Przygotujemy i obsłużmy Twoją reklamę AdWords i remarketingową

Dla naszych Klientów prowadzimy skuteczne kampanie marketingowe w sieci reklamowej wyszukiwarki Google. Dzięki linkom sponsorowanym zwrócisz uwagę potencjalnych kleintów, którzy szukają informacji na temat oferty związanej ściśle z Twoją branżą, a reklamą remarketingowa będzie „śledzić” użytkowników, którzy chociaż raz odwiedzili Twoją stronę lub sklep internetowy. 

Poznaj zasadę działania systemu reklamowego AdWords i AdSense

System AdWords to narzędzie, które pozwala na skuteczną i niemal natychmiastową promocję Twojej strony internetowej w wyszukiwarce oraz na stronach witryn  partnerskich sieci Google. Reklamy AdWords wyświetlają się w formie linków sponsorowanych obok oraz nad naturalnymi wynikami wyszukiwania i wywołane są na podstawie określonych z góry słów kluczowych, które wpisują użytkownicy zainteresowani ofertą lub informacjami związanymi Twoją branżą. Fenomen tej formy reklamy polega zatem na tym, że trafia ona do odbiorców, którzy faktycznie poszukują produktu lub usług reklamodawcy. Kampania tego typu rozliczna jest w modelu PPC (Pay Per Click) – samo wyświetlenie linku sponsorowanego w wyszukiwarce nie jest wobec tego płatne, liczy się natomiast kliknięcie użytkownika w  wyświetloną reklamę, która skieruje go na stronę docelową. W systemie AdWords płacimy zatem za efekt. Nie jest to jedyna forma reklamy w systemie Google, ponieważ przez wiele lat wyszukiwarka w czasie swojego istnienia zgromadziła pokaźną rzeszę partnerów, w ramach programu AdSense, którzy udostępniają własne miejsca reklamowe na rozmaitych portalach i serwisach internetowych. Dzięki temu w jednym miejscu możemy natychmiast uruchomić kampanię reklamową na dużej liczbie witryn internetowych.

AdWords i korzyści dla Twojej firmy

Kampania Adwords to idealne rozwiązanie dla każdej firmy – za pomocą tego narzędzia reklamowego można z powodzeniem promować małą firmę, korporację lub sklep internetowy i jego wybrane promocje.  Do najważniejszych korzyści reklamy linków sponsorowanych należą m.in.:

- Precyzyjny i efektywny system reklamy o wysokiej skuteczności
- Tania forma reklamy pozwalająca dotrzeć do milionów użytkowników każdego dnia 
- Efekty widoczne  niemal natychmiast od momentu rozpoczęcia kampanii
- Forma reklamy dostosowana do Twojego budżetu
- Możliwość sprecyzowania krajów kampanii, obsługiwanych języków oraz grypy demograficznej​

Co możemy dla Ciebie zrobić w zakresie AdWords i ile to kosztuje?

W ramach obsługi w zakresie kampanii linków sponsorowanych Twojej firmy, zajmiemy się kompleksową opracowaniem strategii, jej wdrożeniem oraz monitorowaniem efektów. Do naszych podstawowych zadań w tym zakresie należą:

- Gruntowna analiza Twojej branży i konkurencji
- Dobór odpowiednich słów kluczowych
- Określenie optymalnego budżetu na realizację kampanii
- Dobór zasięgu kampanii i określenie grupy docelowej
- Przygotowanie kampanii w systemie Google
- Przygotowanie kampanii w programie partnerów Google - AdSense 
- Monitorowanie efektów i wydatków budżetu
- Sporządzanie raportów przeprowadzanych działań
- Bieżąca optymalizacja kampanii, aby osiągnąć jak najlepsze efekty przy założonym budżecie.

Na koszty reklamy typu AdWords składają się: przeznaczony przez Ciebie miesięczny budżet dla firmy Google oraz prowizja dla naszej agencji za pracę poświęconą na przygotowanie, prowadzenie, optymalizowanie i monitorowanie kampanii tak, aby okazała się maksymalnie skuteczną formą promocji Twojej firmy. 

„Śledź” swoich potencjalnych Klientów – reklama remarketingowa

Reklama remarketingowa (tzw. retargeting) to innowacyjny sposób na zaangażowanie użytkownika, który już chociaż raz odwiedził Twoją stronę www lub sklep online, ale – z różnych względów - nie dokonał pożądanej akcji (np. nie zakupił przeglądanego (musi być zaprzeczenie)produktu w Twoim e-sklepie). Tego typu utraceni Klienci mają jednak swoją wielką wartość – skoro z jakichś względów odwiedzili naszą stronę internetową, to musiał istnieć powód, który przekonał ich do oferowanych usług, produktów czy informacji. Na tej idei opiera się właśnie reklama remarketinmgowa - wyświetla się ona na witrynach partnerskich sieci Google w oparciu o kod „śledzący” użytkownika, zamieszczony na Twojej stronie www. Retargeting jest wysoce skuteczną formą reklamy głównie ze względu na możliwość dopasowania treści tej reklamy do jego potrzeb i zachowań w Internecie – wiedząc, że użytkownik szukał konkretnej oferty możesz prezentować ją tak długo, jak tylko zechcesz. Remarketimng może mieć formę reklamy banerowej, tekstowej oraz video. Nasza agencja pomoże Ci w przygotowaniu skutecznej reklamy remarketingowej oraz w opracowaniu materiałów reklamach potrzebnych do jej uruchomienia, np. banery reklamowe w wielu akceptowanych przez Google formatach.

Co możemy dla Ciebie zrobić?

Przyjedź, zadzwoń lub napisz i porozmawiajmy o Twoim projekcie.
Maria Rosiek
Account Manager
tel. +48 18 88 80 240
Sławomir Turkiewicz
Account Manager
tel. +48 18 88 80 240
Pobierz brief ZAŁĄCZ BRIEF: Załącz brief