Słownik e-marketingu

Firmowa strona internetowa

Strona Internetowa firmy to wizytówka, która dostępna jest 24h na dobę i staje się coraz częściej pierwszym sposobem na uzyskanie informacji o produkcie czy usłudze. W związku z tym nie bez znaczenia jest profesjonalne przygotowania strony www, tak aby spełniała ona określone funkcje.

Ważny jest czytelny sposób prezentacji oferty i podstawowych informacji o firmie, łatwy i szybki sposób dotarciu do informacji teleadresowych oraz łatwość jej nawigacji – te cechy sprawią, że strona www przyczyni się do wzrostu sprzedaży firmy. Istotna jest także profesjonalnie przygotowania grafika strony – dostosowanie jej do odpowiedniej branży i grupy docelowej oraz stworzenie jej wg nowoczesnych standardów. Ostatecznie strona internetowa powinna odznaczać się wysoką jakość kodu oraz stabilnością działania, tak, aby zapewnić jej zgodność ze standardami W3C oraz swobodne wyświetlanie się we wszystkich najpopularniejszych przeglądarkach internetowych.