AI w praktyce!

piątek, 10.03.2017, godz. 08:45

Opublikowane przez: Sławomir Turkiewicz w kategorii Branżunia, E-marketing, Mistrzowie konwersji, UX i Webdesign

Pozyskać ruch na stronie internetowej to jedno, a sprawić, aby użytkownicy szybko i sprawne znaleźli na niej to, po co przyszli, jest kolejnym wyzwaniem.  Aby nasz serwis, sklep czy usługa on-line jak najlepiej konwertowały i przynosiły realne korzyści biznesowe, niezmiernie ważne jest gruntowne przemyślenie i zaplanowane zachowań użytkowników. O czym mowa? O skutecznej architekturze informacji, która – jeśli o to zadbamy – potrafi sprawić, że strona będzie dostosowywać się do oczekiwań odbiorców.

Drawing website idea on paper. Work desk with smart phone, glasses, paper, pencil, construction tools.
Zapraszamy na iniJOB.com!

Na początku tego roku wystartował serwis iniJOB.com w formule MVP – projekt internetowy, będący usługą skierowaną do pracowników i pracodawców, stworzony przez znanego w kraju biznesmena Bartosza Michałka. Nasza agencja, jako podwykonawca odpowiadała za realizację i wdrożenie rozwiązania, a dziś, po kilku tygodniach od startu platformy iniJOB.com, pora na podsumowanie pierwszych efektów działania serwisu oraz case study tej niecodziennej realizacji.

glowna
Dobry brief to podstawa!

piątek, 27.01.2017, godz. 09:48

Opublikowane przez: Sławomir Turkiewicz w kategorii Branżunia, E-commerce, Strategia, Zarządzanie projektami

Każdy projekt internetowy wymaga odpowiedniego przygotowania i opracowania merytorycznego briefu, który sprecyzuje nasze cele, wymagania oraz potrzeby. Na tej podstawie firma wdrożeniowa opracuje strategię działań, dobierze optymalne rozwiązania oraz przedstawi kosztorys prac. Oczekując dobrej i trafiającej w nasze oczekiwania oferty, musimy przygotować jak najlepszy opis wymagań dla planowanego przedsięwzięcia, dlatego w dzisiejszym artykule staramy się zebrać w jednym miejscu najważniejsze pytania, które z pewnością zada Ci agencja interaktywna bądź software house, któremu chcesz powierzyć swój e-commerce’owy projekt.

naglowek-24216-54266
Drugie życie treści!

środa, 30.11.2016, godz. 13:20

Opublikowane przez: Sławomir Turkiewicz w kategorii Branżunia, E-marketing, Google, Mistrzowie konwersji

O skuteczności działań content marketingowych na wielu polach nie trzeba chyba dziś zapewniać nikogo. Jednak w kontekście systematycznego tworzenia wartościowych treści dla naszej grupy docelowej pojawia się inne wyzwanie: skąd nieustannie czerpać inspiracje? Zamiast ciągle wymyślać na nowo, warto sięgnąć po to, co już zostało przez nas stworzone – recykling treści to sposób na drugie życie naszego contentu.

naglowek-22702-48871
Gotowy na zmiany?

środa, 26.10.2016, godz. 08:33

Opublikowane przez: Sławomir Turkiewicz w kategorii Branżunia, Google, Nowe technologie, UX i Webdesign

Kolejny etap na drodze do całkowitego wyeliminowania Flasha pośród technologii webowych rozpocznie się już w grudniu i ma związek z planowanym wprowadzeniem przez Google nowej wersji przeglądarki Chrome 55. Przeczytaj nasz artykuł, poznaj przyczyny aktualizacji, które wprowadza Google oraz zareaguj, zanim Flash,  z którego być może korzysta Twoja strona internetowa, przestanie być całkowicie dostępny.

flash-21526-44773
Zacznij od celu!

piątek, 07.10.2016, godz. 12:15

Opublikowane przez: Sławomir Turkiewicz w kategorii Branżunia, Dzień w agencji Intellect, Klient - agencja, Zarządzanie projektami

