profesjonalnych produktów digitalowych. Z naszego dzisiejszego wpisu dowiecie się więc, jaki jest typowy skład takiego zespołu projektowego i za co odpowiadają poszczególni specjaliści lub działy w agencji interaktywnej.

Agencyjny lifestyle
Start-up Bartosza Michałka – iniJOB.com – rusza z akcją crowdfundingową! W planach ekspansja zagraniczna

Od 11 kwietnia każdy może stać się współwłaścicielem portalu iniJOB – unikalnego serwisu społecznościowego, który pozwala pracownikom wpływać pozytywnie na ich miejsce pracy. Na com rusza właśnie pierwsza emisja akcji spółki. Dzięki finansowaniu pozyskanemu z emisji iniJOB planuje stworzenie anglojęzycznej wersji serwisu, ekspansję na rynki zagraniczne i uruchomienie nowych funkcjonalności. Inwestycja w iniJOB jest wyjątkowa, bo każdy akcjonariusz może łatwo wpłynąć na wzrost wartości spółki. Wystarczy, że będzie promował ją wśród potencjalnych użytkowników i pracodawców.

Agencyjny lifestyle
Koniec Flasha już coraz bliżej?

Kolejny etap na drodze do całkowitego wyeliminowania Flasha pośród technologii webowych rozpocznie się już w grudniu i ma związek z planowanym wprowadzeniem przez Google nowej wersji przeglądarki Chrome 55. Przeczytaj nasz artykuł, poznaj przyczyny aktualizacji, które wprowadza Google oraz zareaguj, zanim Flash,  z którego być może korzysta Twoja strona internetowa, przestanie być całkowicie dostępny.

Agencyjny lifestyle
Określ swoje cele biznesowe i zacznij projekt www

Niezależnie od tego, jaki projekt webowy chcemy zrealizować, czy będzie to kampania online, wdrożenie systemu klasy CRM, czy też realizacja portalu internetowego, każdy z tych projektów – siłą rzeczy – ma realizować określone cele biznesowe – np. sprzedażowe, wizerunkowe, komunikacyjne. Projekty robione są „po coś” – decyzja o zainwestowaniu kapitału przedsiębiorstw w daną inwestycję musi wynikać z istnienia wyraźnej potrzeby biznesowej. Żeby agencja, software house czy każdy inny wykonawca projektu mógł go skutecznie zrealizować, jasne określenie i zakomunikowane celu biznesowego już na samym początku współpracy jest  niezbędne i staje się fundamentem dalszych działań. Okazuje się jednak, że w praktyce wcale nie jest to takie oczywiste i łatwe.

Agencyjny lifestyle
Jak kakao DecoMorreno stało się hitem internetu?

Odpowiedzcie sobie sami – czy kiedykolwiek zwątpiliście w pomysłowość internautów? Czy kiedykolwiek stwierdziliście, że w Internecie już nic Was nie zaskoczy? Jeżeli tak, to ostatnia akcja z kakao DecoMorreno naszego klienta Maspex Wadowice, powinna Was skłonić do refleksji.

Agencyjny lifestyle
Myślisz o własnym startupie? Zacznij od MVP!

Planujesz własny start-up w sieci i zastawiasz się, od czego zacząć, kto może Ci w tym pomóc i jak  od A do Z zaplanować swój projekt? Warto uczyć się od największych, a Ci wskazują jasno, że oferowanie jednej kluczowej wartości czy funkcjonalności oraz stopniowe rozwijanie swojego produktu to metoda, która może przynieść Ci największe korzyści, a przy tym bezpieczeństwo biznesowe. O czym więc dowiesz się z dzisiejszego artykułu na blogu Dzień w Agencji? O strategii tzw. MVP, czyli budowaniu produktu o minimalnej wartości.

Agencyjny lifestyle
Umowa z agencją reklamową a obowiązki jej klienta

Tytuł  dzisiejszego wpisu może wydawać się nieco przewrotny – wiadomo, że precyzyjnie określona umowa oraz zakres prac projektowych są fundamentem do sprawnego zrealizowania  inwestycji zgodnie z wyznaczonymi celami, wiadomo też, że umowa definiuje oczekiwania wobec zobowiązanego, czyli w naszym przypadku agencji, ale często zapominamy o zobowiązaniach samego Klienta. A tych, w trakcie prac nad projektem internetowym czy marketingowym, nie brakuje. Zachęcamy więc  do zapoznania się z tym punktem widzenia oraz – miejmy nadzieję – poprawy relacji i jakości współpracy na linii klient – agencja reklamowa.

POTRZEBUJESZ POMOCY SPECJALISTY?

X

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

+48 18 88 80 240

biuro@intellect.pl

LUB ZOSTAW NAM SWÓJ E-MAIL

ZAPRASZAMY DO NASZEGO BIURA W LIMANOWEJ, KRAKOWIE LUB WARSZAWIE

DZIĘKUJEMY!

SKONTAKTUJEMY SIĘ Z TOBĄ