Niezależnie od tego, jaki projekt webowy chcemy zrealizować, czy będzie to kampania online, wdrożenie systemu klasy CRM, czy też realizacja portalu internetowego, każdy z tych projektów – siłą rzeczy – ma realizować określone cele biznesowe – np. sprzedażowe, wizerunkowe, komunikacyjne. Projekty robione są „po coś” – decyzja o zainwestowaniu kapitału przedsiębiorstw w daną inwestycję musi wynikać z istnienia wyraźnej potrzeby biznesowej. Żeby agencja, software house czy każdy inny wykonawca projektu mógł go skutecznie zrealizować, jasne określenie i zakomunikowane celu biznesowego już na samym początku współpracy jest  niezbędne i staje się fundamentem dalszych działań. Okazuje się jednak, że w praktyce wcale nie jest to takie oczywiste i łatwe.

cele_biznesowe-18763-42452
Ale projekt!

piątek, 02.09.2016, godz. 09:35

Opublikowane przez: Sławomir Turkiewicz w kategorii Branżunia, Chwalimy się!, Dzień w agencji Intellect, Klient - agencja, Studium przypadków

Nasza agencja wzięła w ostatnim czasie udział w interesującym wyzwaniu, którego celem jest dostarczenie projektu internetowego na potrzeby nowo powstającego startupu Bartosza Michałka – znanego przedsiębiorcy, byłego prezesa spółki giełdowej, który postanowił zbudować nowy internetowy biznes.  Wygraliśmy przetarg i aktualnie prowadzimy intensywne prace, aby już jesienią tego roku odbył się start tego projektu.

facet-18763-37812
Czas na zmiany?

czwartek, 25.08.2016, godz. 10:58

Opublikowane przez: Maria Rosiek w kategorii Branżunia, E-marketing, Kreatywne reklamy, Strategia

Błędy, które pogarszają wizerunek marki w oczach klientów, spadek zainteresowania wokół brandu i wreszcie niski poziom sprzedaży – istnieje wiele powodów, przez które przedsiębiorcy decydują się na zmianę wizerunku firm czy marek.

rebranding-19758-36692
Wykorzystaj dane strukturalne!

piątek, 29.07.2016, godz. 09:58

Opublikowane przez: Sławomir Turkiewicz w kategorii E-commerce, E-marketing, Mistrzowie konwersji

Walka o jakość treści witryn internetowych trwa, a Google promuje w tej walce tych, którzy respektują  wyznaczane przez wyszukiwarkę standardy, dotyczące unikalności, użyteczności oraz dostępności treści online. Sposobów na zwiększanie widoczności i pozycji stron www w Google jest wiele, a jednym z nich jest stosowanie tzw. znaczników danych strukturalnych – metody, która staje się coraz bardziej popularna w ostatnim czasie i która być może stanie się w bliskiej przyszłości jednym z czynników rankingowych, decydujących o wynikach wyszukiwania w Google. Dlatego już dziś warto dowiedzieć się, czym są dane strukturalne i jak można je wykorzystać.

dane_strukturalne-18763-35358

poniedziałek, 18.07.2016, godz. 15:24

Opublikowane przez: Maria Rosiek w kategorii E-commerce, E-marketing, Klient - agencja, Mistrzowie konwersji

Taka sytuacja: w twojej głowie zrodził się pomysł na sklep internetowy. Znalazłeś niszę na rynku, znalazłeś dostawców, masz już całe zaplecze, wręcz czujesz już zapach pieniędzy, jakie płyną do Ciebie szerokim strumieniem. Przez dwa miesiące, szukasz agencji marketingowej, która będzie godna Twojego zaufania oraz pozwoli Ci stworzyć to, co widzisz pod powiekami każdego wieczoru, kiedy zamykasz oczy. Za kolejne dwa miesiące Twojej ciężkiej pracy, za trzy myszki rzucone o ścianę przez grafika, za dwie zepsute klawiatury programisty oraz za cztery litry potu z czoła Twojego Accounta – JEST! Powstał idealny, świeżutki, pachnący sklep internetowy! Następuje magiczne podpięcie pod domenę, przy akompaniamencie strzelających korków szampana, iiii…. No właśnie… nic. Ruch na sklepie niby  jest, ale dziwnym trafem, nie taki jak oczekiwałeś i nie taki jak wynikał Twoich kalkulacji. Co dalej? Nie łam się, początki zawsze są trudne. Teraz wszystko w Twoich rękach. Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak trafić do potencjalnych Klientów i jak utrzymać ich uwagę.

grafika